Miksi hallitus potkii päähän yli 50v työttömiä, joita työnantajat eivät ota töihin?!
Eikö tällöin pitäisi kurittaa niitä työnantajia, jotka eivät halua palkata motivoitunutta yli 50 v. työtöntä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Töitä on, jos ei siellä Savukoskella ole niin muuta muualle. Lopeta märinä, oleskeluyhteiskunnan aika on ohi. Suomessa riittää lunta luotavaksi, vanhusten perseitä pestäviksi, graffiteja siivottaviksi ja marjoja kerättäviksi.
Voi että sulta tulee aina niin ilkeitä kommentteja. Sulla on ilmiselvästi paha olla, voisinko auttaa jotenkin?
Koska sinua, heikommassa asemassa olevaa ihmistä on ihanaa kiusata! T. Orpo ja Purra
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on velvollisuus elää sillä tavalla, että on yli 50-vuotiaanakin työkykyinen.
Oma ennakkoluulosi ja tuomitsevuutesi kyhäsi olkiukon työkyvyttömästä 50-vuotiaasta, jota vastaan ryntäsit hyökkäämään edes ymmärtämättä lukemaasi. Tai sitten et ole noudattanut oppivelvollisuuttasi.
Ap ei sanonut olevansa työkyvytön, joten voit mennä sanomaan tuo lausahduksesi ihmisen terveysvelvollisuudesta vaikka jollekin sairaalassa makaavalle aivosyöpäpotilaalle. Ei taida pokka riittää.
Kyllähän joku 50v on vielä "nuori" työelämään, mutta ymmärrän , että työnantaja ottaa nuoren ja minusta se on oikein. Nuori tarvitsee rahaa vielä enemmän, kuin se yli 50v joka on ehkä jo asunnon maksanut jne.
Itse olin vakipaikoissa 56 v asti, mutta sitten työpaikkani lopetti ja jäin ensimmäistä kertaa työttömäksi. Olin jonkin aikaa työtön, mutta työllistyin kyllä vielä silloin ja olin töissä yli 60v.Tällä hetkellä ikää lähemmäs 64 ja vielä vähän aikaan työelämässä, mutta työllistyminen on haastavaa. Eipä tyähakemuksiin vastauksia tule.
Seuraava puoluekannatusmittaus kun tulee tammikuussa PS on vajonnut alle 15%:n. Ottavat suurimmalta äänestäjäryhmältään leivän pöydästä. Tällaista typeryyttä en olisi ikinä uskonut näkeväni, mutta totta se on.