Naisten alapää karvoitus..
Olen 40 v. Nainen ja itse olen aina siistinyt karvoitusta ja yleensä on kokonaan paljas.
Nyt viikonloppuna kävin kylpylässä ja huomasin että itseäni huomattavasti vanhempi nainen oli myös kokonaan paljas, joka oli siis ihan kiva..
Kun joitakin vuosia sitten äitini kysyi miksi ajelen karvoitusta pois, niin hän ei oikein "tykännyt" siitä että niitä siistitään.
Niimpä kiinnostaisi tietää että mitä mieltä olette karvojen siistimisestä ja minkäikäisiä olitte kun aloititte ja miten minua vanhemmat naiset, pidättekö paikat siistinä?
Ja sitten vielä tähän samaan kiinnostaa tietää että miten paljon on seksiä vaikka 50, 60v. tai vanhemmilla naisilla?
Itselläni nyt sinkkuna ollessa seksielämä on melko vilkasta ja monipuolista. Välillä vois olla enemmänkin miehiä. Eli itse ajattelen että näillä halulla seksiä on vielä 60v iässäkin paljon..
Anteeksi pitkä kirjoitus. Toivon rehellisiä ja asiallisia kommentteja.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Olin päälle kolmikymppinen, kun aloin ajella posliiniksi, mutta edelleen suhtautumiseni ajeluun on vähän "eipäs, juupas"-touhua, esimerkiksi kuukautisvuodon aikana en ajele ollenkaan. Höyläterällä otan, vaikka siloisuus kestää vain 1-2 päivään. Teini-iän puskaan ei ole paluuta kuitenkaan, ja mieskin tykkää posliinista. :) Olen mä joskus nolostellut gynekologilla tai äidin edessä, mutta mitäpä siitä...Tämä on mun juttuni. Ikä +45v.
Posliinia on nautinto nuolla ja imeä.
Onneksi ajat muutuu ja karvoitus normalisoituu sekä loppuu tuo hyödytön alapään sheivaaminen.
Nimim. Nätti karva kivempi, kuin broilerin näköinen alapää sängen kera.
Olen 53v nainen ja olen sheivaillut ehkä 20 vuotta itseni posliiniksi ja koskaan, en missään yhteyksissä ole tuntenut häpeää karvattomuudesta. Myönnän, että joskus toki jossain maalaisuimahallissa olen saattanut saada ihmetteleviä katseita, mutta mitäs siitä.
ja ymmärrän että joku tykkää olla myös naturell, meitä on moneksi
Posliini on parasta. Hsiseva karvoitus ei ole miellyttävää. .
Posliini näyttää aikuisella naisella hyvältä.