Nainen, minkä ikäisenä rupsahdit?
Kommentit (104)
Tänä vuonna on alkanut pieniä rypistymisen merkkejä olemaan. No, ei se nyt niin haittaa, jos vaihtoehtona on se lopullinen.
N54
No jos sää kysyt niin tais käydä niin et just nyt rupsahin, voe pahus!
Kauniita silmiäni kehutaan edelleen. N60+
25v, 3 lasta pienellä ikäerolla teki tehtävänsä
Varmaan kohta alkaa. Oon jo tovin ootellu mutta ei oo kuulunu.
N48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs miehet?
Naiset rupsahtavat hornonaalisista syistä 10-20-v aikaisemmin.
Mieheni on vanhemman näköinen kuin minä, vaikka on 8 vuotta nuorempi. Ja tämä ei ole vain minun mielipiteeni. En tiedä, miksi tuota myyttiä viljellään yhä, etteivät miehet muka rupsahda viimeistään viisikymppisinä siinä kuin naisetkin. Harvassa ovat ne miehet, jotka ovat charmantteja keski-iässä.
Tänä vuonna olen huomannut ekat rypyt silmäkulmissa. Rupsahtaa en vielä aio, vaikka ei sekään ole huono vaihtoehto. Monilta päättyy elämä paljon ennen rupsahtamista. N56
Ulkonäössä suurin romahdus oli varmaan jossain 24-27v välillä kun lihoin alipainoisesta normaalipainoiseksi. Heti tuli kaksoisleukaa vaikka muuten olen ihan normimitoissa.
Nyt olen 40 eikä ole ryppyjä tai muutakaan, mutta huomaan että kasvonpiirteet alkaa valahtaa alaspäin ja se harmittaa.
Mutta kyllä se on niin, että monet 30-40 v miehet näyttää ikäistään 10 vuotta vanhemmilta, kun taas samanikäiset naiset näyttävät ikäisiltään tai nuoremmilta. Jos on juonut ja polttanut teini-ikäisestä asti niin kyllä sen kolmekymppisistä jo näkee sukupuoleen katsomatta.
Ehkä 37-vuotiaana alkoi alamäki.
Mutta pahin ikäkriisi oli silloin, kun olin 20 ja olin juuri saanut lapsen ja jäänyt leskeksi.
Kuluneen vuoden aikana, kissani kuoleman syystä. Näin peilistä sen tapahtuvan hetki hetkeltä.. Ikää71v
Olen nähnyt viime aikoina tvssä kaksi vanhaa tuttuani, jotka olivat parikymppisinä todella hyvän näköisiä. Toinen mies, toinen nainen. Omaa ikäluokkaani eli vajaa viisikymppisiä. Täytyy sanoa, että mies noista oli tunnistamattomaksi vanhentunut. Nainen edelleen hyvännäköinen. En nyt sano kuka, mutta tälläkin palstalla on ulkonäköään kehuttu.
Korona-aikana. Terveys reistaili.
N 32-vuotiaana.
N59