Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aikalailla tavallinen mies, minulle kelpaisi nainen joka on vähän pullukka eikä niin kaunis.

Vierailija
16.12.2023 |

Mutta ongelmana on se etten kelpaa edes heille vaikka käyn töissä ja olen aika komistus.. Onko naiset miksi niin nirsoja? 

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullukka nainen haluaa että sanot sitä kauniiksi joka päivä. Tuskin saat naista tuollaisella asenteella.

Eikä rehellisyys olekaan tärkeintä parisuhteessa?

Vierailija
62/86 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen komea mies ja minulle kelpaa vain hoikka ja kaunis nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet, että ihmiset ovat mieltä miehestä, jolle kelpaa kuka vain?

Vierailija
64/86 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy kauniimpia ja ns. parempia ihmisiä. En kuvittele, että olisin kaunein ja ylipäänsä paras missään asiassa. 

Kumppanissa on tärkeää, että on sopiva. Monet asiat voivat olla riittävällä tasolla. Riittävän hyvännäköinen, riittävän mukava jne. 

Vierailija
65/86 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloituksessa kuvattu nainen, pullukka, enkä ainakaan suomalaisten miesten silmään kaunis. Piirteeni ovat voimakkaat, tummat silmät, kiharat hiukset. Tavallinenkin olen, sairaanhoitaja ammatiltani, harrastan liikuntaa jne.

Nuorena ja hirvittävässä lapsuudenkodissa kasvaneena, en tajunnut, että elämässä pitää olla muitakin kriteerejä kuin että kelpaan.

Tämän tajusin kunnolla vasta nelikymppisenä ja siinä meni elämä uusiksi. 

En tarvitse kuuta taivaalta, mutta nyt ajattelen niin, että minulla on arvoa ja paljon annettavaa tässä maailmassa, vaikka tavallinen pullukka olenkin. Voin hyvinkin useasta asiasta ajatella, kelpaako minulle, mikä on minulle hyvä ja ihan yksinkertaisesti, haluanko.

Nykyisin ajattelen lähes kaikista miehistä, ettei kelpaa, ei ole minulle hyväksi, enkä halua. Aloittajan kaltaisia pölhökustaita on miehissä aivan liikaa.

Vierailija
66/86 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että pullukka vain kelpaa, mutta vain hoikkaa naista halutaan? Asia selvä.

Vierailija
67/86 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kirjoittaa kelpuuttamisesta tai kommentoida ulkonäöstä heti otsikossa. Kysy itseltäsi. Haluatko oikeasti sitä mitä tavoittelet? Moni ei halua olla kumppanilleen pelkästään joku, jonka toinen on kelpuuttanut. Se ei ole aitoa. 

Vierailija
68/86 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
69/86 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen haluaa tuntea olevansa JUURI SE TÄYDELLINEN miehelle. Jos näin ei ole, nainen on mieluummin yksin.

Eikö tuo ole aika egoistinen ja epärealistinen ajattelutapa.

Vierailija
70/86 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä mieltä ne on?

Vierailija
71/86 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä mieltä ne on?

No minäpä kerron mitä mieltä itse olen ja mitä mieltä tuntemani naisert ovat olleet, miehistä en sitten tiedä:

-Epätoivoinen ressukka. Jostain syystä pelkää kuollakseen olla yksin. 

Tämä on yleensä syynä.  voi olla myös joillakin hyötymistarkoitus takana, kelputetaan kuka vaan kunhan saadaan jokin itseä hyödyttävä asia.  Siis hyväksikäyttö.

Varmaan vielä muitakin syitä mutta harvemmin.

Mikään näistä ei  houkuttele ko. miestä huolimaan, ei ainakaan tervejärkistä naista.

Vierailija
72/86 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei halua olla ihan joku vaan nainen.

Kukaan nainen ei halua olla ihan vaan joku pullukka nainen. Joka KELPAA.

Vierailija
73/86 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle, pullukalle naiselle, kelpaisi tunnetaidoton ja idiootti työkykyinen mies. Kunhan vaan tyydyttäisi minut sängyssä 3 x vko, tekisi ruokaa, maksaisi puolet kotitalouden kuluista ja siivoaisi. Voisin sitten nauttia elämästä muuten ystävieni kanssa ja harrastusteni parissa.

Vierailija
74/86 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänelle kelpaa vain pullukka =D

Vierailija
75/86 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ollut miehelleni ykkösvalinta, mutta vuodet tai oikeastaan jo vuosikymmenet ovat muuttaneet asian. Nyt olen hänen ykkösensä, "parempia" on välillä tullut tyrkylle, mutta ovat saaneet nenilleen.

Vierailija
76/86 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikänen olet ja missä asut? Mää oon tamperelainen vähän pullukka työtön, nuorena olin kaunis.

Vierailija
77/86 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, hyi.

Vierailija
78/86 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nainen ei halua olla ihan joku vaan nainen.

Kukaan nainen ei halua olla ihan vaan joku pullukka nainen. Joka KELPAA.

Mutta pullukan pitää vaan hyväksyä, että ei kelpaa salskeille komeille miekkosille. Ota tai jätä, se on pelin henki.

Vierailija
79/86 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pullukka nainen haluaa että sanot sitä kauniiksi joka päivä. Tuskin saat naista tuollaisella asenteella.

Eikä rehellisyys olekaan tärkeintä parisuhteessa?

On mutta jos se sinun aito näkemyksesi on että kumppanisi on ruma pullukka niin olet väärässä suhteessa.

Vierailija
80/86 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" En kuvittele, että olisin kaunein ja ylipäänsä paras missään asiassa. "

En minäkään mutta silti haluan että kumppanini rakkaus saa minut näyttämään hänen silmissään paremmalta ja mukavammalta kuin ne tuhannet muut tavisnaiset jotka hän olisi voinut sijastani valita. Ei tarvitse olla maailman paras, kunhan on erityinen omassa luokassaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi