Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joille kauppaan lähtö ottaa koville?

Vierailija
17.12.2023 |

On taas niin vaikeaa. Pahinta, jos joku puolituttu tulee kyselemään tyhmiä. Pakko kuitenkin lähteä, koska kirjastossakin pitää käydä.

Kommentit (203)

Vierailija
1/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassakäynnissä jotenkin oikein tiivistyy aikuiselämän ankeus. Vitkuttelen viimeiseen asti, kun jääkaapissa on pelkkä valo. Tilaan usein netistä ruoatkin.

Vierailija
2/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä siis ottaa koville? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on vaikeaa? Menee kauppaan ja lappaa kärryyn/koriin tavarat mitä tarvitsee. Jos joku tuttu tulee vastaan ja moikkaa niin mitä sitten. Jos joku meinaa oikein rupattelemaan kaupassa ruveta sanon, että en ehdi on mentävä ja lujaa kun on asioita hoidettavana. Että terve vaan!

Vierailija
4/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene ostoksille seurustelemaan niin että se on vain heippa ja sillä selvä jos johonkin törmää.

Vierailija
5/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ottaa ohimoon. Ei tosin mitkään puolitutut vaan ne prkl hinnat. Valmiiksi jo tatti otsassa kun sinne on vihdoin pakko mennä. 

Vierailija
6/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommonen ap:n tilanne kuulostaa mökkihöperyydeltä. Pelkääkö ap ihmisiä?

Vierailija
7/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut viikon ruoat kotiinkuljetuksena jo 10 vuotta. Vaatteetkin tilaan vaan netistä. Aika harvoin kaupassa tulee käytyä. 

Vierailija
8/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on vaikeaa? Menee kauppaan ja lappaa kärryyn/koriin tavarat mitä tarvitsee. Jos joku tuttu tulee vastaan ja moikkaa niin mitä sitten. Jos joku meinaa oikein rupattelemaan kaupassa ruveta sanon, että en ehdi on mentävä ja lujaa kun on asioita hoidettavana. Että terve vaan!

Lue aloitus.

Vierailija
9/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LUE aloitus!

Vierailija
10/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla ei ole yhtään kavereita, ystäviä tai tuttuja, niin ei tarvitse joutua puhumaan kenenkään kanssa. Ja myös nämä itsepalvelukassat ovat taivaanlahja!

T: erakko.

Vierailija
11/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tykkää käydä kaupassa. Joskus on käynyt niin, että kotona ei enää ole ollut paljoakaan ruokatarvikkeita ja vasta sitten olen pakottautunut kauppaan. Olen miettinyt siirtymistä kotiinkuljetukseen. Pari kertaa kuussa riittäisi minulle hyvin. Ei tule kalliiksi. 

Vierailija
12/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on toiset ihmiset, en edes muista milloin viimeksi ei olisi ollut jonkin kylähullun tai juoppolallin järjestämää selkkausta tai jopa useampaa per reissu. Korona-aikana viimeisetkin tulivat pöpeiksi.

Vierailija
13/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein lähden ihan mielelläni ja on kiva katsella tavaroita ja nähdä ihmisiäkin, mutta hirveän väsynyt sitä on jonkun Prismareissun jälkeen. 

Vierailija
14/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työurallani näin liikaakin ihmisiä ja en halua nähdä niitä enää.

Vierailija
15/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aina kiva lähteä kauppaan. En tee välttämättä edes ostoslistaa. Ostokset koostuvat itsestään kävellessäni kaupassa. Jos on jotain uutuuksia tai hyviä tarjouksia, ostan heti. Tämä siis ruokakaupassa. 

Vierailija
16/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LUE aloitus!

Sain siitä irti vain että "joku puolituttu tulee kyselemään tyhmiä". Ehkä olen itsekin sitten tyhmien kyselijä, koska en tajua mitä tyhmiä joku puolituttusi tulee sinulta kyselemään. Vai onko tämä joku pikkupaikkakunnan ongelma? 

Vierailija
17/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan, koska olen mökkihöperö. Eilen sitten menin Lidliin illemmalla. Kassajonossa edessä oli niin pahanhajuinen tyyppi kaljaostoksilla, täytyi pitää kunnon turvaväli ja silti yökötti. Pihalla känninen mies kusta lorotti kärryparkin seinään. Känninen nainen koitteli autojen ovia ja hoiperteli pitkin parkkipaikkaa. Olipahan taas reissu.

Vierailija
18/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ongelmani kauppareissuissa on hemmetinmoiset kivut joista kärsin, mikä tekee ostosten kantamisesta vaikeaa. En paljon iloitse ostosten tekemisestä. 

Vierailija
19/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tehdä kauppareissuistasi hauskempia pukeutumalla joka kerta erilaiseen valeasuun ja samalla vältät tuttavillesi pukeutumisen. Kokeile esimerkiksi erilaisia peruukkeja, tekopartoja ja silmälaseja. Myös musliminaisten suosima burka voi olla kätevä tähän tarkoitukseen.

Vierailija
20/203 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole ap, mutta se on eri asia jaksaako ihmisiä vai pelkääkö..monesti kaupassa on samaan aikaan kaikkea perussäheltäjää..varsinkin marketeissa, niihin menee hermo kun saa väistellä etc. Itse teen kerran kuussa isomman tilauksen prismaan kotiinkuljetuksella. Loput haen sitten lähikaupasta, olen pääosin kotietätöissä niin mielelläni hyödynnän lounastauon kaupassakäyntiin. Silloin siellä ei ole näitä haahuilijoita ja jahkailijoita yleensä niin paljon. Eli tiivistettynä, kauppa ei ole mikään seikkailupuisto, mutta moni siellä nykyään käyttäytyy näin, siksi ei huvita siellä "turhaan" käydä. Itse olen ihan sosiaalisessa työssä, mutta vapaa-ajalla vältän turhia kohtaamisia lähinnä ärsyttävien kanssakulkijoiden kanssa, joihin esim prisman käytävillä törmää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän