Olemme kolmen viikon ajan käyneet miehen kanssa kahvilla,keilamassa ym ja ehdin jo vähän ihastua. Nyt kävi ilmi että mies tapaillut muita
Muitakin.
Eikä koe että olemme suhteessa.
Olen kuulemma takertuva ja harhainen.
Olemme suudelleet ja kulkeneet Julkisesti käsi kädessä.
Miehen mukaan emme silti ole koskaan seurustelleet, eikä hän ole luvannut suhdetta.
Kommentit (135)
Samaahan naiset tekevät että tapailee useaa yhtä aikaa että kykenee valitsemaan parhaan jolloin muut pistetään friendzonelle odottamaan jos vaikka suhde ei olekkaan sen parhaan kanssa täydellinen naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olen kokenut parhaaksi että sovitaan yhdessä jos ollaan suhteessa ja seurustellaan eikä tapailla muita. Jos mitään ei ole sovittu, niin silloin molemmat voivat tehdä mitä haluavat. Ihan selkeä homma.
Amen.
Itse olen hyvin vanhoillinen, mutta enpä ole kokenut olevani suhteessa jokaisen miehen kanssa, jota olen suudellut... Mieheltäni, (ainoalta seksikumppaniltani) kysyin toisen seksikerran jälkeen, että seurustellaanko me nyt, ja vastaus oli myönteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihan ok -vinkkejä, mutta kaikki tuntuu nyt ohittavan sen, että ne on kulkeneet julkisesti käsi kädessä.
Miksi ihmeessä olla käsi kädessä jos ei halua näyttää muille että seurustelee tai ainakin ehkä haluaa pian ilman että kumpikaan on "harhainen"?
Jos näen että ihmiset pussailee kadulla, niin se nyt voi olla vielä jotain vähemmän vakavaa, ehkä välillä seksiäkin.
Mutta jos käsi kädessä halutaan kulkea niin silloin ollaan kyllä muutakin kuin joku satunnainen seksisuhde. Vähintääkin hyviä ystäviä pitää olla jos käsi kädessä halutaan kulkea, mutta silloinkin vähän outoa aikuisilta ihmisiltä jos ei mitään muuta ole kuin ystävyyttä.Olen samaa mieltä, että siinä vaiheessa kun mukaan tulevat julkiset hellyydenosoitukset niin pitäisi melko pian tehdä päätös suhteen jatkosta ainakin muiden ihmisten suhteen. Vai
Näitä kuuluisia naisten tulkintoja tapahtuneesta vaikka oikeasti sillä ei välttämättä tarkoitetaan yhtään mitään
Minä miettisin ensisijaisesti sitä, että jos miehellä on aikaa työssäkäynnin lisäksi tapailla useita naisia, sillä ei voi olla mitään järjellistä omaa elämää noin muuten.
Joten miten se aikoisi aikaansa käyttää parisuhteessa, kun tapailuharrastus jäisi pois?
Onko teillä ollut edes puhetta parisuhteeseen ryhtymisestä vai oletko kaiken päättänyt valmiiksi omassa mielessäsi ilman että edes kysyt mieheltä mitä mieltä se on asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Jos ette ole sopineet olevanne parisuhteessa, eikä ole ollut puhetta siitä, etteikö muita saisi tapailla, niin mies ei kyllä ole tehnyt nähdäkseni mitään "väärää".
Kolme viikkoa tuntemista, olet kokenut olevasi "vähän ihastunut" ja juttu on ollut tasolla pussaillaan ja ollaan kävelty käsi kädessä, niin ei tuo kyllä minustakin vielä miltään vakavalta parisuhteelta kuulosta.
Tästä se suhde olisi alkanut, jos olisi ollut alkaakseen. Nyt mies teki selväksi, että ei ole ajatellut suhdetta ap:n kanssa, niin ap:n olisi syytä lopettaa vaihtopenkillä istuminen ja alkaa tapailla muita. Ikävää vain tällainen sumuttaminen, missä aletaan väittämään toista vainoharhaiseksi, vaikka itse on toiminut ristiriitaisesti.
Christiiina kirjoitti:
Kerran mun yksi Tinder-treffikumppani lipsautti minulle vahingossa, että hän on tapaillut muitakin kuin minua. Tai oletan, että hän ei olisi minun halunnut tietää sitä. Me oltiin siis käyty ensitreffeillä eräässä paikkakunnan suositussa kahvilassa . Mies kertoi, hän on käymässä siinä kahvilassa ekaa kertaa. Me sitten jatkettiin tapailua ja olisiko ollut 3. Tai 4. Treffit, kun kysyin huvikseni, että kuinka kauan hän on ollut Tinderissä ja montako naista hän on tavannut ja missä paikoissa hän on käynyt treffeillä. Hän sitten lipsautti, että hän tapasi yhtä naista kahdesti ja että hänen kanssaan ensitreffit olivat samassa kahvilassa missä mekin oltiin tavattu. Eli jos hän oli mun kanssa vieraillut elämänsä ekaa kertaa siinä kahvilassa, niin se tarkoitti sitä, että hän oli sopinut treffit tämän toisen naisen kanssa SEN JÄLKEEN, kun me oltiin käyty ensitreffeillä. Ja hän oli tavannut sitä naista uudelleenkin kun hän kertoi, että toiset treffit olivat lounasravintolassa.
Tai sitten hän oli tavannut tuon naisen siellä kahvilassa ENNEN SUA, mutta sulle kusetti, että on siellä ekaa kertaa.
Mutta siis noi sarjadeittailijat paljastuu kyllä ajan myötä siten, että he eivät millään voi muistaa, mitä on puhuttu kenenkin kanssa. Saattavat jopa sekoittaa, kenen kanssa on käyty ja missä.
Ja vielä pahemmassa liemessä ovat, jos kusettavat tai kertovat valkoisia valheita yhdelle sun toiselle. Sitten pitäisi muistaa kaikki ne valheelliset tarinat, että neiti A:lle kerroin tarinan Y, neiti B:lle tarinan X ja neiti C:lle tarinan Ö.
Ei tarvitse olla mikään oman elämänsä Neiti Etsivä, kun nuo miehet kompastuvat omaan nokkeluuteensa.
Sillä on aivan mahdotonta muistaa, mitä on luriteltu kenellekkin. Sitenhän nuo sitten paljastuvatkin. Että deittailevat useampaa yhtä aikaa, vaikka väittivät, että deittailevat vain sua.
Jäävät kiinni useimmiten näin:
- kertovat jonkin tarinan sulle "uutena", eli eivät muista, että ovat sen jo kertoneet sulle
- kertovat jonkin tarinan eri tavalla, eli ovat aiemmin kusettaneet sua eivätkä muista enää, että mitäs tuli kusetettua
- muistelevat jotain asiaa, mistä puhuitte, mutta todellisuudessa et ole koskaan puhunut siitä asiasta hänen kanssaan
- lähettävät samoja kuvia tai rakkausbiisejä (eivät muista, että jo aiemmin lähettivät ne sinulle, kun lähettävät niitä samoja muillekkin kandinaateille)
- jäävät kiinni klassisesti siten, jos nainen pääsee käsiksi puhelimeen ja näkee lemmenluritukset kahdellekymmenelle muullekin naiselle
- somesta paljastuu naisia
- joku lipsauttaa
- livenä sattumanvarainen kohtaaminen paljastaa, että useampaa pyöritetään
Useimmiten noi siis aina jää kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Olet varapenkillä, sillä on tähtäimessä omasta mielestään sinua parempi, ja muutama muukin. Jos ei saa niitä, niin sinä kelpaat.
Naiset tekee tota kymmenen kertaa todennäköisemmin. Heillä vasta on varaa valita.
Tätähän se nykyaika (valitettavasti) on, että ihmiset "kilpailuttavat" itselleen seurustelukumppania tyyliin kuka tekee parhaan tarjouksen. Ja tätä samaa settiä tulee ihan telkkaristakin, kun maajusseille valitaan vuosittain elämänkumppania - lopussa joukosta on yksi jäljellä.
No itse olen sellaista ikäluokkaa, että deittailut aloitettiin 30 vuotta sitten ja luojan kiitos, ettei tuohon aikaan ollut mitään deittipalveluita. Silloin tutustuttiin yksi ihminen kerrallaan ja toisen sanaan pystyi luottamaan, toista se on nykyään. Mutta valitsenpa minäkin yksinolon mieluimmin, kuin että lähtisin nykyajan deittailumaailmaan kusetettavaksi.
Kelpuutit miehen treffeille koska se on komea. No komeat miehet pettää aina ei pitäisi olla mikään yllätys että tapailee muitakin.
Vaikka kyse ei olisikaan sitoutuneesta tapailusta, miksi kukaan tuntee tarvetta tapailla useita ihmisiä samanaikaisesti? Näin tein itsekin 10v sitten ja selvää oli ettei siinä mitään aviomiestä oltu etsimässä. Nykyisen puolison kanssa syntyi heti tunne, etten halua nähdä ketään muuta, vaan katsoa tämäm kortin kunnolla.
Eikö naiset treffaile 3-4 miehen kanssa samaan aikaan. Niin tekee ne komeat top 10 miehetkin.
Christiiina kirjoitti:
On ihan ok vielä käydä treffeillä muiden kanssa, mikäli on jota kuta tavannut vasta muutaman kerran eikä ole vielä varma, että onko se henkilö sellainen, johon haluaa keskittyä toistaiseksi.
Sitä paitsi, kannattaa muistaa, että todennäköisesti naiset kiinnostuvat vain sellaisista miehistä, jotka ovat suosittuja naisten keskuudessa ja joilla on paljon valinnanvaraa. Varsinkin jos mies on vielä nuori tai ei edesaio hankkia (lisää) lapsia, niin miksi pitäisi kiirehtiä parisuhteeseen?
Mä naisena kyllä menetän kiinnostukseni mieheen heti, jos näyttää siltä että miehellä on paljon valinnanvaraa ja suosiota riittää jakaa muillekin. Se suosio naisten kesken kun ei ole ollut syynä siihen, miksi yhdestäkään miehestä olen kiinnostunut. Parit treffit on vielä ok ilman sitoumusta olla näkemättä muita, mutta julkiset hellyydenosoitukset niiden treffien yhteydessä ilman aietta jättää muita tapailukumppaneita sivuun ei ole. Mieti jos näet tapailemasi ihmisen jonkun toisen kanssa käsi kädessä kaupungilla? Ei siinä ole enää seliteltävää ja mulla menisi koko hommasta maku, vielä enemmän pahalta tuntuisi jos olisin jo ihastunut enempi. Jos ei ole kiire parisuhteeseen, niin se pitää tuoda esiin siinä vaiheessa kun sitä seuraa hakee.
Kannattaa odottaa sitä jonka kanssa kaikki vaan on niin selvää että kummallekaan ei tulisi mieleenkään tavata enää ketään muuta. Jos sellaista oloa ei tule molemmille, it's not worth it. Ja silloin se kyllä myös sanotaan ääneen hyvin nopeasti. Näin ainakin yhden elämää suuremman rakkauden kokemuksella :)
Samaan törmänny.
Mielestäni netti on se, joka tavallaan on mullistanu deittailun
On niin helppoa pyörittää montaa naista yhtä aikaa toistensa tietämättä.
Netti on loputon karkkikauppa miehille, aina tulee uusia naisia. Ne ei lopu ikinä.
Jos ja kun kettu ei ole käynyt kolossa, niin mitään väärää tai ihmeellistä ei ole tapahtunut. Kolme viikkoa on pitkä aika pitää miestä epätietoisuudessa eteneekö suhde seksuaaliselle tasolle.
Avaa ne sakset jatkossa vähän aikaisemmin, jos koet, että haluat suhteesta vakavampaa.
Valitse joku helvetin ruma mies treffeille niin voit olla varma ettei tapaile muita.
Oletko varmistanut ettei kyseessä ole miehelle pelkkä seksisuhde?
Vierailija kirjoitti:
Jos ja kun kettu ei ole käynyt kolossa, niin mitään väärää tai ihmeellistä ei ole tapahtunut. Kolme viikkoa on pitkä aika pitää miestä epätietoisuudessa eteneekö suhde seksuaaliselle tasolle.
Avaa ne sakset jatkossa vähän aikaisemmin, jos koet, että haluat suhteesta vakavampaa.
Näin naisen näkökulmasta se saksien aikainen avaaminen on kyllä ollut kaikkea muuta, kuin vakavan suhteen kaipuuta eikä sellaisen miehen kanssa lähdetä suhdetta suunnittelemaan, jolla on kiire tutustua jalkoväliin eikä naisen korvien väliin. Kukin tavallaan, mutta jos mies haluaa pildeä ja parisuhteen niin kannattaa panostaa siihen tutustumisvaiheeseen ja antaa sellainen kuva itsestä, että sitä tavaraa saa sitten useammin kuin kerran. Veikkaan että suurin osa nopeasti alkaneista seksisuhteista ei johda pitkään parisuhteeseen.
Kyllä paljon aikaisemmin tietää jo, kiinnostaako toinen. Ainakaan itse en jaksaisi tapailla kolmea viikkoa ihmistä, josta en osaisi sanoa yhtään, olenko lainkaan kiinnostunut vai en. Pari kertaa voin tavata noin, mutta jos kiinnostus ei herää, en kyllä jää roikkumaan epämääräiseen juttuun. Toki en parisuhteeksi vielä kutsuisi kolmen viikon jälkeen, mutta vaikka kyseessä tutustumisvaiheen alku onkin, tiedän kyllä itse, olenko oikeasti kiinnostunut ja haluanko katsoa, tulisiko juuri siitä jutusta suhde. Suurin osahan tämän vuoksi karsiutuisikin jo paljon ennen kolmen viikon rajapyykkiä.
N45