Olemme kolmen viikon ajan käyneet miehen kanssa kahvilla,keilamassa ym ja ehdin jo vähän ihastua. Nyt kävi ilmi että mies tapaillut muita
Muitakin.
Eikä koe että olemme suhteessa.
Olen kuulemma takertuva ja harhainen.
Olemme suudelleet ja kulkeneet Julkisesti käsi kädessä.
Miehen mukaan emme silti ole koskaan seurustelleet, eikä hän ole luvannut suhdetta.
Kommentit (135)
Jos minä olisin miehen kanssa viettänyt paljon aikaa, kävellyt käsikkäin ja suudellut ja sitten mies tulisi vastaan käsikkäin toisen naisen kanssa niin kyllä marssisin pyhää vihaa uhkuen kysymään pariskunnalta tai lähinnä mieheltä että "Mitä hel""ä Mikko?!"
Teinit tekee semmoista että ensin poika pussaa tyttö A:ta välitunnilla ja sitten tyttö B:tä bussissa. Eivät aikuiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Nää on näitä pelimiehiä, pleijereitä, don juaneita, casanovia.
He pyörittävät useita naisia yhtä aikaa, yleensä naiset eivät tiedä toisistaan mitään ja luulevat olevansa ainoita.
Noi miehet pitävät myös online haaremiaan.
Nämä miehet ovat siis niiitä, jotka ovat joko narsisteja tai vahvasti narsistisia piirteitä omaavia.
Heille ei ikinä, tarkoitan siis EI IKINÄ, riitä yksi kumppani. Vaikka olisivat naimisissa, pitää sivussa olla liuta salarakkaita. Heille ei myöskään riitä vakikumppanin lisäksi yksi salarakas, vaan niitäkin pitää olla useampi. Yrittää peittää kaikki naiset toisiltaan ja naiset luulevat, että vain heille lirkutellaan ja he ovat number 1 ja tärkeimpiä.
Lisäksi saavat sadistista nautintoa kun onnistuvat huijaamaan jonkun luulemaan, että kyse on seurustelusta. Ja sadistista nautintoa tuntee myös silloin kun naamio putoaa ja todellinen persoona paljastuu. Yleensä naamalla tällöin se tietty virne.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin miehen kanssa viettänyt paljon aikaa, kävellyt käsikkäin ja suudellut ja sitten mies tulisi vastaan käsikkäin toisen naisen kanssa niin kyllä marssisin pyhää vihaa uhkuen kysymään pariskunnalta tai lähinnä mieheltä että "Mitä hel""ä Mikko?!"
Teinit tekee semmoista että ensin poika pussaa tyttö A:ta välitunnilla ja sitten tyttö B:tä bussissa. Eivät aikuiset miehet.
Miehet?
Naisille siis sallittua.
Olette tunteneet kolme viikkoa, ja pitäneet toisiannne kädestä kiinni? Ja tämän perusteella teit johtopäätöksen että olette seurustelusuhteessa?
Sori nyt vaan AP, mutta kyllä sä nyt menit vähän asioiden edelle.
Vierailija kirjoitti:
Olette tunteneet kolme viikkoa, ja pitäneet toisiannne kädestä kiinni? Ja tämän perusteella teit johtopäätöksen että olette seurustelusuhteessa?
En ole ap mutta pidätkö itse ystäviä kädestä kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mutta olen monesti pitänyt sellaisen ihmisen kädestä kiinni, kenen kanssa en koe olleeni vakavassa seurustelusuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaikki parisuhteet on alkanut siten, että toisen kanssa vietetty kokonainen vkonloppu yhdessä siten ettei kummallakaan ole aikaa vilkuilla puhelinta yhtään. Sen jälkeen monta viikkoa kaikki erossaolo tapahtuu vain lyhyistä ja pakottavista syistä. Siinä ei ole koskaan jäänyt tulkinnanvaraa onko tämä nyt jotain säätöä vai oikeaa yhdessäoloa.
Kokeilkaa muutkin. Eli jos toinen ei heti ala priorisoimaan tekemisiä sinun takia, niin ei hän ole tosissaan liikenteessä kanssasi.
Hyi helvetti. Kuulostaa painajaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, jatkuvasti.
Kyseessä on arvatenkin jännäleuka. Näin siinä käy joka kerta . Normaali leukaisen kanssa purjehtisitte onnellisena maailmaan ääriin ikuisesti .
Teillä oli miehen kanssa erilainen näkemys siitä mitä on seurustelu ja seurusteletteko vai tapailetteko.
Kumpikaan ei ollut väärässä. Mutta jos sinä olit mielessäsi jo parisuhteessaa ja mies vain tapailemassa, niin luulen, etteivät teidän arvot ja ajatukset parisuhteesta kohtaa, ei nyt eikä koskaan.
Etsi mies joka kohtaa enemmän sinun tarpeitasi ja unohda kukasta kukkaan lentelijät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleistäen voisi ajatella, että tapailuvaihe on tutustumisen aikaa ja sen aikana voidaan tapailla useampiakin henkilöitä.
Seurustelusta päätetään YHDESSÄ.
Kaikki eivät edes halua siirtyä seurusteluun, vaan heille tapailu voi olla pysyvä suhteen muoto.
Tämän takia jättäydyin deittikuvioista pois kokonaan, ja elän mieluummin yksin. Kun itselleni on niin vierasta ajatus, että kävisin viikkotolkulla treffeillä ja viettäisin aikaa henkilön kanssa, jonka kanssa pitäisi katsoa yhteensopivuutta parisuhdetta ajatellen, ja samaan aikaan tämä kävisi samantyyppisille treffeillä myös muiden naisten kanssa koska "ei me seurustella".
Jos jonkun joskus tapaisi niin, että olisi molemminpuolista vahvaa ihastusta ensisilmäyksellä, ettei todellakaan edes mietittäisi muiden kanssa treffeillä käymistä. Tuskin tulee tapahtumaan, mutta mieluummin sitten olen yks
Vaihtakaa Tinderi pois.Tarkista Google kuvahaulla kuvien alkuperä ja käyttäjien antamat oikeat nimet. Linkedenistä näkee työhistoriaa. Varmistat tällä tavoin henkilön puhuvan totta.
https://www.farmersonly.com/#step/1
https://www.singlefarmersdating.com/
https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=87121df7593f09ff081e63d…
Vinkkivideo: https://m.youtube.com/watch?v=hK6JyRyCS9w&pp=ygUXNzBzIGV4ZWN1dGl2ZSB3aX…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on näitä pelimiehiä, pleijereitä, don juaneita, casanovia.
He pyörittävät useita naisia yhtä aikaa, yleensä naiset eivät tiedä toisistaan mitään ja luulevat olevansa ainoita.
Noi miehet pitävät myös online haaremiaan.
Nämä miehet ovat siis niiitä, jotka ovat joko narsisteja tai vahvasti narsistisia piirteitä omaavia.
Heille ei ikinä, tarkoitan siis EI IKINÄ, riitä yksi kumppani. Vaikka olisivat naimisissa, pitää sivussa olla liuta salarakkaita. Heille ei myöskään riitä vakikumppanin lisäksi yksi salarakas, vaan niitäkin pitää olla useampi. Yrittää peittää kaikki naiset toisiltaan ja naiset luulevat, että vain heille lirkutellaan ja he ovat number 1 ja tärkeimpiä.
Lisäksi saavat sadistista nautintoa kun onnistuvat huijaamaan jonkun luulemaan, että kyse on seurustelusta. Ja sadistista nautintoa tuntee myös silloin k
En usko sadistiseen nautintoon, että monikaan näin nauttisi toisen mielenpahoittamisesta. Luulen, että mies nauttii siitä, että hänellä on mahdollisuus deittailla useita naisia ja hän todellakin ottaa siitä ilon irti kun vientiä on eikä hetkeen aiokaan vakiintua. Tai vakiintuu vasta kun joku näistä naisista todella kolahtaa ja silloin vasta jättää muut naiset tapailematta.
Useita naisia samaan aikaan tapaileva ei ole vakavissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen kokenut parhaaksi että sovitaan yhdessä jos ollaan suhteessa ja seurustellaan eikä tapailla muita. Jos mitään ei ole sovittu, niin silloin molemmat voivat tehdä mitä haluavat. Ihan selkeä homma.
Ihan sama vaikkei mitään olisi sovittu. Jo pelkästään se, että kokee tarvetta vielä tapailla muita olisi itselleni se merkki, ettei tästä tule suhdetta syntymään.
Eli jokaisen naisen kohdalla voi todeta että suhdetta ei synny kun lähes joka nainen pyörittää alussa useita miehiä samanaikaisesti
Minusta ei ole mitään ylpeilemistä jos ei pysty pitämään pöksyjä jaloissaan ekoilla treffeillä. Vaikka olisi kuinka kovat kemiat niin muutaman kerran pystyy aikuinen ihminen tapailemaan ilman seksiäkin.
Minulla on taas ollut usein niin, että ne suhteet, joissa seksiä on ollut nopeasti eivät ole kovin pitkäikäisiä. Ne, joissa on tavattu ja tutustuttu enemmän (kemiaa on tietenkin ollut) niin ovat johtanett pitempiin suhteisiin. Minä en ala edes tapailla enempä jos kemiaa ei ole, muuta kuin ehkä sen yhden kerran ja huomaan sen kyllä jo silloin. Mutta se ei silti tarkoita seksiä, ei siis jihuu, on kemioita, siis seksiä, jippii!
Aloittajalle sanoisin,kutenon muutkin,jos mies oli noin hyökkäävä kun sanoit ettet halua tapailevan muita, niin parempi antaa mies niille muille naisille riesaksi.