Persu avautuu: "mulle on ihan saatanan sama kuoleeko joku vähävarainen jonnekki hankeen
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tepposyvril/mulle-on-ihan-saataran-sam…
Onneksi hallituksen rasisminvastainen julkilausuma ei koske vihaa suomalaisia kohtaan.
Kommentit (322)
Ensin he levittivät vihan muualta tulleisiin. Mutta minä en sanonut mitään sillä en ollut muualta tullut.
Sitten he levittivät vihan köyhiin. Mutta minä en sanonut mitään sillä en ollut köyhä.
Sitten he veivät työntekijöiden turvan ja lakko-oikeuden sillä verukkeella, että jotkut työntekijät ovat laiskoja, mutta minä en sanonut mitään sillä en ollut laiska.
Sitten he veivät minut, eikä ollut ketään enää puolustumassa minua.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan raikasta että joku puhuu vihdoin totta eikä kaunistele tuntojaan. Suomen johtajana on todellakin tällaiset ihmiset: heitä ei kiinnosta jos joku vähävarainen, lapsi, perhe, vanhus tai edes duunari kärsii tai kuolee hankeen. Osa päättäjistä suorastaan nauttii siitä jos pääsevät tavallisen suomalaisen kärsimystä lisäämään politiikkansa kautta.
Minä ainakin nautin kaltaistesi itkuiitojen ulinasta ja ensi vuoden veronkevennyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme valitettavasti täysin tietoisia persujen päiväkotitasoisista empatiakyvyistä.
miksi loispummelle pitäisi osoittaa empatiaa?
Mene pummi töihin siitä!
Nappi keskelle otstaa tekisi sulle kutaa. Kaiken lisäksi olet aika saatanan yksinkertainen.
Vasemmiston parempaa väkivaltaa, eli väärän tietoisuuden omaavien ja luokkavihollisten eliminointi. Kukapa olisi uskonut, että demokraattisen vaalituloksen hyväksyminen tekee noin kipeää vassarin pepussa.
Olemme valitettavasti täysin tietoisia persujen päiväkotitasoisista empatiakyvyistä.
miksi loispummelle pitäisi osoittaa empatiaa?
Mene pummi töihin siitä!
Nappi keskelle otstaa tekisi sulle kutaa. Kaiken lisäksi olet aika saatanan yksinkertainen.
Vasemmiston parempaa väkivaltaa, eli väärän tietoisuuden omaavien ja luokkavihollisten eliminointi. Kukapa olisi uskonut, että demokraattisen vaalituloksen hyväksyminen tekee noin kipeää vassarin pepussa.
Niinpä. Väkivaltaista porukkaa, kommunismi on tappanut maailmassa satoja miljoonia ihmisiä, Hitler oli pientä siihen verrattuna. Nämä meidän punaviherkommarit ovat lisäksi erittäin ylimielistä sakkia, halveksivat kaikkia, joiden kuvittelevat olevan alapuolellaan. Persut ovat heistä tyhmiä juntteja jne.
Samaa settiä oli eräällä kokoomusaktiivilla.
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelitte pelastaa valtion talouden ilman leikkauksia?
Henriksonilla oli mielestäni perin yksinkertainen ratkaisu. Jatketaan kuten ennenkin. Eli jätetään veroalet antamatta ja säästetään näin 10 miljardia. Itse en ainakaan edes huomaisi asiaa. Mielelläni maksan palkasta veroni, jos tiedän, että yhteiskunta pysyy sillä pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan raikasta että joku puhuu vihdoin totta eikä kaunistele tuntojaan. Suomen johtajana on todellakin tällaiset ihmiset: heitä ei kiinnosta jos joku vähävarainen, lapsi, perhe, vanhus tai edes duunari kärsii tai kuolee hankeen. Osa päättäjistä suorastaan nauttii siitä jos pääsevät tavallisen suomalaisen kärsimystä lisäämään politiikkansa kautta.
Minä ainakin nautin kaltaistesi itkuiitojen ulinasta ja ensi vuoden veronkevennyksistä.
Nauti pois ennen kuin ryöstöaallot alkavat ja rikollisuus lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nauti sitten kun kotiisi murtaudutaan ja sinut ryöstömurhataan. Ja ansaitusti. Ei sulla ole sen enempää arvoa kuin muillakaan.
Myös loimaalainen persu Mikael Wilen on twitterin samaa mieltä tän Timo Takasen kanssa. Vieläpä sairaanhoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nauti sitten kun kotiisi murtaudutaan ja sinut ryöstömurhataan. Ja ansaitusti. Ei sulla ole sen enempää arvoa kuin muillakaan.
Te hyödyttömät puníkkinistit ja narukädet pystytte ainoastaan uhoamaan netissä.
Vierailija kirjoitti:
Kelarottien on jo aika hankkia itse oma elantonsa. Myykää vaikka persettä, jos kyvyt ei muuhun riitä.
Mieluummin ryöstän sinut ja vedän sinua perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet luonnollisesti samaa mieltä sitten, kun putoat työttömäksi, mikä tuolla käsityskyvyllä toki on edessä ennemmin tai myöhemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te hyödyttömät puníkkinistit ja narukädet pystytte ainoastaan uhoamaan netissä.
No jos haluat todisteeksi että sinut tapetaan niin eiköhän se päivä ennen pitkää koita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika irvokasta. Luulin, että tuo porukka on kansallismielistä, mut sit puhuvat noin oman kansan heikompiosaisista.
Vasureilla ei ole köyhille muuta tarjolla kuin sitä että ne pysyy aina ja ikusesti köyhinä kun työtä ei ole. Ja sitten köyhän pitäisi olla kiitollinen siitä että vasuri nostaa jotain tukiaista kakskymppii kuussa parin vuoden välein.
Ei se työtön niitä työpaikkoja lue eikä persujen ja kokkareiden epäonistuminen ole työttömän vika. Mutta tosiaan on aika poistaa kaikki yrittäjille välillisesti maksetut tuet ja katsotaan miten se palkanmaksu alkaa sujua ja miltä tuntua. Se on vähintään 30% korotus palkkoihin. Ei ole kansalaisten asia elättää yritysloisia eikä yrittäjäloisia
Pitäisikö myös kulttuurialan elättää itsensä ilman yhteiskunnan tukiaisia?
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mikä vinkuna ennen kuin ensimmäinenkään leikkaus on tullut voimaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko ne teitä työkyvyttömyyseläkeläisiäkin?
Vierailija kirjoitti:
Ensin he levittivät vihan muualta tulleisiin. Mutta minä en sanonut mitään sillä en ollut muualta tullut.
Sitten he levittivät vihan köyhiin. Mutta minä en sanonut mitään sillä en ollut köyhä.
Sitten he veivät työntekijöiden turvan ja lakko-oikeuden sillä verukkeella, että jotkut työntekijät ovat laiskoja, mutta minä en sanonut mitään sillä en ollut laiska.
Sitten he veivät minut, eikä ollut ketään enää puolustumassa minua.
Ja aamun itkuvirren tarjoili työtä pelkäävä sossupummi.
Toivottavasti persu itse jäätyy pakkaseen, kun juonut tarpeeksi sitä halpaa kaljaa. Ja toivottavasti tuolla ihmisellä ei ole lapsia tai muita läheisiä. Empatiakyvytön ei pysty tuntemaan empatiaa ketään kohtaan. Tämä todennäköisesti heijastuu läheisiin henkisenä tai jopa fyysisenä väkivaltana.
Kulutusjuhlat ovat ohi, ilmastonmuutos etenee, maapallo on henkihieverissä. Ja kommunisti itkee, kun pitää tehdä leikkauksia hyvinvointiin. Voi voi, lihavat vuodet ovat ohi ja todellisuus iskee. Olemme tähän asti elättäneet yhteiskunnan siivellä ihmisiä kotiin sohvalle, heillä on ollut samanlainen tai jopa parempi elintaso kuin pienipalkkaisessa työssä olevilla. Lisäksi jos olet päihdeongelmainen ja lapsesi lastensuojelun asiakkaita, elämäsi on ollut sitä mukavampaa, aivan kokonelämäsi on maksettu veronmaksajien pussista. Nyt se elämäntyyli loppuu, vihdoinkin. Myös nämä muista maista saapuneet elätit on aika laittaa kuriin, emme elätä täällä ihmisiä, joiden ainoa päämäärä on lisääntyä ja elää suomalaisen veronmaksajan siivellä. Kiitos hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelitte pelastaa valtion talouden ilman leikkauksia?
Henriksonilla oli mielestäni perin yksinkertainen ratkaisu. Jatketaan kuten ennenkin. Eli jätetään veroalet antamatta ja säästetään näin 10 miljardia. Itse en ainakaan edes huomaisi asiaa. Mielelläni maksan palkasta veroni, jos tiedän, että yhteiskunta pysyy sillä pystyssä.
Velkaantumisen tie ei ole kestävä tie.