Olen aikalailla tavallinen mies, minulle kelpaisi nainen joka on vähän pullukka eikä niin kaunis.
Mutta ongelmana on se etten kelpaa edes heille vaikka käyn töissä ja olen aika komistus.. Onko naiset miksi niin nirsoja?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Minä en ollut miehelleni ykkösvalinta, mutta vuodet tai oikeastaan jo vuosikymmenet ovat muuttaneet asian. Nyt olen hänen ykkösensä, "parempia" on välillä tullut tyrkylle, mutta ovat saaneet nenilleen.
Mä en olisi pystynyt parisuhteeseen tällaisen miehen kanssa. Kyllä minä haluan olla ykkösvalinta ja ykkönen heti alusta alkaen, en vuosien päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet, että ihmiset ovat mieltä miehestä, jolle kelpaa kuka vain?
No mitä mieltä ne on?
No minäpä kerron mitä mieltä itse olen ja mitä mieltä tuntemani naisert ovat olleet, miehistä en sitten tiedä:
-Epätoivoinen ressukka. Jostain syystä pelkää kuollakseen olla yksin.
Tämä on yleensä syynä. voi olla myös joillakin hyötymistarkoitus takana, kelputetaan kuka vaan kunhan saadaan jokin itseä hyödyttävä asia. Siis hyväksikäyttö.
Varmaan vielä muitakin syitä mutta harvemmin.
Mikään näistä ei houkuttele ko. miestä huolimaan, ei ainakaan tervejärkistä naista.
> Tämä on yleensä syynä. voi olla myös joillakin hyötymistarkoitus takana, kelputetaan kuka vaan kunhan saadaan jokin itseä hyödyttävä asia. Siis hyväksikäyttö.
Kuulostaa psykopaatilta, niillä käy tosin hyvä flaksi.
Meitä tavispullukoita on Suomi pullollaan, mutta kun meille ei oikein kelpaa Allu. Mitä järkeä olla miehen kanssa joka kuitenkin, aivan kuten Allu, haaveilee niistä hoikista nirppanokkaprinsessoista Coffee-latteineen, meikkilaukkuineen ja mersuineen, vaikka toisin väittääkin? Tätä samaa on tullut Allulta jo vuosia. Mutta mitäs, ihan hyvää hänelle toivon silti.
Täällä yksi ylipainoinen, ei niin kaunis eikä rikas. On vain yksi ongelma, en halua Sinua elämääni.
Pullukatkin haluaa pitkän ja komean statusmiehen.
Ei ole. Jos olet koskaan rakkaudesta kuullut niin se on se joka saa jonkun tuntumaan ihan erityiseltä tuhansien muiden samanlaisten joukossa.