Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä laittaa tekstiviestiin ghostaavalle miehelle?

Vierailija
19.12.2023 |

Onko ehdotuksia? Haluaisin selvyyttä mutta en vaikuttaa epätoivoiselta

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sä tiedät ghostaavan miehen puh nron? No jos kuitenkin tiedät, niin puet itsellesin stay-up sukat ja seksikkäät alusvaatteet, otat kokovartalo selffien ja laitat viestiin kuvan ja tekstin, että tuletko iltakahville. Jos edelleen ghostaa, niin voit unohtaa tapauksen.

Mä sain tällaisen viestin ja pyysin tytön iltakahville ja sekdiähän siitä sitten seurasi. 

Vierailija
22/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se välttämättä vastaa siihenkään, vaikka suoraan kysyisit. En laittaisi mitään tai sitten laittaisin itse sen suhteen lopettamisviestin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva tuherostasi.

Voit laittaa sen myös tänne, niin katsotaan johtuiko ghostaaminen siitä. 

Vierailija
24/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
25/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään.

Tää on niin vaikeeta. Tekis mieli kysyä että miksi? Ei siis vielä ole päivää kulunut edellisestä viestistä. Siksi kysyn mikä aika?

Ap

Vierailija
26/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä oo epätoivoinen. Et tietenkään laita mitään.

Vierailija
27/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä viekoitteleva kuva itsestäsi viestillä, että olisi tälläistä tarjolla.

Vierailija
28/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako näiltä koskaan rehellistä vastausta ja mikä on se aika kun katsotaan ghostaamiseksi? Voiko kysyä suoraan että mikä tää meidän tilanne on?

Ap

Kysy ihmeessä, sillähän se selviää. Jos mies ei vastaa tai vastaa jotain ympäripyöreää ja välttelevää, niin tiedät missä mennään ja siirryt eteen päin.

Epätoivoselta alat vaikuttamaan vasta sitten, jos jäät roikkuumaan tai annat roikuttaa itseäsi.

Vierailija
29/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään.

Tää on niin vaikeeta. Tekis mieli kysyä että miksi? Ei siis vielä ole päivää kulunut edellisestä viestistä. Siksi kysyn mikä aika?

Ap

Ei vielä edes päivää kulunut? Mitä, jos kehittäisit kärsivällisyyttäsi? Nykyisin pitää olla vastaamassa ja viestittelemässä 24/7. Tsiisus.

Vierailija
30/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laita viestiä niille jotka sä olet ghostannut?

Vierailija
31/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanoisin että joko on sairastunut tai sitten täysi liero jos ghostaa. Itse todistettavasti uskallan täräyttää naiselle päin näköä että se oli kuule neiti/rouva sitten tämä homma tässä ja perusteet perään. Minua pidetään yleisesti mulkkuna, koska tämän sanottuani en sitten enempää kuuntele vinkumista tai pillityksiä. Homma menee niin että joko ollaan kimpassa tai ei olla kimpassa.

Vierailija
32/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanoisin että joko on sairastunut tai sitten täysi liero jos ghostaa. Itse todistettavasti uskallan täräyttää naiselle päin näköä että se oli kuule neiti/rouva sitten tämä homma tässä ja perusteet perään. Minua pidetään yleisesti mulkkuna, koska tämän sanottuani en sitten enempää kuuntele vinkumista tai pillityksiä. Homma menee niin että joko ollaan kimpassa tai ei olla kimpassa.

Reilua mielestäni. Pisteet sulle! :D

Vierailija
33/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta miestä olet itse ghostannut ja oletko antanut heille selityksiä jos ne sitä on kysynyt?

Vierailija
34/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako näiltä koskaan rehellistä vastausta ja mikä on se aika kun katsotaan ghostaamiseksi? Voiko kysyä suoraan että mikä tää meidän tilanne on?

Ap

Voithan sinä kysyä vaikka sataako huomenna lunta, mut turha odottaa vastausta. Älä tyrkytä itseäsi vaan hyväksy asia ja tiedä, että olet arvokas ja ainutlaatuinen sekä liian hyvä tuollaiselle typerykselle. Itsetunto kuntoon ja elä omaa elämääsi hänestä piittaamatta.

Vierailija
35/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nöyrry vastaamaan. Siis ei mitään.

Vierailija
36/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko, että sinua pidetään yleisesti mulkkuna sen takia, että kykenet sanomaan suoraa ettei jostain tule mitään, vaan sen takia, että laitat jotku perusteet perään. Jokainen, edes alkeellisella tavalla käytöstavat omaava ymmärtää, että sehän on vain junttia ja typerää käytöstä.

Ne perusteet kun on aina vain sinun henkilökohtaisten mieltymysten peili. Itse totesin mukavalle miehelle ihan vain kohteliaasti, ettei meillä ole tarpeeksi yhteistä ja toivotin hyvää jatkoa ja onnea sopivamman kumppaniehdokkaan etsimiseen. Ei tullut mieleenkään alkaa selittää hänelle, että minä en pitänyt hänen jatkuvasta tarpeestaan puuhastella jotain. Pahimmillaan tuota ominaisuutta negatiivisessa mielessä alleviivammalla olisin saanut miehen piilottelemaan tuota ominaisuuttaan itsessään. Minun mielipiteeni tuolle ihmisille on täysin epärelevantti, koska jossain on todennäköisesti juuri tuohon piirteeseen ihastuva nainen. Miksi siis alleviivata idiootin lailla epärelevanttia asiaa toiselle ja pahimmillaan huojuttaa hänen itsevarmuuttaan?

Vierailija
37/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa ghostaamisessa muka yht'äkkiä nyt on??

1. Osoitetaan naiselle kiinnostusta.

2. Pyritään miellyttämään sitä siihen asti, että se antaa.

3. Tavoite saavutettu 

4.vältetään yhteyden pitoa ja keskitytään seuraavaan.

5.ei kuitenkaan katkaista suhdetta vaan pidetään sitä hätävarana jos tulee tarvetta.

Vaihe 6. Zombie vaihe, herätään "kuolleista",vastataan naisen viestiin ja selitetään asioita kiireillä ym. tai lähetetään oma, jossa pyritään sopimaan treffit. (Tässä vaiheessa voi selittää jotain epämääräistä)

7. Hoidetaan tarpeet ja jos parempaa ei ole sillähetkellä tarjolla,niin pyöritetään tätä pakettia siihen saakka kunnes löytyy jotakin tuoreempaa.

Täydellistä. Ghostailu on hyvä asia. Ei sen kohteena oleva nainen ole mitenkään arvoton, vaan hän on tärkeä osa kokonaisuutta. Hätävara on hyvä asia.

Vierailija
38/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita kuva tuherostasi.

Voit laittaa sen myös tänne, niin katsotaan johtuiko ghostaaminen siitä. 

Jos tuheron ulkonäöllä olisi merkitystä niin mulkunpäässä olisi silmät.

Osa näyttää kinkkusämpylältä jossa kinkun siivut tursuaa lerpattaen sämpylän välissä, osa nyljetyltä majavalta jne, mutta kauniita ei ole olemassakaan.

Vierailija
39/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Itsekin miehenä olen tavannut päin naamaa kertoa asiantilan asiallisesti. Onnettomia kommunikaatiokyvyttömiä peräkammarin poikia ja tyttöjä nämä joilta ei tuo onnistu.

Vierailija
40/59 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään.

Ap

Siis ei vielä päiväkään sun vai hänen laittamastaan viestistä?