Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies dissas aika pahasti: " valmisruokaa, eikä senkään

Vierailija
05.01.2007 |

lämmitys onnistu !" .



Paha mieli - tiesin kyllä itsekin, että riisin keitinvesi ei ihan kunnolla kiehunut vielä, kun laitoin ne sinne - jäivät vähän koviksi. Kalapuikot sentään ihan ok (niitä se ei syö, vaan eiliset possunfileet), Pakaste parsakaali-kukkis-sekoitus oli haaleaa).

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi