Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten alapää karvoitus..

Vierailija
19.12.2023 |

Olen 40 v. Nainen ja itse olen aina siistinyt karvoitusta ja yleensä on kokonaan paljas. 

Nyt viikonloppuna kävin kylpylässä ja huomasin että itseäni huomattavasti vanhempi nainen oli myös kokonaan paljas, joka oli siis ihan kiva.. 

Kun joitakin vuosia sitten äitini kysyi miksi ajelen karvoitusta pois, niin hän ei oikein "tykännyt" siitä että niitä siistitään. 

Niimpä kiinnostaisi tietää että mitä mieltä olette karvojen siistimisestä ja minkäikäisiä olitte kun aloititte ja miten minua vanhemmat naiset, pidättekö paikat siistinä?

Ja sitten vielä tähän samaan kiinnostaa tietää että miten paljon on seksiä vaikka 50, 60v. tai vanhemmilla naisilla?

Itselläni nyt sinkkuna ollessa seksielämä on melko vilkasta ja monipuolista. Välillä vois olla enemmänkin miehiä. Eli itse ajattelen että näillä halulla seksiä on vielä 60v iässäkin paljon.. 

Anteeksi pitkä kirjoitus. Toivon rehellisiä ja asiallisia kommentteja. 

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri kukaan nainen ei ajaisi karvojaan mikäli vuosikymmeniä median kautta ei olisi tullut ärsykkeitä. Ja ne ärsykkeet on syntyneet kaupallisesta syystä.

Vierailija
62/84 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri kukaan nainen ei ajaisi karvojaan mikäli vuosikymmeniä median kautta ei olisi tullut ärsykkeitä. Ja ne ärsykkeet on syntyneet kaupallisesta syystä.

Ai sinä tiedätkin sen kaikkien naisten puolesta. Onko tämä sitä parviälyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono vertaus että naisen alaosaston karvoitus olisi majavaosastoa. Pikemminkin hamsteriosastoa. 

Vierailija
64/84 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap Pertti se taas jaksaa. Käyhän nyt siellä psykiatrin luona välillä, niin määrää uuden lääkityksen. 

Vierailija
65/84 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun ihan pyytämättä demonstroit pointtiani tuossa muutama viesti ylempänä. Tietäjä tiesi taas kaiken, ihan ilman että on yhdenkään naisen omaa näkemystä asiasta tarvinnut kuunnella.

Vierailija
66/84 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme kuusikymppinen pari, hyvinkin antoisaa seksiä pari kolme kertaa viikossa. Noin kymmenen vuotta ollaan oltu yhdessä, joten ei mitään alkuhuumaa edes. Mies sheivaa varren ja kassit. Vaimolta vahataan tai sokeroidaan yleensä kesäksi, talvella pidempiä karvoja pois koneella. Kesällä voi sitten olla hameen alla kiva ylläri ilman pikkuhousuja. Ei elämä lopu kuuteenkymppiin. 

En ole kuullutkaan, että kullin varteen karvoja kasvaisi.

Vierailija
67/84 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuolemista vaan on aivan turha karvoilla odottaa.

Karvakkokaija tyyli taas porskutti 60- 70 luvun hippihuoleton muttei karvaton vapaaseksipippaloissa. Sen jälkeen majavat ovat kuolleet sukupuuttoon.

Höpö höpö. Ei karvat estä nuolemista. Tussua on nuoleskeltu maailman sivu. Jonnet luulevat että asia on keksitty hiljattain. 

Karvoja on ajeltu maailman sivu. Jotkut luulevat, että asia on keksitty hiljattain. 

Vierailija
68/84 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan nudisti pariskunta ja ollaan käyty lukuisilla nudisti rannoilla ja yleisin suuntaus on mielestäni posliini. Vaimollani on myös puhdas posliini minkä ajelen aamuisinitse jotta se olisi mahdollisimman puhdas koska sitä muutkin tottakai katsovat.

ollaan reilut 40 v. Ja ollaan juteltu monien muidenkin nudistien kansssa seksistä ja monet iäkkäämmät ovat sitä mieltä että iäkkäämmillä nudisti ihmisillä on seksi vilkkaampaa ja ehkä parempaa kuin muilla. Itse olen samaa mieltä.

Vierailija
69/84 |
22.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvojen nyhtely on turhuutta ja ankeuttavaa. Vihun viehätysvoimast akarvoissa on ehkä 2/3-osaa ja binialueen ulkoppuolisessa hujahajakarvoituksessa karvojen viehätykestä edelleen se 2/3 -osa

Vierailija
70/84 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvojen nyhtely on turhuutta ja ankeuttavaa. Vihun viehätysvoimast akarvoissa on ehkä 2/3-osaa ja binialueen ulkoppuolisessa hujahajakarvoituksessa karvojen viehätykestä edelleen se 2/3 -osa

Ei tuon ikäinen lapsi, joka ei osaa vielä kirjoittaakaan, voi tietää yhtään mitään karvoista. Kasvaako sulle edes karvat vielä?

Vierailija
71/84 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57-vuotias ja haluaisin omat tuuheat häpykarvani takaisin!! Vaikka on ihan ok, että karvat "alasivuilta" ovat harvenneet; nyppimällä hajakarvat "pusikon" kokonaismuoto on ihan nätti. Mutta "karvapeite" on surukseni harventunut.

Onko mitään ainetta, öljyä tai kapselia, joka lisäisi alapääkarvojen kasvua tässä iässä?? Olen jonkun verran, sporadisesti, hieronut risiiniöljyä yöksi karvoihin. Se kosteuttaa ja pehmentää karvoja, mutta ei lisää kasvua. Onko mitään konsteja??

Vierailija
72/84 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 ja karvoja joskus on, joskus kaikki pois. Seksiin ei vaikuta tuon taivaallista. Sitä ei ole ollut vuosiin. Miestä ei kiinnosta.

Vierailija
73/84 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 44v ja vähän aikaa sitten vedin ekan kerran posliiniksi. Halusin yllättää vakipanon ja kyllä hän tykkäsikin. Kovin tuntui myös kiinnostavan, että muutaman päivän päästä tiedossa sänki ja kas kummaa halusikin tavata muutaman päivän päästä vaikka yleensä tapaamme 2-3 viikon välein. 😄 Mitää kamalaa pistävää sänkeä mulle ei tullut vaikka sitä pelkäsinkin. Vähän pistelevä oli, mutta aina nopeasti oli jo pehmeää. 

Vierailija
74/84 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkim tuntuu että ovat katsoneet aika pahasti. Vaikka mitäpä mä tiedän...

Vierailija
75/84 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 48v. Posliinina pidän, koska on itsellä niin paljon siistimpi ja puhtaampi olo. Myös eroottisempi olo. Kumppaneita jos ajattelee, niin ei kovin moni varmaan erityisemmin innostu haisevien häpykarvojen nyppimisestä hampaiden väleistä.

Se pissa kyllä maistuu niissä karvoissa vaikka olisi pestykin. Itse suosin miehissäkin vähintään siistittyä alapäätä. Esteettisempää, puhtaampaa, kivempaa.

Vierailija
76/84 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Aivan varmasti ajaisin. Jos en ajaisi ollenkaan, oma alapään karvoitukseni olisi niin tuuheaa ja erottuvaa, että kyllä se jo ärsyttäisi itseänikin kantaa sellaista pehkoa. Ihan älytön ajatus, että kaikki haluaisivat että alakertaa komistaa sellainen iso karvakolmio. 

Olen itse syntynyt -74, ja aluksi se ajelu oli sellaista reunoilta siistimistä ja lyhentelyä, ja olin varmaan vasta 35 tai jotain kun kokeilin ensi kertaa sitä, että ajaisikin kaikki pois. Sille tielle on kuitenkin jääty, kun ymmärsin ettei niitä karvoja ole mikään pakko pitää siellä ja on ihan ok olla täysin karvaton. 

Vierailija
77/84 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kasvattaa alapäähäni kunnon "jihad parran" yllätykseksi miehelleni. Kuinkahan kauan sellaisen kasvattamisessa kestää? Onko jollain kokemusta?

Merja

Vierailija
78/84 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kasvattaa alapäähäni kunnon "jihad parran" yllätykseksi miehelleni. Kuinkahan kauan sellaisen kasvattamisessa kestää? Onko jollain kokemusta?

Merja

Minulla meni noin kolme viikkoa. Ja kyllä, on herättänyt positiivista huomiota esim bikineissä :)

Vierailija
79/84 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merja Se on paras aloittaa jo teinenä. Nelikymppisenä alkaa olla valmista, jos maltat olla nylkemätä

Vierailija
80/84 |
07.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin päälle kolmikymppinen, kun aloin ajella posliiniksi, mutta edelleen suhtautumiseni ajeluun on vähän "eipäs, juupas"-touhua, esimerkiksi kuukautisvuodon aikana en ajele ollenkaan. Höyläterällä otan, vaikka siloisuus kestää vain 1-2 päivään. Teini-iän puskaan ei ole paluuta kuitenkaan, ja mieskin tykkää posliinista. :) Olen mä joskus nolostellut gynekologilla tai äidin edessä, mutta mitäpä siitä...Tämä on mun juttuni. Ikä +45v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä