Ei tarvitse leikkeleitä leivän päällä Purra
Tuloni putoavat tuon hänen ansiostaan 210 euroa kuussa. Sen verran vähemmän käytän sitten yrittäjien palveluita. Meitä on kymmeniä tuhansia, siitä voi laskea paljonko rahaa poistuu markkinataloudesta, kun me pienituloiset lopetamme kuluttamisen. Ei ole hänelle tämä tullut mieleen ilmeisesti.
N 33
Päijät-Häme
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-en käy enää ensi vuonna parturissa
-en osta enää lainkaan lähileipomosta vaan halvinta leipää Lidlistä tai päiväystuotteita
-tilaan vaatteet ym. "kiinakaupoista"
-lapsi joutuu lopettamaan soittotunnit
No kannattaisiko tehdä töitä niin olisi vara tehdä kaikkia noita. Ei ol tarkoitus että me veronmaksajat maksamme persehedelmäsi pimputustunnit.
Töitä? Missä? Niissä samoissa yrityksissä joilta on loppuneet asiakkaat?
Riikka puhui silloin ihan järkeviä kun ilmestyi kuvaan. Nykyään olen häneen hyvin pettynyt, samoin perussuomalaisiin. Minulla ei ole enää puoluetta mitä voisin äänestää.
Loppuu leikkeleet minultakin. Olen raatanut kuin muuli mutta yritys on ajautumassa konkkaan kun kauppa ei käy. Omistaja yrittää joulun yli ja sitten pillit pussiin. Samalla minä saan potkut.
Toki teen mielelläni töitä jos niitä löytyy mutta pahalta näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Saan duunarina 500e vuodessa enemmän käteen
Polttoaineen hinta pudonnut lähes euron, verrattuna Sannulin aikaan.
Ei voi valittaa.
Menkää töihin!
Että ihan 500€ vuodessa. Sehän tekee ihan neljäkymppiä kuussa. Olet ihan persaukinen jos tuon edes huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä talousnero ap, mitäpä jos se keskituloinen, joka laskelmien mukaan maksaa ensi vuonna 500 euroa vähemmän veroja, kuluttaakin 500 euroa enemmän yrittäjien palveluihin?
Eikö se neljä kymppiä kuussa pala jo työmatkoihin kun työmatkavähennys pienenee. Lisäksi, kiitos hallituksen, kuntien valtionosuuksien leikkaaminen johti kunnallisverojen laajaan nousuun. Kunta vero siis pitää verosi vähintään ennallaan ehkä vähän kiristää.
Olen pahoillani puolestasi mutta sua kusetettiin vaalipuheilla.
Vierailija kirjoitti:
Itkettää, miten monille tulee vaikeuksia nyt kun hallitus on mikä on.
Persuilla tunnin junakiima päällä. Rahaa on ja mikäli loppuu leikataan köyhien tukia lisää niin riittää uuteen rataan toisen jo olevan lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Riikka puhui silloin ihan järkeviä kun ilmestyi kuvaan. Nykyään olen häneen hyvin pettynyt, samoin perussuomalaisiin. Minulla ei ole enää puoluetta mitä voisin äänestää.
Kyllä koska vassemmisto on paha.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset haistattelee kansalle.
HYvä nyt haistatella kun vielä vaalikautta jäljellä.
lähempänä vaaleja takki taas kääntyy ja ollaan niin köyhien asialla... mukamas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä talousnero ap, mitäpä jos se keskituloinen, joka laskelmien mukaan maksaa ensi vuonna 500 euroa vähemmän veroja, kuluttaakin 500 euroa enemmän yrittäjien palveluihin?
Eikö se neljä kymppiä kuussa pala jo työmatkoihin kun työmatkavähennys pienenee. Lisäksi, kiitos hallituksen, kuntien valtionosuuksien leikkaaminen johti kunnallisverojen laajaan nousuun. Kunta vero siis pitää verosi vähintään ennallaan ehkä vähän kiristää.
Olen pahoillani puolestasi mutta sua kusetettiin vaalipuheilla.
Ei minua kusetettu. Minun suurin huolenaiheeni vaalien aikaan oli julkisen velan tasapaino, ei oma perse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan duunarina 500e vuodessa enemmän käteen
Polttoaineen hinta pudonnut lähes euron, verrattuna Sannulin aikaan.
Ei voi valittaa.
Menkää töihin!
Että ihan 500€ vuodessa. Sehän tekee ihan neljäkymppiä kuussa. Olet ihan persaukinen jos tuon edes huomaa.
Minulla nousee verotus koska perskokkareet jätti tekemättä indeksikorjausta verotukseen.
Nostetaan Suomen talous nousuun aiheuttamalla lama, stagnaatio, konkurssiaalto ja hyvinvointivaltion tuho. Mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani puolestasi mutta sua kusetettiin vaalipuheilla.Ei minua kusetettu. Minun suurin huolenaiheeni vaalien aikaan oli julkisen velan tasapaino, ei oma perse.
Ja sitä tasapainotat sitten ottamalla ensi vuonna 14,4 mijardia velkaa ja lisäämällä valtion velkaantumista ilman mitään suunitelmaa miten velat maksetaan.
Suomi on sodassa viimeistään 2025 ainakin näillä näkymin. Mitä silloin on meneillään tuolla välimeren ym maissa määrää sitten onko siitä nat osta apua vai ei. Olemme jo astuneet aikaan josta ei enää ole paluuta entiseen.
Vihervassarit huutavat miten länsimainen kulutuskulttuuri ei ole kestävällä pohjalla ja länsimaisen elämäntavan on muututtava
Ja samaan aikaan
MINULLE LEIKKELETTÄ LEIVÄLLE, MIKSI MINÄ EN SAA KULUTTAA YHTÄ PALJON KUIN ITSEKKÄÄT SUURET IKÄLUOKAT, MINUN LAPSENI ON ULKOPUOLINEN KUN MUUT PÄÄSEVÄT ETELÄ-EUROOPAN LOMILLE JA HÄN EI, HAISTAKAA CACCA OSTAN SITTEN KIRPPUTORILTA KATTILANI JA VAATTEENI, MITÄS SIIHEN SANOT PURRA
En inäkän käytä leikeleitä.Näkärin päällä on juustoa ja kurkkua.Yrtti patonki kelpaa ilman päällisiä minulle.
Miksei Ministereiden ja kansanedustajien palkkoja leikata,nyt kun he elävät veronmaksajien rahoilla ja olemme tottuneet elintasoon johon meillä ei ole varaa.. miksi muiden täytyy olla leikkauspöydällä muttei rikkaiden ja eduskunnassa työskentelevien. Jokin tässä ei täsmää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani puolestasi mutta sua kusetettiin vaalipuheilla.Ei minua kusetettu. Minun suurin huolenaiheeni vaalien aikaan oli julkisen velan tasapaino, ei oma perse.
No julkinen velka kasvaa ihan ennätys lukemiin. Jo nyt velkaa otetaan yhtäpaljon kuin edellinen hallitus. Lisäksi nykyinen talauosarvio perustuu sataantuhanteen uuteen työlliseen. Tyhmempikin ymmärtää ettei se ole realismia. Satatuhatta työntöntä ehkä olisi.
Valtion velka tulee tekemään uuden ennätyksen hallituskauden lopussa. Kokoomuksen jäljiltä tämän lisäksi valtion tuottavia osia on myyty yksityisomistukseen.
Lisäksi hallituksen toimet työmarkkinoilla laskevat ihmisten ansiota. Tarkoittaa että niistä työllisistä on aina vain vähemmän hyötyä valtiontaloudelle.
Ansioveroa lasketaan samasta syystä. Sinun on vaikeampi huomata palkkasi laskevan kun vero laskee samalla.
Eli anteeksi uudestaan. Sinua on todellakin kusetettu. Ei hätää et ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä tasapainotat sitten ottamalla ensi vuonna 14,4 mijardia velkaa ja lisäämällä valtion velkaantumista ilma
Edellisten neropattien hallitus lisäsi juoksevia menoja aivan helkutisti ja asetti monet muutokset astumaan voimaan seuraavan hallituskauden alun tietämille, jotta pääsevät syyttämään uutta hallitusta itse aiheuttamastaan budjettivajeesta. Kuka muka uskoo, että vassarihallitus ei olisi velkaantunut vielä helkutisti enemmän kuin tämä? Millä ne olisivat nämä tuleville vuosille budjetoidut lisämenonsa maksaneet?
No joo, itse olisin kieltämättä laittanut Turun tunnin junan jäihin.