Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeestä tämä johtuu? Facebookin kaveripyynnöt

Vierailija
18.12.2023 |

Viime aikoina minulle on tullut todella paljon kaveripyyntöjä vastakkaisen sukupuolen edustajilta, suurinosa sellaisia joiden kanssa on yhteisiä kavereita mutta ei kuitenkaan mitään tuttujani. Näitä tulee siis ihan päivittäin? Oletteko huomanneet samaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla jokin tekninen virhetilanne. He klikkaavat sun tietoja ja siitä lähteekin kaveripyyntö.

Vierailija
2/14 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla jokin tekninen virhetilanne. He klikkaavat sun tietoja ja siitä lähteekin kaveripyyntö.

Aika pitkään kyllä sitten jatkunut, kun tämä alkoi joskus syksyllä.

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja väittävät että heidän kaveri pyyntö onnistunut ja pyytävät minua lähettämään kaveri pyynnön 

Vierailija
4/14 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan niitä ehdotuksia, ettet jotenkin vahingossa klikkaa pyyntöä?  Mulle on joskus käynyt niin.  Vähin äänin poistan.  Joiltain , esim nuorilta kolme polvea alaspäin , olen laittanut isotädin anteeksipyynnön.

Vierailija
5/14 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
6/14 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain heti alkoi pyöriä kaikenlaiset kauhukuvat mielessä. Kun ei nykyään voi tietää mitä sairasta ihmiset keksii..

- ap

Vierailija
7/14 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa olet tietämättäsi jonkin Whatsapp-ryhmän meemien aihe. Hirveä määrä vastakkaisen sukupuolen edustajia käy kyttäämässä profiiliasi ja aina joku vahingossa onnistuu vikapainamaan kaveripyyntöä.

Vierailija
8/14 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörii siellä vaikka mitä.  Poistin omani reilu vuosi sitten, mutta äskettäin tein tekaistulla nimellä kun joihinkin asioihin oltava.  Kaveripyyntöjä tulee pilvin pimein vaikka olen vaan joissakin ryhmissä.

Vierailija
9/14 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitatkohan niihin kaveriehdotuksiin? Niitä tulee kyllä välillä, ne on fb:n alogoritmin tuomia ehdotuksia yhteisten tuttujenne kautta. Kun klikkaat niitä niin se lähettää heille varsinaisen kaveripyynnön vasta.

Vierailija
10/14 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoitatkohan niihin kaveriehdotuksiin? Niitä tulee kyllä välillä, ne on fb:n alogoritmin tuomia ehdotuksia yhteisten tuttujenne kautta. Kun klikkaat niitä niin se lähettää heille varsinaisen kaveripyynnön vasta.

Kyllä nämä on ihan kaveripyyntöjä. Lukee Ilmoituksessakin niin.

- ap

Vierailija
11/14 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buah hah hah haaaa. Ai hitto tää oiski mehukas bugi.

Vierailija
12/14 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tulee toisille ei. Ihan oikeita kaveripyyntöjä täysin tuntemattomilta tulee hyvin harvoin, yleensä nekin jonkun ryhmän kautta kun olen monessa mukana 

Vierailija
13/14 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookilla on ollut ongelmia ja lähettänyt kaveripyyntöjä turhaan. Itseltäni pyysi miehen entinen luokkakaveri (nainen) ja samoin sain ilmoituksen fb, että minulta on lähtenyt virheellisiä pyyntöjä. Olinkin sen huomannut, kun alkoi tulla hyväksyntää puolitutuilta ja tuntemattomilta.

Vierailija
14/14 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi saako nauraa? Aikuiset ihmiset somessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi