Persu avautuu: "mulle on ihan saatanan sama kuoleeko joku vähävarainen jonnekki hankeen
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tepposyvril/mulle-on-ihan-saataran-sam…
Onneksi hallituksen rasisminvastainen julkilausuma ei koske vihaa suomalaisia kohtaan.
Kommentit (322)
Ja sä tulkitset tämän neutraalisti niin, että hän haluaa tappaa köyhät? #vainvihervassaritulkinnat
Sossun elätit rääkyvät, kun taikaseinä alkaa ehtyä ja pitäisi alkaa herätä aamulla töihin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin tuo nyt olisi yllätys kenellekään. Tuo on tunnetusti persujen ja nykykokoomuksen linja. Itse olen kyllä yllättynyt, että RKP ja kd näyttävät jakavan samanlaisen asenteen. Siitähän hallituksen päätökset kielivät.
Haluaisin jotenkin olla tukemassa heitä, jotka nyt joutuvat julmimmin hallituksen kiusaamiksi, mutta Mitäköhän konkreettista me parempionniset (mutta täysipäiset ja empatiaa tuntevat) voisimme tehdä?
Joo, kyllä se niim ompi, että kun joku peräkylän idiootti twiittaa jotain typerää, niin se ompi niiku kokoomuksen ja persujem virallinem linja! Tämän tietää joka ikinen öyhökommari oikein hyvin! 😂
Vierailija kirjoitti:
Perus persu tärkeämpää sille on halpa kalja kuin toisten ihmisten hyvin vointi.
Ja tietysti Maurin lupaama halapa pensa!
Miten ajattelitte pelastaa valtion talouden ilman leikkauksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme valitettavasti täysin tietoisia persujen päiväkotitasoisista empatiakyvyistä.
miksi loispummelle pitäisi osoittaa empatiaa?
Mene pummi töihin siitä!
Nappi keskelle otstaa tekisi sulle kutaa. Kaiken lisäksi olet aika saatanan yksinkertainen.
Kappas, väkivaltakommari hermostui. 😂
Vierailija kirjoitti:
Jakamalla kaikille entistäkin enemmän vastikkeetonta muilta varastettua verorahaa.
t: sosialisti
Hyvää hallitustaivalta marginaalipuolueeksi (tai kahdeksi), persut! Kikkeliskokkelis, mitäs lähitte!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme valitettavasti täysin tietoisia persujen päiväkotitasoisista empatiakyvyistä.
Mene pummi töihin siitä!
Nappi keskelle otstaa tekisi sulle kutaa. Kaiken lisäksi olet aika saatanan yksinkertainen.
Vasemmiston parempaa väkivaltaa, eli väärän tietoisuuden omaavien ja luokkavihollisten eliminointi. Kukapa olisi uskonut, että demokraattisen vaalituloksen hyväksyminen tekee noin kipeää vassarin pepussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pelkillä leikkauksilla pelastu. Veronkorotuksia pitää myös tehdä. Samoten politikot voisivat tehdä vaikkapa vuoden hommia ilman korvauksia. Säästyy iso raha.
Kelarottien on jo aika hankkia itse oma elantonsa. Myykää vaikka persettä, jos kyvyt ei muuhun riitä.
Vierailija kirjoitti:
Kelarottien on jo aika hankkia itse oma elantonsa. Myykää vaikka persettä, jos kyvyt ei muuhun riitä.
Ei muuta kun ryöstämään, huumeita myymään ja muuta mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene pummi töihin siitä!
Kappas, väkivaltakommari hermostui. 😂
Suunnittelee varmaan "omaisuuden radikaalia uusjakoa".
Marinin hallituksen perintö: valtava velka, hukkaan heitetyt Uniper-miljardit ja yleinen sukupuolenvaihtolaki. Siinä komukoiden anti.
Nämä Takasethan ovat tyypillisesti tätä mieltä niin kauan kuin itsellä on työtä, terveyttä ja toimeentuloa.
Kieltämättä olen alkanut tykkäämään Uusi Suomi-lehdestä. Lehtihän julkaisee juttuja paljon kriittisemmin kuin esimerkiksi iltapäivälehdet. Vaikka vissiin perinteisesti onkin ollut lähinnä oikeiston lehti.
Vierailija kirjoitti:
Perus persu tärkeämpää sille on halpa kalja kuin toisten ihmisten hyvin vointi.
Ja halpa pensa. Mitä eivät edes tule saamaan, koska Riikka ei voi tuollaiseen asiaan vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pelkillä leikkauksilla pelastu. Veronkorotuksia pitää myös tehdä. Samoten politikot voisivat tehdä vaikkapa vuoden hommia ilman korvauksia. Säästyy iso raha.
Huomaa kyllä, että kansantalouden toimintaperiaatteet ovat kommareilta hukassa. Homma ei nyt vain toimi niin, että verotetaan lisää ja syydetään entistä enemmän vastikkeetonta rahaa. Sosialismi ei ole toiminut missään.
Oletko lottovoittaja kun olet "parempionninen"? No anna rahat SPR:lle tai jollekin vastaavalle jos mietit mitä voisit tehdä. Ai niin, pidät ne tietenkin itselläsi mieluummin.