Ei tarvitse leikkeleitä leivän päällä Purra
Tuloni putoavat tuon hänen ansiostaan 210 euroa kuussa. Sen verran vähemmän käytän sitten yrittäjien palveluita. Meitä on kymmeniä tuhansia, siitä voi laskea paljonko rahaa poistuu markkinataloudesta, kun me pienituloiset lopetamme kuluttamisen. Ei ole hänelle tämä tullut mieleen ilmeisesti.
N 33
Päijät-Häme
Kommentit (86)
Riikka,miltä se näyttää turisteille, kun suomalainen ryysykansa kulkee ryysyissään huonolla hygienialla.
Kyllä niin toivon hartaasti yleislakkoa ja pitkää...
Vierailija kirjoitti:
eikö muka Turusta ole rataa Helsinkiin? Jos Turussa astut junaan, niin ei pääse Helsinkiin?
En voi uskoa, etteikö jo olisi. Ja siellä jo rata on, miksi sitten pitää rakentaa uusi?
Onko Orpo Turusta?
Menkää aikuiset ihmiset töihin ja ottakaa vastuu elämästänne! Tuo on noloa. Se että ei ole varaa ei ole hallituksen syy vaan omaa saamattomuutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä talousnero ap, mitäpä jos se keskituloinen, joka laskelmien mukaan maksaa ensi vuonna 500 euroa vähemmän veroja, kuluttaakin 500 euroa enemmän yrittäjien palveluihin?
Eikö se neljä kymppiä kuussa pala jo työmatkoihin kun työmatkavähennys pienenee. Lisäksi, kiitos hallituksen, kuntien valtionosuuksien leikkaaminen johti kunnallisverojen laajaan nousuun. Kunta vero siis pitää verosi vähintään ennallaan ehkä vähän kiristää.
Olen pahoillani puolestasi mutta sua kusetettiin vaalipuheilla.Ei minua kusetettu. Minun suurin huolenaiheeni vaalien aikaan oli julkisen velan tasapaino, ei oma perse.
😇😇😇
HAKEKAA TOIMEENTULOTUKEA!!! Se kompensoi leikatun asumistuen.