Enskattaret lauantaihin
Mie se vaan kukun eikä uni tule sitten ollenkaan. Varaslähtö huomiselle :) Kävin aamulla mammapolilla, siellä se tiitiäinen ruudussa heilutteli varpaitaan! Sain ihanan kuvan korvasta- hän on hyvin ujo, eikä suostu näyttämään kasvojaan :D Painoa oli n.900 g, viikot olis olleet menossa luvuissa 25+4, mutta nyt näytti viikkoa enemmän. Reisiluun pituus meni jossain viikon 30 hujakoilla.. Oma mahani todella menee kaikkien kasvukäyrien yläpuolella- olen wal-ta-wa, heh. Tuntui NIIN hyvältä kuulla, että pieni on 95% tarkkuudella terve. Koska se mies häipyi silloin elokuussa, olisin hukassa lisävastoinkäymisten kanssa. Taas huhuilen kohtalotovereita, heitä ei taida näillä sivuilla juuri olla? Odottaminen on hyvin erilaista yksin, ainakin jos vertaan ystävieni kokemuksiin.
Kuinkas te voitte tänään? Iloista lauantaita ja viikonloppua!
Ammimamma ja tiitiäinen (lääkärin mukaan " virkeä lapsi" :)))
Kommentit (28)
[color=#C71585]Piti tulla nyt sit palstailee heti aamusta että pystyy vähän siirtää tota siivoomisen alotusta ;)
Uusia on ilmaantunu monta, tervetuloa munkin puolesta!
Kesis, nyrkki, hih :) ihana!! Se on persoona jo nyt.
Mykis, asun nyt Tapiolan ihan keskustassa, eli tossa Tapiolan neuvolassa alkaa 23. päivä valmennus.Ei ihan vissiin samaan olla menossa..
Muutetaan vika päivä tonne Muuralaan
Sere oli saanut iihanan sormuksen, onnittelut siitä *kateellinen*
leenaliinulla oli oikeen kunnon posekuvia :) Mä en ikinä vaan onnistu noissa kuvissa, en millään...Varsinku nyt ku tuntuu et naama on kaksinkertanen verrattuna entiseen, kaksoisleuat ja kaikki :/
Me saatiin turvakaukalo ihan ilmasex uutena vuotena siltä miehen serkulta.Se on tosi vähässä käytössäkin ollu kun se poika vaan kasvoi niin älyttömän nopeesti eikä enää mahtunu siihen :) Olivat muuten neuvolassa käskeneet dieetille!!! Se äiti oli sanonut että minähän en lastani dieetille laita, eiköhän siitä ihan normaali aikuinen kasva!
Ihanaa kun nyt pääsee muutkin tavarat hankkimaan kun päästään muuttamaan!
Sain vinkin että kannattaa kissat pitää pois makkarista jo nyt heti muutettua, tottuvat jo ennen vauvan uloa siihen.Mulla tulee varmaan itku kun toinen niistä nukkuu joka yö ihan kiinni mussa mun vieressä, vauvasta asti :´( Ja toinen on miehen jalkopäässä aina...
Voi mun pieniä...
Tuli sellanen asia mieleen että mites teiän bikinirajojen ym kanssa...? Mä en nimittäin kyllä pysty enää " paikkoja siistimään" tulee toi maha eteen :D
Että puskalla mennään loppuaika.
Kovasti oon rasvaillu mahaa mutta sitä kutittaa ihan älyttömästi kokoajan. Ja on silti niin kuiva et ihan hilseilee...Arpia ei kuitenkaa oo vielä ilmaantunu..
Mutta, hyvää lauantaita kaikille, kai se täytyy imurinvarteen tarttua..
Riikka ja d 27+1
[color=#800080]Pyhälauantait on kyllä suhteellisen tylsiä..Huoh.
Mammiksen oman kodin laitto kyllä kuulostaa ihanalta! Mäkin haluan jonku oman projektin! =)
Mykis: voi sananlaskut! =) Yritän kehittää taas jotain ihan vaan sulle..=D
Sere oli saanut sormuksen! Kuulosti nätiltä kyllä..Onnea vaan =)
Leenis: ei edes puhuta niistä tisseistä! =D Mulla on ennestään D-kuppi ja on muutenkin vaikeaa löytää rintsikoita, saati sitten jotain turboimetysliivejä! Pahin aika on kai (toivotaan) se kun maito nousee kunnolla tisseihin synnytyksen jälkeen, mutta kai ne siitä sit rauhottuu viikon-parin päästä taas suht normaaleiksi? Mun pitänee pysytellä kotona ja sitoa vanhoista t-paidoista joku kannattelusysteemi jos en mitään löydä..=D Nätit kuvat oli sulla! =)
Buuffalle onnea plussasta ja teretulemast tänne puolelle! =)
Sjt: makeeta, että teillä on frendin kanssa sit melkein samanikäiset lapset niin on niille seuraa toisistaan! Mä mietin mistä räpsy sais leikkikaverin, ettei siitä tuu pöllöä..=)
Iisa: tässä sulle siivousahkeruutta: ~^^¨¨^¨^~ =)
Kesiksen vaavi olikin vaan solmussa =D Ihanaa, että kaikki oli hyvin! Rauhallinen mieli on paras mieli. =)
Aliinalle povattiin kans isompaa jöntsöä! =) Tsemppiä vaan tähän loppuaikaan..toivotaan, että pian pääset jo tositoimiin! =)
Nincalla ollut vähän tulehdusta ja suppareita..Toivottavasti molemmat nyt saadaan kuriin! Pahoittelut iso-enostasi, vaikkette olleetkaan läheisiä..Ja hyvää koiranäyttelyä tälle päivälle! =)
Ammimamman vaavillakin kuulosti olevan kaikki hyvin..hienoa, hienoa..=) Pitikin kysymäni, että ei se sun mies oo tehny mitään aloitetta yhteydenpitoon? Eli ei vieläkään lämpene vauvalle? Onhan silläkin nyt velvollisuuksia sitä kohtaan, vai oletko sä sit puolestas päättänyt, että ei ole tervetullut enää teidän elämään?
Riikka kyseli bikinirajoista..=) Mä oon pystynyt hyvin vielä höyläileen kaikki paikat itse..Hyvä niin koska mä vihaan karvoja. Yhh. =D Hätätapauksessa oisin pyytänyt miestä avuksi, mutta rehotukseen en suostu! =D
Kai sitä vois vähän telkkaria katsella ennenkuin menee herättään miestä tähän päivään..On vaan niin tylsää kukkua yksin..=)
Ihanaa loppiaista kaikille!
t. poppis ja räpsy rv37+3
Edelleen odotellaan uutisia ystävältä, nyt ei mee enää viestit perille, joten ilmeisesti jotain ihanaa on tapahtunut. Eilen suppareiden välillä vielä illalla viestiteltiin.
Ammimamma: mulla on hirveä pelko, että tästä pikkumiehestä tulee valtava. Itse olen ihan normaalikokoinen (S/M-kokoinen ennen raskautta, nyt lähempänä valasta), mutta mies on aikas kaappi, sellainen satakiloinen, joten odotan kuin kuuta nousevaa, ettei ainakaan menis yliaikaiseksi ja poitsu kasvaisi hirveästi.
Poppis: munkin tekis mieli mennä herättään toi mies, mutten viitsi, että saa edes joskus nukuttua. Olis vaan taas puheripuli päällä....Ja tosiaan on ihanaa, että ystävä on suunnilleen samoissa viikoissa ja lapsista on seuraa toisilleen. Nyt ens viikon muuton jälkeen asutaan 5 km päässä toisistamme, joten aina vaan paranee:)
Mä olen niin kypsä silittämiseen.Mä vihaan sitä muutenkin, mutta eilen sain jonkin ihmeellisen tarmonpuuskan ja aloin silittää pikkumiehen vaatteita (joita on btw valtavasti..saatu siskon lapsilta ja serkulta ja uusia+pakkauksen vaattet) ja pakkasin niitä pois muuttoa varten. Ajattelin, että on mukava laittaa ne puhtaina ja silitettyinä suoraan uuteen kotiin ja kaappiin. Eilen päätin lakata ajattelemasta. Varsinkin kun aloitin joskus seiskan maissa ja vielä C.S.I. Miamin jotain ikivanhaa uusintaa seuratessa yöllä silitin loppuja.
Sere: se sun soosi toimii!!!Mun maha alkoi toimia tänä aamuna:)
sjt+pikkumies 36+4
onko Sere antanu jonkun vatsasoosiohjeen?? Menny multa kyllä ohi, pistätkö uudestaan...?
Ammimamma oli käynyt katselemassa asukkia! Hyvä että kaikki oli hyvin. Odottaminen tuntuu varmasti erilaiselta yksin. Tsempityksiä valtavasti ja toivottavasti saa hyvän tukihlön mukaan synnytykseen,kun sen aika tulee.
poppis mulla kanssa tissien kanssa lähinnä jo huvittava tilanne!Ostin 80D kupin rintsikat,ja ne on liian pienet!Siis pitääkö mun ostaa jotkut DD:t?!Olen siis normisti C.
Kerroin pe pomolle vaavista,ja ok otti.Onnitteli,mutta samalla oli huolissaan miten tuotantotiimimme käy. Mä olen sen vetäjä. Lopuksi todettiin molemmat, että kyllä keinot keksitään! Pomolla itsellään on 6kk lapsi,joten se hieman helpotti asian kertomista. Mutta siis jatketaan mahan kasvattelua..Vielä pitäisi 2vko piilotella kun uutinen kerrotaan vasta sitten koko tstolle. Peipposka rv15
[color=4876FF] Kylläpäs musta on tullut unikeko tän raskauden myötä...justiinsa vasta herättiin miehen kanssa:) Ihana nukkua piiiiiiitkään nyt vielä kun siihen on mahdollisuus!
Jotain voisin yrittää kommentoida...
Kauniilta kuulosti Seren sormus!
sjt: Huih...jännät paikat siellä varmasti sullakin nyt, kun ystävä synnyttämässä:)! Toi on kyllä kiva juttu, että joku kaveri saa vauvelin suht' samoihin aikoihin kuin itse! Mulla on kanssa samanlainen tilanne...eli mun ystävällä on laskettu aika huhtikuussa ja mulla maaliskuussa (asutaan myös lähellä toisiamme) =) Lapset saa toisistaan sitten leikkikaverin!
Ihania ultrakuulumisia oli ammimammalla! Toivottavasti löytäisit palstalta vielä jonkun kohtalotoverin! Tsemppiä kovasti lähettelen sinulle!
Riikka kyselit noista bikinirajoista. Mulla vähän sama ongelma eli eipä sitä enää nää tuonne alapäähän, jotta voisi sen siististi höyläillä:( Pienenä puskana siis välillä mennään täälläkin ja olen myös yrittänyt ajella " sokkona" eli vedellyt vähän mistä sattuu...fiiliksen pohjalta :D Onnistuiskohan peilin avulla paremmin?!
Hieno juttu, että Kesiksen vaavilla oli kaikki loistavasti...oli vaan vääntänyt itsensä ihan mykkyrälle:)! Huih...ihan pelästyin, kun mainitsit eilen noista loppupää-Enskoista ja mun nimi oli siinä jo loppusuoralaiskaartin jälkeen! Kääks! Maaliskuuhan on siis ihan kohta:)!!! Tuli ihan hassu olo, kun näki oman nimensä " loppulistalla" ! Ja eipähän kyllä sullakaan tosiaan pitkä matka enää ole tuonne synnytykseen ja oman vauvelin näkemiseen=)!
Poppiskin oli laittanut hienoja masukuvia itsestään!
Peipposkalle moikkaus!
Kaikille uusille Enskoille isot TERVETULOTOIVOTUKSET! Tänne vaan rohkeasti juttelemaan, ihmettelemään, kyselemään ja kasvattelemaan masua:)!
Tänään mennään anopin, appiukkelin, miehen siskon, miehen veljen & sen tyttöystävän kanssa ensiksi hohtokeilaamaan (itse en kyllä taida tämän " pötsin" kanssa keilata, vaan olen lähinnä kannustusjoukoissa), jonka jälkeen mennään appivanhenpien luokse tekemään yhdessä pizzaa ja rupattelemaan:) Kiva ilta siis tiedossa!
Oma napanen: Eipä mitään sen kummempia tänne masuun kuulu, hyvää vaan:) Piksu se vaan jaksaa ilahduttaa äippää ja isukkia möyrinnällään kovasti! Tiistaina olisi neuvola taas, kiva juttu! Että muakin välillä oikein säälittää tuo pikkuinen, kun sillä on hikka...toivottavasti hikkailu ei häiritse Piksua niin paljoa, mitä voisi kuvitella:) Piksulla on hikka nykyisin lähes päivittäin, joskus parikin kertaa päivässä.
Jeps, mutta nyt toivottelen kaikille mukavaa loppiaista! Pitäisi tänään varmaan luopua tuosta joulukuusestakin!
~ ♥ ~ Viipuli ja Piksu, rv 29+5 ~ ♥ ~ [/color]
Mä oon niin tohkeissani, että tulin teillekin näyttämään... näin ne meidän enskavauvat kasvaa
http://www.aijaa.com/viewer.php?id=209280
tänä aamuna opittiin tällainen uusi taito
ja ajttelin teillekkin niitä näytellä :)
http://irc-galleria.net/view.php?nick=_Rinde_&image_id=50796408
http://irc-galleria.net/view.php?nick=_Rinde_&image_id=50796429
Siinä..
Täälläkin nukuttiin vähän pidempään, tuossa 11:00 aikoihin kipusin vasta sängystä ylös=) Tosin yöuni on mulla tosi katkonaista, taas kävin viisi kertaa pissalla ja muutenkin toi kylkiasento alkaa jo tökkimään. Korvat on jo kipeät kun ne painaa jatkuvasti tyynyä, outoa;) Mutta selälleen kun menen yöllä, niin alkaa huippaamaan ja hengitys vaikeutuu, niin pakko kääntyä heti kylkiasentoon. En jaksais enää!! Onneksi viikot vähenee...
Riikalla on jo ihana masu:) Varmasti vaikeaa totutella kisujen poissaoloon, meidän hauveli nukkuu omalla tyynyllään meidän keskellä joka yö. En voi kuvitellakaan että laittaisin sen koriin lattialle, joten katsotaan mahtuuko meitä neljä sänkyyn vai onko muutoksia tehtävä! Toivottavasti ei=)
Peipposka, kiva kuulla että pomo otti asian hyvin:=)
Bikinirajagalluppia oli ollut. Tähän asti olen saanut ajeltua ihan itse, kun vielä ei masu edessä. Mut pelkään kans loppuaikaa et miten käy, joutuuko miehen pyytämään apuun. Minkään " pehkon" kanssa en kyllä sairaalaan mene enkä tosin ole kotonakaan!!
Milli, onnittelut Aksulle!! Kyllä aika menee ja lapset kasvaa. Perässä tullaan:))
Serelle onnittelut kihlauksesta!
Viipuli, meillä poitsulla hikka pari kolme kertaa päivässä. Liikkeitä ei siis tunnu, mutta nuo hikkakohtaukset tuntuu tosi hyvin:) Harjoittelee siellä hengittämistä vain!
sjt, mäkin kaipaisin silitysintoa. Silitettävien vaatteiden kasa on meinaan ISO. Ja pakko olis jossain vaiheessa pieni inspiraatio touhuun saada:( Tylsää hommaa...
Jepulis, nyt taidan lähteä tenttikirjan pariin kun ke olisi mentävä tenttiin:( Voi kurjuus kun lukuintokin on VÄHÄN hukassa! Mies häärää tuolla ulkona jotain traktorin kanssa ja mä jäin tänne sisälle lukemaan, ja missäs sitä taas ollaan.... täällä:)) Pitää varmaan taas masukuvia otella kun uusi viikko vaihtui, on sitten mitä katsella ja muistella myöhemmin. Laitan kuvat kun saan otettua!
PS. Vahvistakaa treffeille osallistuminen!!!!!!!!!!!!!!!!
Mukavaa loppiasta!!
Aurora & Poitsu rv33+0
Ihana oli käydä lenkillä! Kerrankin käytiin näin päivällä, yleensä käydään ilta-aikaan, kun on jo pimeää, niin olipas mukavaa vaihtelua, kun näki eteensä! :) Kyrpi vaan, kun jossain vaiheessa alkoi kunnolla vihloa vatsalihaksia(?) tai jotain vastaavia. Ei siis mitään suppareita tai liitoskipuja, kun tuntui paljon ylempänä. Se vähän hidasti välillä tahtia, mutta sinnikkäästi reippailin loppuun asti :) Nyt on NIIIIIIN hyvä olo. Pitäis vissiin alkaa harrastamaan jotain aamulenkkeilyä, sais energiaa siitä koko loppupäiväksi.
Bikinirajoista ollut puhetta. Minäkin tapaan siistiä koko alakerran ja kieltämättä ollut vähän vaikeaa, kun ei enää näe, mitä oikein tekee :D Näppituntumalla viimeiset viikot pitänyt ajella paikat. Jos saa jotenkin toisen jalan tuettua esim. jonkun jakkaran päälle, niin silloin saattaa onnistua vähän jopa näkemään, mihin sillä höylällä oikein sohii :)
Äh, sama pää kesät talvet, en muista yhtään mitä vielä piti kenellekin kommentoida. Ja ei, en ole vielä oppinut avaamaan toista sivua, että voisi sieltä käydä virkistämässä muistia :D Pitää kai myöhemmin palata asiaan uudelleen.
Han ja Rumpali 36+3
Eli tässä äsken otettu rv33+0 tilanne
http://s129.photobucket.com/albums/p221/Aurora-79/Masukuvia/?action=vie…
Mulla onkin oikein masukuvakansio kohta kasassa, pitää varmaan teettää ihka oikeat kuvat, niin saa valokuvakansioon odotusajan kuvat:)
Ei mutta nyt sinne tenttikirjan pariin......... *pöh*
Aurora (taas...)
[color=FF00FF]Hui kun olitte saaneet pitkät pinot aikaiseksi eilisen ja tämän päivän aikana, tovi meni niitä lukiessa enkä kyllä kaikkia tapahtumia muista.
Uusia oli tullut joukkoon, kaikille kovasti tervetuloa. Ja niinkuin moni sanoi, niin älkää niitä viikkoja murehtiko, niitäkun tulee ihan huomaamatta ja pian onkin jo ihan viimeisillään.. Minustakin tuntuu, että vasta tässä se plussa pamahti tikkuun ja hui, nyt jo viimeistä viedään. Tulipas taas kerta rysäyksenä paljon noita plussia, silloinkin tuli oikein urakalla kun itsekkin plussasin, eli joukosa oli ainakin kandi, minä, poppis, iisa, han, aurora ja varmaan paljon muitakin jotka siirrytiin o-puolelle suurin piirtein samoihin aikoihin. Ja hui kun siitäkin on jo kauan!!
Kuvia oli moni laittanut, oli taas mukava niitä katsella;) Pitäisi kai tästä omastakin pömpöstä muutama kuva ottaa, ennekuin se tuosta edestä lähtee, ehkäpä vaikka tänään illalla mies ottaa. Harmi kun en saa niitä nettiin laitettua, en ole sitä taitoa jaksanut opetella:(
Hui kun väsyttää vaikka pitkät unet takana viime yöltä ja muutenkin ollu ihan rauhallinen päivä.. Noh, kohta vois alkaa leffaa katsomaan, kun ei oikein muutakaan jaksa.
Mukavaa viikonloppua kaikille.
terkuin siru ja tiiti rv 38+4[/color]
Loppiainen on kääntymässä iltaan ja nyt vasta koneelle kerkisin. Oli meinaan sellainen seikkailujen päivä tänään... Meidän autohan teki tepposet loppuviikosta ja vasta ensi viikolle saatiin huoltoaika. No, anopin synttäreille päätettiin kuitenkin lähteä junalla ja Mäntsälästä eteenpäin miehen siskon kyydillä. Junamatka loppui aika lyhyeen kun ennen Haarajoen asemaa matka stoppasi. Meille sanottiin, että voi mennä 1,5 tuntia ennen kuin Mäntsälään asti päästään. Asemalaiturille juna ei päässyt, joten halukkaat/kellä kiire oli, sai kivuta junasta ratapenkalle. Miehen sisko ajeli sitten hakemaan meidät Haarajoen asemalta ja himpun verran myöhässä päästiin perille. Että kyllä oma auto on usein ihan jees... Mutta mukavat synttärit oli ja kaikki kovasti halusivat kuulla miten raskaus on edennyt jne. Mieluustihan siitä juttelee!
Ammimammalle onnea ihanista ultrakuulumisista! =) Ja kirjoittele rohkeasti tänne vaan vaikka tilanteesi onkin vähän erilainen kuin meillä, jotka puolison kanssa vauvaa odotetaan. Ihan samalla lailla sinusta on kuitenkin tulossa Äiti. =)
Riikka, minä pohdin täällä myös kissamme " kohtaloa" kun vauva syntyy. Tuo kun on niin meidän perheen lellikki, jotta voipi jonkin verran mustasukkaiseksi tulla. No, aika näyttää...
Sere, onnea uudesta sormuksesta ja mukavaa häiden suunnittelua. Me menimme kesällä naimisiin ja vaikkei häät suuret ollutkaan niin ihana oli niitä miettiä etukäteen ja vielä ihanampaa muistella täydellistä päivää jälkikäteen. :)
Peipposkan pomo oli suhtautunut vauvauutisiin hyvin - ja niin pitääkin!!
Viipuli ja Aurora ainaskin kirjoitteli vauvan hikasta. Miltä se tuntuu kun vauvalla on hikka? Nuo potkut kyllä tunnistan mutta jäin miettimään miten sen hikan tunnistaa, jos vauvalla sellainen on!
Olikohan Poppis vai Makkara leiponut jotain suolaisia pieniä pizzoja tms? Kuulosti niin kivalta, että oiskohan mahdollista saada ohjetta?
Miehen ja minun suosikki jääkiekkojoukkueet ottaa tänään mittaa toisistaan. Täytynee tässä valmistautua illan kiekkokierrokseen siis. Leppoisaa viikonloppua kaikille!
t. iida-linnea 24+3
[color=4876FF] Äkkiä piti tulla vielä piipahtamaan palstalla ennen kuin lähdemme keilaamaan. Iida-linnea kyseli tuosta vauvan hikkailusta...itselläni vauvan hikka tuntuu tuolla ihan alamasulla ja se on sellaista rytmistä (ehkä n. kerran sekunnissa) tapahtuvaa naputusta. Ihan kuin joku naputtelisi tahdikkaasti esim. kynällä tuolla masun sisuksissa (tuntuu vähän samalta kuin sydämen syke). Kädelläkin voi hikan masun päältä usein tuntea. Välillä Piksun hikka tuntuu hieman ikävältäkin...tai sellaiselta ahdistavalta, kun naputus vaan jatkuu ja jatkuu. Piksu alkoi hikkailemaan ehkäpä joskus rv 26-27 ja nyt hikkailee siis päivittäin.
Se on moro! Mukavaa iltaa kaikille Enskattarille:)!
~ ♥ ~ Viipuli ja Piksu, edelleen rv 29+5 ~ ♥ ~
Huh oottepa te kovia kirjotteleen. Perjantain pinossa oli tekstiä kun romaanissa :) Ja arvata saattaa että puolet on jo unohdettu tai sekotettu asiat vääriin ihmisiin. Mutta jospa sentään jotain yrittäisin minäkin rapustella.
Niina kyseli neuvolasta, eli eka aika on 25.1. ja käskivät varata tunnin aikaa. On varmaan aikas tietopaketti tulossa. Niin ja verikokeet, jotka hieman jänskättää koska mulla tekee aina pahaa ja meinaan pyörtyä,mutta kaippa selviän nistäkin.
hannah puhuit että ei oo pahoisvointia...oo onnellinen siitä. Niin mäkin oon. Mulla meinaan oli joskus teininä joku viikon kestävä hormoonihäiriö jollon koin mitä tarkottaa aamupahoinvointi. Kiitos ei enään ikinä sellasta. Nyt oon selvinny vaan välillä pienellä kuvotuksella, ja jos tää jatkuu samaan tahtiin niin voi sanoo että tosi helpolla päästään.
sere oli saanut uuden kihlasormuksen. Kuulosti hienolta. Ja häätkin oli suunniteilla, mukavaa toihua se järkkääminen kun ei vaan ota liikaa paineita.
Ammimammalle nostan kyllä hattua kun yksin odotat.
Monet oli laittanu tänne kivoja masukuvia,aina on kiva kattella niin tietää vähän suunnilleen minkä kokonen maha on milläkin viikolla vaikka aika yksilöllistä se on.
Koska teillä muuten on suunnilleen maha alkanut näkymään niin paljon että siitä jo pitäisi alkaa kertomaan töissä?
T: Buuffa rv 6+6
Ystävä sai tytön aamupäivällä:) Äiti sanoi, että kyllä meidän poitsu tulee pian ulos, kun tulee kiire saada " morsian" kiinni...:)Toivottavasti. Pitää rasittaa itseään kunnolla muutossa ensi viikolla.
Hikasta..Mä tunnistin poitsun hikan vasta 30+ viikolla, se on tosiaan sellaista rytmistä nykimistä. Kauheasti vaan käy sääliksi, kuten Makkarankin (joka sen niin hyvin sanoi)!
Mutta menen väkertämään ystävän tytölle lapasia, koska olin ainoa, joka uskoi, että se on tyttö, muut veikkasivat poikaa. Tein jo vaaleanpunaiset sukat valmiiksi viime viikolla.
sjt+pikkumies 36+4
Riikka ¿ onneksi olkoon kun pääsette tekin uuteen kotiin! Kyllä siellä on sitten tilaa teille kolmelle sekä kisuille!!! :))) Ja sohvaostoksillekin pääsette! Se on kivaa puuhaa.. Juu, puska se on melkein täälläkin ¿ ei kiva.. Eli bikinirajoja ei ole vähään aikaan ajeltu.. Ehkä yritän sitten taas kun pääsen omaan kylppäriin äheltämään mahani kanssa. Tai itse asiassa vinkkasin että mies vois hoitaa homman.. ;) Katsotaan kuin käy! Vois olla aika hauskaa.. heh. Ja masua kutittaa kans täällä.. Kivoja masukuvia muuten sulla!
Ihanaa kun Kesis oli käynyt kättärillä! :) Mukavaa saada mielenrauha ja nähdä pienokainen! Ja totta, oman asunnon laittaminen ihanaa! Lattia joka valittiin näyttää VIELÄ PAREMMALTA valmiina kuin mitä osattiin kuvitellakaan. Sitä tuli jo laitettua yli puolet koko kämpästä, eli hyvä saldo tuli tämän päivän rehkimisestä! Malminkartanoon muutettiin, vähän itse epäilin aluetta, mutta olen kuullut tutuilta vain positiivista ja siinä on lenkkeilymaastot IHAN vieressä, eli pääsee sitten vaunuilemaan keväällä. :)
Aliina oli ollut kovakouraisessa käsittelyssä ¿ yh.. :( kurjaa.. Ja aika hyvänkokoinen on jo pienokainen, ei muuta kuin sup sup suppareita sinne!!!
Nincallakin noi viikot vaan kasvaa! :) Vitsit aika menee nopeesti! Hyvä että seurailet olotilaa ja jos nyt supparit vielä jatkuu, niin todellakin kannattaisi harkita sitten sitä saikkua.. Surullisia uutisiakin olit saanut. :( Osanotot täältä..
Ammimamma ¿ olipas kiva kun sinäkin piipahdit kuulumisia kertomassa!!! Ihanaa kun näit Tiitiäisesi! :))) ja sait hyviä uutisiakin että terveelle hän vaikuttaa!
Sjt ¿ suahan kaveri piti pitkään jännityksessä! ;) Vaikka ihan uppo-outoja ollaankin niin aina on ihana kuulla kumpi tuli ja mitat yms..
Peipposka oli sitten kertonut pomolle. Kiva että uutinen otettiin kuitenkin hyvin vastaan! :) Mistäs sulle on muuten ¿yhtäkkiä¿ tullut rv 15?!?!? Apuva kun aika siintää..
Viipuli on päässyt tänään keilaamaan! Tai ainakin kannustamaan! Kuulostaa kivalle.. Mua itseä nauratti kun kömysin uuden kodin lattialla akkuporakoneen kanssa irrottelemassa vanhoja listoja ja hiomakoneen kans hioin seiniä maalausta varten sileiksi ja tää masu on välillä vähän tiellä tai sit ähisen muuten vaan vähän epämääräisesti.. ;)
Milli ¿ ihana kuva! Kiitos kun jaoit sen meidän kanssa! :) Niin söpöä.. joku kaunis päivä meilläkin..
Aurorankin masu on kasvanut!!! Ihanasti se pömpöttää..
Iida-linnealla oli ollut pieni junamatkaseikkailu.. Huh. Kyllä mäkin tuossa TO kun ajelin ratikalla kaupunkiin ja myöhemmin illalla ¿kotiin¿, mietiskelin että on sillä omalla autolla niin ihana kulkea kun aina varmasti saa sen istumapaikan eikä ainakaan kukaan vanhalle viinalle ja muulle ykälle haiskahtavat istahda viereen.. ;)
Hauvoista ja kisuista oli ollut puhetta, jotka köllivät samassa sängyssä.. Ajattelin kysäistä vähän galluppia, että aiotteko ottaa vauvan sitten omaan sänkyyn vai totutatteko heti vauvan omaan pinnikseen tms? Meillä ollaan kyllä kallistuttu siihen että ei otettais meidän sänkyyn, mutta saa nähdä sitten miten käy kun on sen aika.. :)
Meidän Tiitiäisen huone on nyt nyt vain listoja vaille " valmis" ! :))) Jätettiin entisen asukkaan tapetit ¿ jotka ovat vaaleanpunaiset + kukkia & sydämiä ¿ seiniin ja laitettiin vain laminaatit lattiaan.. Sitten pitäisi alkaa hankkimaan niitä kalusteita. Sänky ja lipasto/hoitopöytä, nojatuoli sinne onkin mutta siihen pitää varmaan hankkia uusi päällinen.. Verhojakin pitäisi jaksaa sitten käydä etsimässä. Ihanaa on kuitenkin tuo sisustaminen! Oikea pesänrakentaja taidan olla! Mieskin nauroi mulle tänään kun puuhastelin kuin paraskin remonttireiska. Totesi vain että lupaathan ettet rehki liikaa.. * herttaista *
Nyt on sauna lämmin! Sinne ja sitten rötköttelyä soffalla niin jaksaa taas huomenna touhuta päivän. Mukavaa loppiaisiltaa!
Mammis + Tiitiäinen 27+1
Hassua että just olitte hikasta kirjotelleet ku tossa simpsoneita kattoessa arvelin sen hikan ekaa kertaa huomanneeni, just alamahassa sellasta pientä jatkuvaa :) olipa hassua.
Mammis kyseli tota nukkumisjuttua, mä kyllä meinasin pinnikseen ja joskus olin jopa sitä mieltä että omaan huoneeseen vaan heti, vaan onpa mieli nyt muuttunu raskaana ollessa ;)
Mutta ei siis meiän sänkyyn.
On ihan älyttömän tylsää, käytiin syömässä kavereiden kaa ja sit tultiin kotiin ja mies nukahti :/ mä oon nyt koneella kököttäny monta tuntia, boooooring.....
Täytyy vaikka suihkuun lähteä.
Riikka&d
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9249236&p=2&tmode=1&smode…