Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enskattaret lauantaihin

06.01.2007 |

Mie se vaan kukun eikä uni tule sitten ollenkaan. Varaslähtö huomiselle :) Kävin aamulla mammapolilla, siellä se tiitiäinen ruudussa heilutteli varpaitaan! Sain ihanan kuvan korvasta- hän on hyvin ujo, eikä suostu näyttämään kasvojaan :D Painoa oli n.900 g, viikot olis olleet menossa luvuissa 25+4, mutta nyt näytti viikkoa enemmän. Reisiluun pituus meni jossain viikon 30 hujakoilla.. Oma mahani todella menee kaikkien kasvukäyrien yläpuolella- olen wal-ta-wa, heh. Tuntui NIIN hyvältä kuulla, että pieni on 95% tarkkuudella terve. Koska se mies häipyi silloin elokuussa, olisin hukassa lisävastoinkäymisten kanssa. Taas huhuilen kohtalotovereita, heitä ei taida näillä sivuilla juuri olla? Odottaminen on hyvin erilaista yksin, ainakin jos vertaan ystävieni kokemuksiin.

Kuinkas te voitte tänään? Iloista lauantaita ja viikonloppua!

Ammimamma ja tiitiäinen (lääkärin mukaan " virkeä lapsi" :)))

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips vain kaikille...

Minä huppana olen valvoskellut koko viime yön miettien vaalean ruskeaa vuotoa, mitä minulla on nyt parina päivänä tullut...vuoto alkoi siis pupuilu hommien jälkeen, joten tiedän/uskon siihen, että se johtuu siis siitä. Kuitenkin, sitä miettii, että pitäiskö jo kohta soittaa johonkin ja kysellä...ja mietin myöskin sitä, että kuinka rusehtavaa sen vuodon pitää olla, että se on ns. keskenmeno vuotoa. Voi minua! Kyllä sitä rääkkää itseään kaikenlaisilla asioilla...

Toivottavasti teillä muilla on ollut rentouttava lauantai! :)

*greetas*

Vierailija
22/28 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ite varailin ensimmäistä neuvola-aikaa (melkein 1,5v sitten... apua!!) niin terkkari sanoi jo puhelimessa, että seksin jälkeen voi tulla pientä veristä vuotoa, mutta se on ihan normaalia. Toisillahan tulee vuotoa aina silloinkin kun normaalisti pitäis olla kuukautiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, että oli luettavaa eilisen ja tän päivän pinoissa.

Muutama (niinpä niin...) sananen.

Uusia oli tullut ihanan monta, ainakin BUUFFA, NIINA ja HANNAH. Welcome welcome!!

Komppaan myös Makkaraa ja Poppista, että ilman muuta ihan alkupäänkin odottajat mukaan, mäkin tulin jotain 4+ viikoilla jo tänne ja heti mut ainakin otettiin ihanasti vastaan!! Aluksi tietysti kaikki tuntuu ihan vierailta, mutta tää enskajengi on ihan huippua, täältä löytyy joka raskausvaiheessa olevia. Hui! Mäkin edustan kohta sitä " keskiraskautta" . Tai ehkä nyt jo melkein, toinen kolmanneshan täsäs on menossa jo. APUUVA!!! =)

AURORA Ainakin siellä masussa sitten liikutaan jos raivotarjonnasta on päätetty käännähtää ihan nurinkurin. Hyvähyvä. Mutta toivotaan että pieni vielä kääntyy takaisin raivolleen. =) Komppaan Mykistä siinä, että kannattanee kokeilla tuota jutustelua ja silittelyä, mä olen alkanut nyt JO harrastaa sitä. Jotenkin mulle tuntuu taas niin luonnolliselle puhella tuolle olemattomalle mahakummulle. Ja ólit masukuvankin laittanut taas. Ihunainen!!

SJT on jännitellyt kaverinsa puolesta. Siellä on sitten leikkikaveri teidän pikkumiehelle.

SIRU lienee ihan normaalia että noin lähellä synnytystä sitä alkaa käpertyä vielä enemmän itseensä. Kuinkahan omanapainen mustakin tulee kun tuntuu etten mä nytkään tajua enää muusta kuin itsestäni ja mahastani.. ;)

POPPIS rupees nyt vaan pakkailemaan jo laukkua, ettei tuu sit kiirus yhtäkkiä. =) Tuoretta iskää tuskin kannattaa mitään erityistä sit enää pyytää tuomaan, saattanee olla vähän sekaisin..

MAMMIS Itelläs niitä viikkoja paljon on jo kertynyt, mutta perässä tullaan. ;) Ja teillä on sitten vauvelin huone valmis. Meillä vasta suunnitteluasteella, mutta onneks on tuota aikaakin vielä vähän enemmän kuin teillä.

MYKIS Juu täällä kovasti odotellaan ensimmäisiä tunnettavia merkkejä. Mä olen nyt ottanut jo tavaksi joka päivä vähän makoilla rauhassa ja silitellä masua ja jutella Naksulle, jos se ymmärtäis potkaista vastaukseksi vähän kovemmin. =)

SERElle MILJOONASTI ONNEA SORMUKSESTA!! Eikun häitä suunnittelemaan, se sitten on ihanaa puuhaa!! Just tänään haikeana taas katselin meidän kohta pari vuotta vanhoja hääkuvia. *haiku*

LEENIS Joopajoo.. Arvaa kuka lähti liikkeelle kuppikoosta C.. Että mitähän tästä tulleepi. *paniikin aika* Nyt JO alkaa nää Ckupit ahistaa, joten varmaan joku DD tai E odottaa. *eih!!*

Ihania masukuvia olit laittanut!

JUSKAkaimaseni, olis kyllä ihanaa tulla rehveille, mutta täältä Turuust ei tuu ihan noin vaan lähdettyä sinne Hesan suunnalle. Vaikkei matka ole pitkä mut välillä ikävän hankala järjestää. =/

KESIS oli käynyt pientä katsomassa Kättärillä. Hyvä että kaikki todettiin olevan ok.

NINCA nyt rauhoitut siellä töissä ja jäät saikulle jos supistelu jatkuu! Tää homma kun on välillä turhan raskasta, itteekin vähän jännittää mihin saakka sitä voi päivystellä.

AMMIMAMMA Hyvä että tiitiäisellä oli kaikki ok. Kuten joku sanoikin, samalla lailla susta tulee ÄITI niinkuin meistä kaksin odottavistakin. Joten kirjoittelethan vaan kokemuksiasi! *halitus*

RIIKKA mä olen samaa miettinyt noiden bikinirajojen kanssa, että mitenhän sitä selviää sit kun tää masu tästä alkaa ulota. No, peili käteen sit varmaan vaan.. Sulla on niiiiiiiiiiiiiiin kaunis masu et mä en nyt vaan kestä! =)

VIIPULI voi teidän pientä kun hikottaa niin usein. Mutta eikös se liity jotenkin hengitysteiden kehittymiseen, joten hyvä asiahan tuo on, tai jotain sellaista se oli kuitenkin. =)

IIDA-LINNEA meidän auto oli kans " pikkuhuollossa" . Herramunjeekala kun kuulin millainen lasku. *auts ja voih!!*

GREETAS Jos tiputtelu sua vaivaa niin soitat neuvolaan heti maanantaina. Tai sit synnärille tai naistenpolille vielä huomenna. Eiköhän se ole nimenomaan tuosta pupuilusta, eikä mitään sen ihmeempää. Mutta tottakai sitä huolehtii. *halituspusitus tsemppiä!*

Huhhuh...

Omaan napaan ei kummempaa.

Olen lähinnä huolehtinut meidän koissusta kun se vetäs eilen illalla yksinään tyytyväisenä puol rasiallista suklaata!! Tänään aamulla se sit oksensi ja mä soitin eläinlääkärille ja sain sieltä seurantaohjeita. Onneks koissu on ihan ok, oli vaan kaamee nälkä kun ei eilisen aamun jälkeen sit saanut ruokaa kun ei uskallettu antaa sen suklaarallin jälkeen. Nyt keitin sille löysää puuroa ja sehän uppos. =)

Naksuosastolle ei kummempaa, eilen illalla ja tänään oon kattellu masua sillä silmällä että ihan kun se ois vähän kasvanut. Työhousut ainakin kiristää ikävästi, meen keskiviikkona ostamaan parit mammahousut töihin, osastonhoitaja lupas antaa laskutusosoitteen niin firma maksaa tietty sit ne pökät. Ei sit tarvii liian kireissä pöksyissä kuljeskella =) Että kyllä JOTAIN masun koossaon tapahtunut kun ne työhousut kerran meinaa alkaa ahistaa.

Mukavaa viikonlopun jatkoa, mä meen lämmittelemään saunaa (siis käyn kääntämässä katkaisijasta) ja kömmin Ukkokullan kainaloon sohvalle kunhan se tulee pelistä kotiin.

Jushka ja Naksu 14+2

Vierailija
24/28 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas uupunut olo! Mutta pikkuisen huoneessa saatiin tehtyä tänään vaikka mitä - nyt on sänky ja hoitopöytä koottu! Laitoinpa sängystä kuvankin :) Kuvan ottamisen jälkeen lisäsin vielä tuohon samaan Puh-sarjaan kuuluvia siirtokuvia seinään sängyn viereen...

http://i127.photobucket.com/albums/p159/Makkara_5/IMG_2614.jpg

Greetas - itselläni ei oo mitään kokemusta vuoteluista paitsi just seksin jälkeen...mutta jos (kun) asia sua huolettaa, niin soita ihmeessä ja kysy! Kaikki on varmaankin ihan hyvin, mutta tuo vuoto on kyllä niin ikävää että vie helposti mielenrauhan.

Nyt lyö pää ihan täysin tyhjää, nopeasti vaan luin päivän pinonkin...pitää lukea huomenna uudestaan!

Makkara 34+5

Vierailija
25/28 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas. Oli pakko tulla teille kertomaan kun en kehtaa muille kertoa..

Tää on varmaan sit sitä hormonihurmioo.

Nimittäin katon täs samal telkkarista kun tulee Pentti Siimeksen ja Ritva Valkaman vanha viihdeohjelma. Siinä äsken yks sketsi loppui Tiedän paikan armahan -lauluun.

Ja mitä tein minä.. Parahdin itkemään ihan hulluna.

Meidän äiti on nimittäin laulanut tuota laulua mulle lapsena tosi usein iltaisin kun menin nukkumaan. Enkä ole koko laulua muistanut saati kuullut varmaan pariinkymmeneen vuoteen kohta. Ja nyt sitten ihan kamalasti rupes itkettämään.

Voi mun kanssani. =)

Vierailija
26/28 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmalla ajalla kirjoittelen enemmän, mutta [b]Greetasia[/b] on pakko heti rauhoitella: mulla oli kanssa rusehtavaa vuotoa muistaakseni siinä rv 8-9 paikkeilla. Ja nimenomaan pupuilun jälkeen. Ei siis selkeää verta, ennemin vaalean ruskehtavaa aika vetistä " valkovuotoa" (ällöä kuvailla, tiedän!).

Ja ihan normaalia oli, loppui muutamassa päivässä (aika vähän sitä kyllä tuli muutenkin). Jos ei kovasti ylly, niin voit kyllä mun kokemuksen mukaan olla rauhassa. Vaikka kyllä mäkin silloin olin ihan hädissäni ;)

Mukavaa viikonlopun jatkoa!

Kesis, 27+1

Vierailija
27/28 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten vielä väsyttänytkään.. ;)

Greetas - mullakin oli vuotoa, välillä aika paljonkin, ja varsinkin " pupuilun" jälkeen. Tosin mulle kerrottiin että se rusehtava vuoto ei ois ns. vaarallista, vaan se kirkas, ja mullahan se oli just sitä kirkasta.. Arvaa hermoilinko. No, aikanaan se helpotti ja kyllähän mulle kerrottiin että se johtui " verevästä" kohdunkaulasta. Eiköhän se sullakin ole ihan yhtä harmitonta!

Jushka - hauveli oli sitten vähän herkutellut.. Auts. Meilläkin koira söi nuorempana yhen boxin - just joulun aikaan - laatikollisen suklaatia. Ei oksentanut, mutta ulkona halus käydä monta kertaa eikä kärttänyt ihan heti suklaata kun me muut syötiin.. Housuista; ne mammahousut oli HEAVEN mulle kun pääsin puristavista pöksyistä rv 15. Hauskaa shoppailua! :) Mä ainakin hohotin melkeistä ääneen kun niitä ekan kerran testailin..

Makkara - AIVAN IHANA kuva!!! :))) Sänky on aivan ihana ja noi Nalle Puh-jutskat vielä ihanampia! Vitsit kun tekis mieli sittenkin repiä ne meidän kukkatapetit veke ja laittaa jotain samaan tyyliin.. Hehe! Ehkäpä en kuitenkaan.

Nyt meinaan lojua sängyssä ja katsoa pitkästä aikaa hirmuisten ihanan ällöttävää Viettelysten saarta.. Onks kukaan kattonut sitä? Siis ainakin ne vanhat jaksot oli aika kamalia.. Jostain syystä piti kuitenkin katsoa. Öh!

Öitä, Mammis

Vierailija
28/28 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja kirjoitan vielä nopsaan tämän päivän pinoon, vaikka ollaankin jo huomisessa. luin jostain, että koneella olo saattaa lisätä huonovointisuutta, joten ajattelin vähän vähemmän hengata täällä. Tänään olikin sitten parempi päivä, mutta tiedä häntä mistä johtuu. Mies teki ihanaa kasvissosekeittoa, joka maistui!

Kesis: huippua että kaikki oli kunnossa! Hyvä että menit selvittämään, niin ei jäänyt vaivaamaan... Miehen kanssa ollaan myös molemmat pitkiä, käyköhän meidänkin masukille jossain vaiheessa noin :)

Mammanalku kirjoitti viettelysten saaresta. Miunkin oli taas pakko katsoa, vaikka oikeestaanhan on aika ällö. Mutta minuun uppoo näköjään ällö viihde.

Nyt nukkumaan, terkut kaikille!

Niina 6+5 (tai kun on jo su, niin oikeestaan 6+6)