Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa, että en ole saanut kokea mitään hyvää elämässä

Vierailija
15.12.2023 |

En tanssinut wanhoja

En juhlinut ylppäreitä

En ole koskaan seurustellut

En koskaan saanut poikaystävää

En ole koskaan ollut elokuvissa/ravintoloissa/yms.

Minulla ei ole koskaan ollut kavereita

Jostain syystä kaikki aina halveksivat ja kiusaavat minua. 

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap haluaa

Että hänelle järjestetään juhlat

Asiaa hankaloittaa se

Että ap haluaa ystäväkseen 

Hoikan pitkähiuksisen lukion käyneen naisen.

Semmoiset eivät kuitenkaan halua olla ap:n ystäviä?

Valehteleeko ap?

Nyt sinä et pysy edes mukana. En halua juhlia. Se ei ole se juttu. Ei mikään tuollainen yksittäinen asia. Ei materia tai raha. Miksi ette voi ymmärtää mitä haen? En tosiaan ole sanonut, että haluaisin hoikan pitkähiuksisen lukion käyneen naisen. Olen itse nainen ja hetero. Minulla ei ole mitään sellaisia koulutusstatuskysymysjuttuja, joiden kanssa jotkut ihmiset sekoilevat. 

Ap

Jos et halua juhlia, niin miksi valitat, että niitä ei ole ollut? 

-ohis

Vierailija
102/104 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ja toivotan voimia. Minullakaan ei ollut yo-juhlia. Jouduin muuttamaan 16-vuotiaana toiselle paikkakunnalle lukioon pakoon alkoholisti-isääni ja väki valtaista äitiäni. Sossu järjesti ja maksoi muuton. Lukiossa ihmeteltiin missä huoltajat ovat, mikä oli kiusallista ja lisäsi ulkopuolisuuden kokemusta. Valmistumispäivänä muistan, miten olin ainoa joka tuli ja lähti yksin. Kaikilla muilla oli läheisiä paikalla. Menin yksin kotiin, join pään täyteen ja viiltelin itseäni. Lähdin yöllä ulos ja mietin i-m tekemistä, mutta kaupungilla oli liikaa ihmisiä. Eivät tällaiset muistot unohdu koskaan, kun ei ole ketään. Olet yksin hädän ja onnen hetkellä, aina. Ei siitä voi parantua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ja toivotan voimia. Minullakaan ei ollut yo-juhlia. Jouduin muuttamaan 16-vuotiaana toiselle paikkakunnalle lukioon pakoon alkoholisti-isääni ja väki valtaista äitiäni. Sossu järjesti ja maksoi muuton. Lukiossa ihmeteltiin missä huoltajat ovat, mikä oli kiusallista ja lisäsi ulkopuolisuuden kokemusta. Valmistumispäivänä muistan, miten olin ainoa joka tuli ja lähti yksin. Kaikilla muilla oli läheisiä paikalla. Menin yksin kotiin, join pään täyteen ja viiltelin itseäni. Lähdin yöllä ulos ja mietin i-m tekemistä, mutta kaupungilla oli liikaa ihmisiä. Eivät tällaiset muistot unohdu koskaan, kun ei ole ketään. Olet yksin hädän ja onnen hetkellä, aina. Ei siitä voi parantua.

Iso, iso sydän sinulle. Minä en saanut apua silloin alaikäisenä. Elämäni voisi olla täysin erilaista, jos minua olisi autettu. Kukaan ei uskonut tai niin halusin uskoa. Oikeasti he eivät vain välittäneet. Mutta eivät unohdu ei eikä sitä voi normaali ihminen ymmärtää mitä kaikkea tuohon liittyy ja kuinka vaikeaa elämä ilman normaaleja vanhempia on. Varsinkin tuossa itsenäistymisen vaiheessa.

Ap

Vierailija
104/104 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea ihan koko ketjua, mutta oletko kokeillut kavereiden löytämiseen esim. Facebookin kaverihaku- yhteisöjä, kaverihaku -sivustoa tai Bumble appia?

Mä olin ennen todella yksin, mutta nyt olen käyttänyt noita vuoden verran ja saanut monia uusia kavereita! Myös yhden uuden ystävänkin!

Nyt latasin juuri Tinderin ja aion tämän tulevan vuoden aikana selvittää, voisinko löytää netistä myös rakkauden, kun kerran kavereitakin voi sieltä löytää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi