Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemme kolmen viikon ajan käyneet miehen kanssa kahvilla,keilamassa ym ja ehdin jo vähän ihastua. Nyt kävi ilmi että mies tapaillut muita

Vierailija
18.12.2023 |

Muitakin.

Eikä koe että olemme suhteessa. 

Olen kuulemma takertuva ja harhainen.

Olemme suudelleet ja kulkeneet    Julkisesti käsi kädessä. 

Miehen mukaan emme silti ole koskaan seurustelleet, eikä hän ole luvannut suhdetta.

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että asia selvisi sinulle jo kolmessa viikossa. Joskus tuollaiset tyypit vedättää ja poimii rusinat pullasta kuukausien ajan, ja sitten kun olet oikeasti jo todella rakastunut, vasta pudottaa pommin.

Omat parisuhteeni on aina alkaneet siten, että heti alusta asti on ollut selvää, että kumpikin haluaa panostaa suhteeseen ja ettei kumpikaan tapaile samaan aikaan muita. Jos alussa on ollut sellaista epävarmaa aikaa, niin ne jutut on sitten loppuneet kyllä muutamassa kuukaudessa. Nuo pidemmät jutut minun elämässäni ovat kestäneet 3-10 - vuotta. Ihan turha roikkua noissa kevytsuhteilijoissa.

Vierailija
62/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen, että asia selvisi sinulle jo kolmessa viikossa. Joskus tuollaiset tyypit vedättää ja poimii rusinat pullasta kuukausien ajan, ja sitten kun olet oikeasti jo todella rakastunut, vasta pudottaa pommin.

Kyllä juuri näin.

Varsinkin monet juuri eronneet tekee sitä, että kertovat haluavansa uuden parisuhteen, mutta oikeasti etsivät vain laastaria muutamaksi kuukaudeksi. Siihen kelpaa tapailukumppaneista se kuka antaa ekana. Muut pahimmillaan ghostataan ja laastari jätetään sitten myöhemmin jos alkaa näyttää siltä, että takertuu ja olettaa liikaa suhteen laadusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan ok -vinkkejä, mutta kaikki tuntuu nyt ohittavan sen, että ne on kulkeneet julkisesti käsi kädessä.

Miksi ihmeessä olla käsi kädessä jos ei halua näyttää muille että seurustelee tai ainakin ehkä haluaa pian ilman että kumpikaan on "harhainen"?

Jos näen että ihmiset pussailee kadulla, niin se nyt voi olla vielä jotain vähemmän vakavaa, ehkä välillä seksiäkin.

Mutta jos käsi kädessä halutaan kulkea niin silloin ollaan kyllä muutakin kuin joku satunnainen seksisuhde. Vähintääkin hyviä ystäviä pitää olla jos käsi kädessä halutaan kulkea, mutta silloinkin vähän outoa aikuisilta ihmisiltä jos ei mitään muuta ole kuin ystävyyttä.

Minä olen sellainen, joka pitkässä parisuhteessa tykkään kulkea kumppanin kanssa käsikkäin. En ikinä milloinkaan ole tehnyt sitä näyttääkseni seurustevani, vaan nauttiakseni läheisen ja rakkaan ihmisen lämpöisen käden kosketuksesta. Sori ohis.

Vierailija
64/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ei ensikerralla saa naista siivoamaan asuntoaan, tuskin on liikkeellä puhtain jauhoin. Keikarit naista naurattaa.

Vierailija
65/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä juuri näin.

Varsinkin monet juuri eronneet tekee sitä, että kertovat haluavansa uuden parisuhteen, mutta oikeasti etsivät vain laastaria muutamaksi kuukaudeksi. Siihen kelpaa tapailukumppaneista se kuka antaa ekana. Muut pahimmillaan ghostataan ja laastari jätetään sitten myöhemmin jos alkaa näyttää siltä, että takertuu ja olettaa liikaa suhteen laadusta.

Juuri eronneet on varmasti yksi ryhmä. Toinen on sitten sellaiset Tinder-koukussa olevat, joiden historiassa lukuisia lyhyitä tapailuja. Eivät kykene vakiintumaan kenenkään kanssa, kun miettivät kokoajan, että olisikohan seuraava tinder-match parempi.

Vierailija
66/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies ei tule koskaan vastaamaan tunteisiisi tai tyydyttämään tarpeitasi, joten....

Vierailija
67/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa ei muuta hirveetä ole kuin se, että mies kutsui sua takertuvaksi ja harhaiseksi. Se riittää lopettamaan tapailun tai mikä se teidän juttu nyt olikaan. Sillä, mikä se oli ei ole enää merkitystä,  sillä tollasen laukojaa ei kannata tavata. 

Vierailija
68/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan ok -vinkkejä, mutta kaikki tuntuu nyt ohittavan sen, että ne on kulkeneet julkisesti käsi kädessä.

Miksi ihmeessä olla käsi kädessä jos ei halua näyttää muille että seurustelee tai ainakin ehkä haluaa pian ilman että kumpikaan on "harhainen"?

Jos näen että ihmiset pussailee kadulla, niin se nyt voi olla vielä jotain vähemmän vakavaa, ehkä välillä seksiäkin.

Mutta jos käsi kädessä halutaan kulkea niin silloin ollaan kyllä muutakin kuin joku satunnainen seksisuhde. Vähintääkin hyviä ystäviä pitää olla jos käsi kädessä halutaan kulkea, mutta silloinkin vähän outoa aikuisilta ihmisiltä jos ei mitään muuta ole kuin ystävyyttä.

Olen samaa mieltä, että siinä vaiheessa kun mukaan tulevat julkiset hellyydenosoitukset niin pitäisi melko pian tehdä päätös suhteen jatkosta ainakin muiden ihmisten suhteen. Vai miltä sinusta tuntusi jos joku tuttu näkee tapailukumppanisi pussailemassa jonkun toisen kanssa ja kulkevan käsi kädessä kaupungilla? Ei varmasti kauhean mukavalta.

Kyllähän sitä voi spontaanisti tuollaisia tilanteita sattua eikä silloin tarttee heti naimisiin rynnätä, mutta jos ihan avoimesti peittelemättä kulkee toisen kainalossa kaupungilla itseni lisäksi niin kyllä se omalla kohdalla punaisen lipun nostaa ylös.

Edustan itse siis miessukupuolta.

Vierailija
69/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin olen kokenut parhaaksi että sovitaan yhdessä jos ollaan suhteessa ja seurustellaan eikä tapailla muita. Jos mitään ei ole sovittu, niin silloin molemmat voivat tehdä mitä haluavat. Ihan selkeä homma. 

Ihan sama vaikkei mitään olisi sovittu. Jo pelkästään se, että kokee tarvetta vielä tapailla muita olisi itselleni se merkki, ettei tästä tule suhdetta syntymään. 

Tästä olen vähän eri mieltä. Ei se muiden tapailu tietenkään kivaa ole sen toisen osapuolen näkökulmasta mutta jos ollaan tapailtu vasta muutam viikko, niin ei silloin tunneta vielä juuri ollenkaan ja ymmärrän että haluaa antaa vielä muillekin mahdollisuuden tutustua. Ei se välttämättä ole varsinainen tarve tapailla muita vaan se että haluaa katsoa muitakin vaihtoehtoja ja pystyä tekemään järkevän valinnan jo

Tämän asian voi näköjään kokea todella eri tavoin. Itse teen loppuelämän valinnan sen perusteella, onko se toinen osapuoli sellainen, jota etsin, ja millaista minulla hänen kanssaan on. Jos hän tuntuu oikealta, ei ole enää tarvetta katsella muita ja vertailla. Ei oman kokemukseni mukaan oikea ihminen löydy vertailemalla ja "vähiten huonoon" tyytymällä, eikä varsinkaan ihastus ja seksuaalinen vetovoima synny vertailemalla. Minun kohdallani se menee niin, että jos tunnen vetoa yhteen ihmiseen, haluan katsoa sen kortin. Jos en tunne vetoa, jatkan muiden katselua, mutta en jää tapailemaan varmuuden vuoksi tällaista "ihan kivaa", jos hän ei sytytä.

En ole ap, eikä itselläni ole ollut kuvatunlaisia ongelmia. En myöskään tuomitse sellaista tapailua, jossa kumpikin tapailee useampaa, MUTTA pitäisi kuitenkin molempien olla kartalla siitä, mikä tilanne on. Oma juttuni sellainen tapailu ei ole, koska kuten kirjoitin, tuntuisi että ne kaikki ovat vähän kädenlämpöisiä juttuja, jos kukaan ei oikeasti kolahda. Ja minä taas en sitten näe mitään pointtia sellaisessa tapailussa. Mutta kukin tavallaan, toki.

Vierailija
70/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vaan ystäviä.

Mikä siinä on yhtäkkiä niin h vetin vaikeaa?

Vierailija
71/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko panneet?

Kädestä kiinnipitäminen ei ole suhde.

Ap:n kuvaileman tyypin kanssa paneminen ei ole suhde vaan panemista.

-ohis

Vierailija
72/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, joka ei ensikerralla saa naista siivoamaan asuntoaan, tuskin on liikkeellä puhtain jauhoin. Keikarit naista naurattaa.

En ymmärrä tästä viestistä mitään. Miten se, että nainen siivoaisi miehen asunnon ensi tapaamisella liittyy siihen, että mies on tai ei ole liikkeellä puhtain jauhoin?

Vierailija
73/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on avoin suhde.

Tai oiikeastaan ei ole suhdetta ollenkaan. 

Vierailija
74/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaikki parisuhteet on alkanut siten, että toisen kanssa vietetty kokonainen vkonloppu yhdessä siten ettei kummallakaan ole aikaa vilkuilla puhelinta yhtään. Sen jälkeen monta viikkoa kaikki erossaolo tapahtuu vain lyhyistä ja pakottavista syistä. Siinä ei ole koskaan jäänyt tulkinnanvaraa onko tämä nyt jotain säätöä vai oikeaa yhdessäoloa.

Kokeilkaa muutkin. Eli jos toinen ei heti ala priorisoimaan tekemisiä sinun takia, niin ei hän ole tosissaan liikenteessä kanssasi.

No en kyllä kokeile. Mulla on muutakin elämää, esim. Työ ja harrastukset sekä kaveri ja tarvitsen myös aikaa ihan yksin. En todellakaan alkaisi viettämään kenenkään kanssa aikaa niin, että ollaan vaan erossa vain lyhyistä ja pakottavista syistä. Ei kuulosta omaan korvaan yhtään itselle sopivalta tuollainen, ahdistuisin varmaan heti ja juttu loppuisi alkuunsa. 

Samaa mieltä. Joskus parikymppisenä tuollaista intensiivistä yhdessä hengailua pystyi harrastamaankin, mutta ei enää nyt aikuisena, kun on työt, joillain lapsiakin, ja kun on kaikkia muitakin velvoitteita - joku auttaa iäkkäitä vanhempiaan, jollain on luottamustoimia vapaa-ajalla, jne. Ja itse koen, että suhteelle tekee nimenomaan hyvää se, että kummallakin on oma elämänsä. Omia harrastuksia ja omaa aikaa - ja että osaa olla myös itsekseen ilman, että kumppanin on aina oltava mukana kaikessa.

75/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok vielä käydä treffeillä muiden kanssa, mikäli on jota kuta tavannut vasta muutaman kerran eikä ole vielä varma, että onko se henkilö sellainen, johon haluaa keskittyä toistaiseksi.

Sitä paitsi, kannattaa muistaa, että todennäköisesti naiset kiinnostuvat vain sellaisista miehistä, jotka ovat suosittuja naisten keskuudessa ja joilla on paljon valinnanvaraa. Varsinkin jos mies on vielä nuori tai ei edesaio hankkia (lisää) lapsia, niin miksi pitäisi kiirehtiä parisuhteeseen?

Vierailija
76/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies syytti jo tässä vaiheessa ap:ta harhaiseksi ja takertujaksi ei ole red flag, vaan se on suoraan deal breaker.

Haluatko ap oikeasti tuollaisen miehen oikeaksi kumppaniksi, joka jo nyt sanoo sinulle noin rumasti?

Voit nimittäin olla varma, että hänellä on naisia joka sormelle selkäsi takana ja jatkaa heidän kanssa vehtaamista, vaikka te sopisitte, että olette vain exklusiivisesti toistenne kanssa eli ei muita.

Itse käsitän, että mies sanoi ap:ta harhaiseksi siksi, että ap kuvitteli heidän olevan paljon enemmän kuin mitä mies kuvitteli.

On kyllä tosi rumaa sanoa tuossa kohtaa ap:ta harhaiseksi. Jos jatkat tuon kundin kanssa, paljon pahempaa settiä tulee olemaan, usko pois. Saisit taatusti kuulla kaikki mahdolliset haukkumiset ja hän jatkaisi naisrinkinsä pyörittämistä selkäsi takana, eikä kertoisi sulle. Hän epäisi sulta pääsyn hänen kännylleen yms. ja sanoisi, että sun pitää nyt vain luottaa häneen. Samaan aikaan, kun hän silti pyörittäisi muita. Toi on just ton tyyppinen äijä, jonka tunnistan jo kaukaa.

Ap, sinuna vetäisin jo juoksukenkiä jalkaan.

Vierailija
77/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä ihmeen tutustumismania tuo on, että pitää sitten samanaikaisesti yrittää tutustua moneen. Yksi kerrallaan ja sitten kohti seuraavaa jos ei kiinnosta. Ei kellään luulis olevan noin kiire löytää kumppania."

Joillekin deittailu tuntuu olevan kuin harrastusten korvike, sellaista ajankulua vaan, ja toisaalta joillekin siinä kumppanin löytämisessä ei välttämättä olekaan kyse siitä, että etsitään isoja tunteita, kipinää ja kemiaa, vaan seulotaan "ihan kivojen" joukosta sellainen "paperilla mahdollisimman hyvä" ja aletaan sitten "rakentaa suhdetta". Vastakohtana tällaiselle ovat ne tilanteet, joissa suhde syntyy itsestään, kun kumpikin tuntee vetoa toiseen, ihastuu ja rakastuu, ja haluaa olla yhdessä. 

Vierailija
78/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viikkoa tapailua ja ap luuli olevansa suhteessa! Oikeasti?

Hyvä että kolmessa viikossa oppii muistamaan toisen nimen. Sehän on aivan tutustumisvaiheen alku, jossa käydään vähän treffeillä ja katsotaan, syntyykö kiinnostusta. 

Olisi ahdistavaa, jos joku mies olisi alkanut luulla olevansa kanssani parisuhteessa parin viikon tapailun jälkeen, olisin pitänyt häntä pelottavana mt-tapauksena.

N

Vierailija
79/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

On ihan ok vielä käydä treffeillä muiden kanssa, mikäli on jota kuta tavannut vasta muutaman kerran eikä ole vielä varma, että onko se henkilö sellainen, johon haluaa keskittyä toistaiseksi.

Sitä paitsi, kannattaa muistaa, että todennäköisesti naiset kiinnostuvat vain sellaisista miehistä, jotka ovat suosittuja naisten keskuudessa ja joilla on paljon valinnanvaraa. Varsinkin jos mies on vielä nuori tai ei edesaio hankkia (lisää) lapsia, niin miksi pitäisi kiirehtiä parisuhteeseen?

Suosittukin mies haluaa kyllä suhteeseen, jos kohdalle osuu juuri sellainen nainen, jonka hän haluaa. Vain typerys jatkaa tuossa vaiheessa "ihan kivojen" tapailua ja "hauskanpitoa" sen sijaan, että ihan kivan sijaan saisi unelmien naisen ja hauskanpidon sijaan saisi jotain taivaallista. No, osa miehistä on kyllä typeryksiä, mutta useimmiten typeryksetkin ihastuessaan haluavat juuri sen ihastuksen kohteen.

80/135 |
18.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mun yksi Tinder-treffikumppani lipsautti minulle vahingossa, että hän on tapaillut muitakin kuin minua. Tai oletan, että hän ei olisi minun halunnut tietää sitä. Me oltiin siis käyty ensitreffeillä eräässä paikkakunnan suositussa kahvilassa . Mies kertoi, hän on käymässä siinä kahvilassa ekaa kertaa. Me sitten jatkettiin tapailua ja olisiko ollut 3. Tai 4. Treffit, kun kysyin huvikseni, että kuinka kauan hän on ollut Tinderissä ja montako naista hän on tavannut ja missä paikoissa hän on käynyt treffeillä. Hän sitten lipsautti, että hän tapasi yhtä naista kahdesti ja että hänen kanssaan ensitreffit olivat samassa kahvilassa missä mekin oltiin tavattu. Eli jos hän oli mun kanssa vieraillut elämänsä ekaa kertaa siinä kahvilassa, niin se tarkoitti sitä, että hän oli sopinut treffit tämän toisen naisen kanssa SEN JÄLKEEN, kun me oltiin käyty ensitreffeillä. Ja hän oli tavannut sitä naista uudelleenkin kun hän kertoi, että toiset treffit olivat lounasravintolassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi