Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joille kauppaan lähtö ottaa koville?

Vierailija
17.12.2023 |

On taas niin vaikeaa. Pahinta, jos joku puolituttu tulee kyselemään tyhmiä. Pakko kuitenkin lähteä, koska kirjastossakin pitää käydä.

Kommentit (203)

Vierailija
41/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kauppaan mennessä mietin, että kuinkahan monta kertaa elämän aikana täytyy vielä käydä prismassa. Se ajatus ankeutti kyllä todella tehokkaasti

Vierailija
42/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn monesti sen jälken kun olen lähes paastoillut muutaman päivän ja voileipä-purkkihernaripäiviä vietellyt. Painokin pudonnut ehkä hetkellisesti 78:ta 75 kiloon. Kaupassa kiertelen sinne tänne kuin kärpänen ikkunassa enkä koskaan laske ostosten summaa etukäteen, se selviää vasta kassalla. Hieman tympeää toki kulkea siellä sinänsä puhtaissa mutta hyvin virttyneen näköisissä farkuissa. En ole näes vieläkän jaksannut opetella käyttämään pyykkikonetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, sain makeat naurut tästä ketjusta. Itsellänikin on haastetta välillä raahautua kaupoille. Mikä siinä sitten on, pelkkää laiskuutta vai mitä. Kotiinkuljetuksessa ottaa päähän se, jos jokin tuote ei olekaan laatikossa. Siksi mieluummin menen sinne kauppaan itse.

Onneksi en ole mistään julkisuudesta tuttu, saa mennä rauhassa ketään ei kiinnosta minun tekemiseni tai ostokseni. No kerran muinoin oli alepassa ärsyttävä kassa, arvosteli aina ostoksiani ja huusi lujaan ääneen että riittääkö nyt varmasti vain yksi pussi ruokaa kissalle. Hän on poistunut, varmaan oli jotain haasteita terveytensä kanssa.

Vierailija
44/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä siis nauranut pahansuopuuttani, vaan koska tämä ketju voisi olla minunkin aloittamani. Ja miten sinä sitten hoidat ne farkkusi jos ne kerran ovat puhtaat, mutta virttyneet. Käsinkö peset, anteeksi ymmärtämättömyyteni.

Vierailija
45/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on korona niin ei tarvi mennä kauppaan. Nyt on kyllä alkanut tulla puutosoireita mm. suupielet menneet rikki. Paino pudonnut hurjasti.

Vierailija
46/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai-iltaan klo 21.50-22.00 ajoittuu monesti ostosten teko, silloinkin kun jääkaapi kammottaa tyhjyyttään kolmatta päivää. On näes niin tympeää töiden jälkeen illalla lähteä, kun täytyy lämmittää veet, käydä suihkussa ja pukaista puhtaat vaateet puolimärkään kroppaan kiireellä

Vierailija
47/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä siis nauranut pahansuopuuttani, vaan koska tämä ketju voisi olla minunkin aloittamani. Ja miten sinä sitten hoidat ne farkkusi jos ne kerran ovat puhtaat, mutta virttyneet. Käsinkö peset, anteeksi ymmärtämättömyyteni. Otin ja ostin eilen uudet, Monia-farkut. Ainoa sietämämi farkku-merkki. miksei semmosset kulalnkaivajan farkutkin mene epävirallisemmissa tilanteissa, t : äiä40

Vierailija
48/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kauppaan mennessä mietin, että kuinkahan monta kertaa elämän aikana täytyy vielä käydä prismassa. Se ajatus ankeutti kyllä todella tehokkaasti

Jos olet noin 30 ja kuolet siinä 80 kieppeillä, niin jäljellä olisi sellaiset 5000 kertaa, jos 2x viikossa käyt. 

Vierailija
49/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan vitkuttelu on mennyt siihen, että tosiaan viimeisiä perunoita on kaiveltu kaapin perukoilta ja niitä sitten paisteltu sipulin kanssa ja jotain leikettä viereen. Kaupassa on tunne sitten, että kun niin heikko olo jo että vaivoin saa ostokset tehtyä. Sitten kotiin saapuessa kaatuukin ensin sänkyyn ja tokenee reissusta. Eihän tämä normaalia ole mitenkään. Mutta joskus menee tällaiseksi touhuksi. Onneksi nyt perjantaina sain kaapin täyteen taas.

Sama juttu roskien viennin suhteen vaikka luen itseni siistiksi ihmiseksi. Nimittäin katokseen meneminen, kun siellä haisee ja on joskus sekaista on vastenmielistä käydä siellä. Nyt talvella on raikasta onneksi, eivät jätteet pilaannu edes.

Vierailija
50/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskkus kaupaassa syntyy toki miellyyttävä tilanne kun sivusilmään osuu itseänni reilusti pirempi nainen, elikä vähintäin 175:nen. Jotain iloa tästä manlettiudestakin. Siinttä vaan tulee jotehi loistava ja hyvä olo. Etenni jos varrenhaltija seisoo simmoosessa pituuttaan korostavassa asennossa, vaikkap kädet puuskassa povella kuten joku vaskinen suurmiespatsas henkilönpalvontavaltiossa

Vierailija
51/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on toiset ihmiset, en edes muista milloin viimeksi ei olisi ollut jonkin kylähullun tai juoppolallin järjestämää selkkausta tai jopa useampaa per reissu. Korona-aikana viimeisetkin tulivat pöpeiksi.

Missä sä oikein asut? Itse en muista yhtäkään "selkkausta" kauppareissuiltani viimeisen kymmenen vuoden ajalta. Ihan normaalisti ihmiset käyttäytyy enkä edes kiinnitä juurikaan huomiota muihin kun ei kiinnosta.

Vierailija
52/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavalla tavalla nälkiintyneennä kun tekee ostokset niin jotain herätekamaa pitää aina ostaa, vaikka nyt keskikookas sips-pussi jonka saa melkein tyhjennettyä 10 kilometrisellä kotimatkalla. kotonna sitten täytepatonki ja ehkä elvy suklaatia ja netissä hyöritään muutama tunti ja sitten vasta puretaan kaksi täyttä ostoskassia. Se ostosten kaappeihinlaittelu ja pakasteeseen kuletteluhi on vaan monasti nii sylettävä osio henkisellä tasolla, että siihen tarttumista saattaa lykkiä etenpäin tovitolkulla

Vierailija
53/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku häpeä tuolla taustalla? Häpeätte itseänne tai ostoksianne.

Päin vastoin. Olen melko kaunis nainen ja kauppaan mennessä joutuu kävelemään paikkakunnan juottolan ohitse. Siinä kun kännääjät on röökillä niin kommenteilta ei voi välttyä.

Joka tapauksessa selvisin taas kauppareissulta.

- ap

Vierailija
54/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavalla tavalla nälkiintyneennä kun tekee ostokset niin jotain herätekamaa pitää aina ostaa, vaikka nyt keskikookas sips-pussi jonka saa melkein tyhjennettyä 10 kilometrisellä kotimatkalla. kotonna sitten täytepatonki ja ehkä elvy suklaatia ja netissä hyöritään muutama tunti ja sitten vasta puretaan kaksi täyttä ostoskassia. Se ostosten kaappeihinlaittelu ja pakasteeseen kuletteluhi on vaan monasti nii sylettävä osio henkisellä tasolla, että siihen tarttumista saattaa lykkiä etenpäin tovitolkulla

Sipsit ja suklaat ei maistu.

- ap

Vierailija
55/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin ylisokeroitua lanttulaatikkoa ja on niin paha olo siitä, että en pysty lähtemään kauppaan ja postittamaan joulukorttia. Kahvit pitää juoda mustana. Nuo joululaatikot on älyttömiä. Yhtä paha olo kuin krapulassa. Saa mun joulukortin vasta joulun jälkeen, koska olin syönyt jouluruokia ennakkoon.

Vierailija
56/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään käydä ruokakaupassa. Pidän jopa kassalle jonottamisesta. Kiva katsella ihmisiä ympärillä ja moikkailla tuttuja. 

Vierailija
57/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin ylisokeroitua lanttulaatikkoa ja on niin paha olo siitä, että en pysty lähtemään kauppaan ja postittamaan joulukorttia. Kahvit pitää juoda mustana. Nuo joululaatikot on älyttömiä. Yhtä paha olo kuin krapulassa. Saa mun joulukortin vasta joulun jälkeen, koska olin syönyt jouluruokia ennakkoon.

Osanottoni. Itse söin lapsena raakaa mämmiä enkä edelleenkään siedä sitä.

60-luvulla mämmi tehtiin itse.

Vierailija
58/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisin ketju ikinä!

Vierailija
59/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet noin 30 ja kuolet siinä 80 kieppeillä, niin jäljellä olisi sellaiset 5000 kertaa, jos 2x viikossa käyt. 

No just joku tuollainen, ja sitten jos miettii sitä aikaa minkä siellä tulee vielä viettämään. Kerran viikossa puoli tuntia, eli ainakin yli tuhat tuntia jäljellä. Absurdia

Vierailija
60/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään käydä ruokakaupassa. Pidän jopa kassalle jonottamisesta. Kiva katsella ihmisiä ympärillä ja moikkailla tuttuja. 

Tuolla asenteella taidat päästä todella rattoisasti näistä pakollisista jutuista. Onnittelut siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän