Ensitreffit Ikeassa?
Onko kukaan ollut ensitreffeillä Ikeassa kiertelemässä ja katsemassa huonekaluja?
Kommentit (9)
Se on hyvä idea, sieltä ei pääse ulos kuin kiertämällä loputonta labyrinttia.
Christiiina kirjoitti:
Mä olen sopinut treffit yleensä kahvilaan tai ravintolaillallisen merkeissä. Kerran olin kävelytreffeillä kesällä. Mun mielestä treffeille on tärkeintä, että pääsee rauhassa tutustumaan toiseen. siksi en halua "toiminnallisille" treffeille, joissa pitää keskittyä muuhn tekemiseen. Sama kuin jos minä tapaan jonku kaverini pitkästä aikaa, niin parhaiten mielestäni voi keskittyö keskusteluun kun vaan istahtaa johonkin lounaalle jne.
Ikeassa on ravintola, joiden hinnat ovat edullisia. Luomukahvi 1,5€ ja pehmis 0,7€.
Kärkkäisellä kannattaa pitää ensireffit
Christiiina kirjoitti:
Mä olen sopinut treffit yleensä kahvilaan tai ravintolaillallisen merkeissä. Kerran olin kävelytreffeillä kesällä. Mun mielestä treffeille on tärkeintä, että pääsee rauhassa tutustumaan toiseen. siksi en halua "toiminnallisille" treffeille, joissa pitää keskittyä muuhn tekemiseen. Sama kuin jos minä tapaan jonku kaverini pitkästä aikaa, niin parhaiten mielestäni voi keskittyö keskusteluun kun vaan istahtaa johonkin lounaalle jne.
Tiedot treffikumppanista on hyvä selvittää jo ennen tapaamista.
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka keskittää ostoksensa Kärkkäiselle parasta vaimoainesta.
Vierailija kirjoitti:
Boikotoin Kärkkäistä, joten silloin jää treffit väliin.