Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB on sairas ohjelma

Vierailija
03.09.2008 |

Kenelle se on ihan niinku oikeesti tarkoitettu?Oksettavaa yhtäaikaa huutamista ja kiroilemista PIIP ja taas muutama selvä sana ja PIIP.Mä katsoin eilen viimeisen kerran PIIP

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja valiteetavasti suurin yleisö on nuorisoa joka luulee, että tollanen örvellys on jotenkin normaalia elämää...:-(

Vierailija
22/36 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika törkeää esittää kiroilemista, nakuilemista ja seksittelyä telkkarissa varsinkin kun katsojina on myös lapsia.

Laitoin palautetta eräälle BB:n sponsorille kotisivunsa kautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen aikaan kaikkien alle 15-vuotiaitten pitäisi olla jo nukkumassa, tai nukkumaan menossa. On vanhempien vastuulla huolehtia siitä, että lapsi ei katso BB:tä.

Vierailija
24/36 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-15.

Ihan oma vika, jos antaa lastensa katsoa.

Aika törkeää esittää kiroilemista, nakuilemista ja seksittelyä telkkarissa varsinkin kun katsojina on myös lapsia.

Vierailija
25/36 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole ainakaan "aivoton bimbo". Viime vuonna en katsonut, koska talossa oli niin pahuksen mitäänsanomatonta porukkaa. Tämän vuoden ohjelmaa seuraan haltioituneena: ohjelma on kuin jokaltainen emotionaalinen junaonnettomuus. ;))

Vierailija
26/36 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän heillä ole ihan 100% oikeus ja vastuu päättää itse omista tekemisistään ja tekemättä jättämisistään.

että se on aika törkeä.

Julkisuudenkipeitä nuoria käytetään aika röyhkeästi hyväksi.

Mun mielestä osallistujat voisivat olla hiukkasen vanhempia ja enemmän voitaisiin luoda mielenkiintoisia keskusteluja.

Vierailija
27/36 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten omassa elämässä tapahtuu liian vähän.

Omasta elämästä puuttuu ristiin rastiin naiskentelut, tissien esittelyt ja örvellysbileet, mutta en niitä juuri kaipaakaan.

BB on mukavaa viihdettä illan päätteeksi.

Terveisin Aivoton bimbo.

Vierailija
28/36 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kiiinnosta, niin miksi avata aiheesta kertovaa ketjua? Tai miten olla asukkaiden tekemisistä mielipidettä, jos ei kerran katso sitä?

Mitenkään puolustelematta asukkaiden käytöstä, mua vaan ihmetyttää tämä vastustajien tietämys BB-asioista.

Vierailija
29/36 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy olla aika tylsää, että jaksaa sellaista seurata.

Vierailija
30/36 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella hauskaa varmaan katsoa kun roskasakki ryyppää, kirojilee, nai ja örveltää. On tuossa jotain järkeä? Sulkea idiootteja neljän seinän sisään ja juottaa ne käänniin, sitten tuijottaa silmät kiiluen, että mitäs nyt tapahtuu. Kun ja jos joku saa seksiä, sitä sitten liputetaan joka lehden ja sivuston etusivuilla.

Kertoo ehkä jotain suomalaisten sivistyksen tasosta...

Vierailija
31/36 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jotain aikuista ihmistä voi vaivata se, mitä joku toinen aikuinen ihminen televisiosta katsoo. Liian tapahtumarikasta elämää?

Musta on kiva tirkistellä ihmisiä, jotka ovat vapaaehtoisesti jopa hinkuneet tirkisteltäviksi. Siinä samalla voi sitten syödä iltapalaa ja silittää seuraavan päivän duunivaatteet. Sitä paitsi on kiva tietää, minkälaista nuoriso nykypäivänä on, vaikka tietty exhibbareitahan toi BB:n jengi on, mutta antaa se jotain osviittaa, mihin suuntaan ollaan menossa.

Kun maailma kuitenkin muuttuu, ja ne vanhat hyvät ajat ovat ikuisiksi menneitä.

En tietenkään usko, että kukaan BB-mollaajien teini-ikäisistä ja nuorista nauttisi seksistä, alkoholista ja juhlimisesta tai edes ajattelisi niitä. Ne on niitä muiden lapsia.

Vierailija
32/36 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla, yli 40-vuotiaalla äidillä on yhä edelleen paremmat rinnat kuin eräällä parikymppisellä blondilla.

Kivasti kohotti itsetuntoa =)

Vierailija
33/36 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaahan se tosiaankin jotain osviittaa tästä mualiman menosta.

itse olen sitä mieltä, että aina ihmiset on olleet samanlaisia, nyt nuo "hullut exhibbarit" vaan pääsee kaiken kansan töllöteltäväksi.

viime syksynä jäin koukkuun bb:hen, nyt ajattelin jättää katsomatta, mutta hitto vie, pitää kai sitä katsoa kuka seuraavaksi panee ja ketä.....

Vierailija
34/36 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä yhden edellisen kirjoittajan kanssa, että hölmöjä julkisuuden tavoittelijoita käytetään hyväksi. Ja kuten ap katsoin eilen viimeisen kerran.

Vierailija
35/36 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nätimmät kuin ne!

Vierailija
36/36 |
03.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisinä vuosina. Tänä vuonna tuijotus loppui eiliseen jaksoon. Se oli vastenmielistä katsottavaa. Jokin raja pitäisi olla. Se Minna on aivan hirveä. Oli pakko laittaa telkkari kiinni. Kukaan niistä ihmisistä ei ole kiinnostava. Lähes kaikki ovat jotenkin säälittäviä kammotuksia. Ja vielä kuvittelevat olevansa jotenki erityisiä ja kiinnostavia. Onneksi olkoon...