Harmittaa, että en ole saanut kokea mitään hyvää elämässä
En tanssinut wanhoja
En juhlinut ylppäreitä
En ole koskaan seurustellut
En koskaan saanut poikaystävää
En ole koskaan ollut elokuvissa/ravintoloissa/yms.
Minulla ei ole koskaan ollut kavereita
Jostain syystä kaikki aina halveksivat ja kiusaavat minua.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap muunsukupuolinen?
Onko tukka lyhyt
Väri pinkki tai vihreä
Rillit
Paljon läväreitä naamassa?
Ihmiset ei uskalla lähestyä liian outoja.
Voi jeesus näitä sinun listojasi. En ole muunsukupuolinen. Ihan aito nainen... Hiukset ovat pitkät, eivät sokkivärillä värjätyt. Ei ole silmälaseja? Lävistyksiä on vain korvissa. Ihmiset tuskin pelkäävät minua.
Ap
Olet siis
Hoikka
Pitkähiuksinen
Nuori nainen
Tuoksut hyvältä...
Jaaa..aaaa..hmmmm
Ole kiitollinen
Tuosta on helppo ponnistaa jos
Saat hoidettua pääsi kuntoon.
Sikäli komppaan etten ole osannut luoda pitempiä ihmissuĥteita. Isä oli paha alkoholisti.varokaa näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään halunnut tanssia vanhoja tai juhlia mitään valmistujaisia. Ihan oli oma valinta.
Elokuviin ja ravintolaan pääsee kuka hyvänsä, toki kannattaa valikoida rahatilanteen mukaan mihin menee.
Hyvänpäiväntuttuja on, mutta en koe kaipailevani edes mitään suunnilleen symbioosia muistuttavia kaverisuhteita. Jos kavereita haluaa, niin yleensä samanmielisiä ihmisiä löytää vaikka harrastuksista tai alkuun jostain keskustelupalstoilta.
Minulle ei järjestetty esim ylppäreitä. Isosiskolle järjestettiin. Olin perheen musta lammas.
Maksoivatko vanhempasi lukiosi?
Ap:n lukion maksoi kela.
Kela ei maksa mitään juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollit näköjään löytäneet ketjun. Sairasta kiusata varsinkin valmiiksi matalalla mielellä olevaa tyyppiä.
Ap, Lopeta jo tuo lapsellinen ja narsistinen uhriutuminen.
En ole ap, johon kommentoit. Tosi lapsellista nimittää toisia narsisteiksi ilman diagnoosia.
Sehän kuuluu palstan toimintatapoihin.
Ja oikeassahannkirjoittaja oli, ap on narsistinen itsesäälissä rypevä marttyyri.
Ap haluaa
Että hänelle järjestetään juhlat
Asiaa hankaloittaa se
Että ap haluaa ystäväkseen
Hoikan pitkähiuksisen lukion käyneen naisen.
Semmoiset eivät kuitenkaan halua olla ap:n ystäviä?
Valehteleeko ap?
Vierailija kirjoitti:
Ap haluaa
Että hänelle järjestetään juhlat
Asiaa hankaloittaa se
Että ap haluaa ystäväkseen
Hoikan pitkähiuksisen lukion käyneen naisen.
Semmoiset eivät kuitenkaan halua olla ap:n ystäviä?
Valehteleeko ap?
Nyt sinä et pysy edes mukana. En halua juhlia. Se ei ole se juttu. Ei mikään tuollainen yksittäinen asia. Ei materia tai raha. Miksi ette voi ymmärtää mitä haen? En tosiaan ole sanonut, että haluaisin hoikan pitkähiuksisen lukion käyneen naisen. Olen itse nainen ja hetero. Minulla ei ole mitään sellaisia koulutusstatuskysymysjuttuja, joiden kanssa jotkut ihmiset sekoilevat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ravintoissa ja elokuvateattereissa yms. ole sääntöä että yksin ei saa mennä. Olet ihan itse itsellesi tämän säännön laatinut.
Te ette taas ymmärrä.
Kyllähän me ymmärretään, että ei ole sama mennä leffaan tai ravintoloihin yhdessä ystävien tai kumppanien kanssa kuin yksin. Mutta me emme tässä nyt yritä näköjään tarjota sinulle sympatiaa, että onpa kamalaa ettei sinulla ole ketään etkä ikinä pääse minnekään, hui hirveää et varmaan ikinä koko loppuelämäsi aikana. Sen sijaan yritämme tarjota sinulle ratkaisua, että mitäpä jos alat muuttaa elämässäsi niitä asioita joita voit. Kotona istumalla et voi päättää että saisit jostain itsellesi ystävän. Sen sijaan voit kyllä päättää, että katsot netistä sopivaan leffaan lipun ja poistut kotoasi.
Osa meistä on katsos jopa itse kokenut sen saman ja päättänyt toimia noin. Kyllä sinäkin pystyt!
Vierailija kirjoitti:
Laske ap tasoa
Mene leffaan jonkun hiljaisen rillipään kanssa.
Millaisia ystäviä oikein edes haluat?
Sara siepin?
Ei minulla ole mitään tasoa. Miksi kaikki kuvittelevat, että haluaisin juuri kauniin naisen ystäväkseni?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ravintoissa ja elokuvateattereissa yms. ole sääntöä että yksin ei saa mennä. Olet ihan itse itsellesi tämän säännön laatinut.
Te ette taas ymmärrä.
Kyllähän me ymmärretään, että ei ole sama mennä leffaan tai ravintoloihin yhdessä ystävien tai kumppanien kanssa kuin yksin. Mutta me emme tässä nyt yritä näköjään tarjota sinulle sympatiaa, että onpa kamalaa ettei sinulla ole ketään etkä ikinä pääse minnekään, hui hirveää et varmaan ikinä koko loppuelämäsi aikana. Sen sijaan yritämme tarjota sinulle ratkaisua, että mitäpä jos alat muuttaa elämässäsi niitä asioita joita voit. Kotona istumalla et voi päättää että saisit jostain itsellesi ystävän. Sen sijaan voit kyllä päättää, että katsot netistä sopivaan leffaan lipun ja poistut kotoasi.
Osa me
Jaaha, mutta kun ei minua kiinnosta se elokuva vaan se ihminen.
Ap
Sitten sinun pitää varmaan siellä kotona sohvalla istuessa yrittää etsiä ihmisiä nettipalveluista. Ei sinne kotiin tule ketään ilmestymään tyhjästä, vaikka kuinka asia on sinulle kipeä ja haaveilet elämästä, mitä et ole elänyt menneisyydessä etkä nykyisyydessäsi. Tulevaisuuskaan ei tule olemaan yhtään mitään muuta, ellet itse yritä nyt tehdä jotain toisin kuin tähän asti.
Yksinäisyys on paska juttu, ja vaikkei se lohduta niin on sinulla Suomessa jopa satoja tuhansia kohtalotovereita.
Minkä ikäinen ap on? Kun yhdessä kohtaa sanoo olevansa nuori, ja toisessa liian vanha hankkimaan lapsia. Niitähän saa vielä nelikymppiset naiset, että tuskin ap liian vanha on, jos vielä jaksaa jotain vanhojen tansseja surra.
Itsekään en tanssinut vanhoja tai juhlinut ylppäreitä, koska voin henkisesti huonosti silloin. Siitä lähdin kuitenkin parantamaan elämääni ja totta kai se vaati työtä ja etenkin rohkeutta. Kotona on turha marmattaa ettei ole kavereita. Suosittelisin että muutat muualle ja aloitat ikään kuin puhtaalta pöydältä, jos mikään ei tunnu nyt onnistuvan kotikaupungissa. Luot itsesi uudelleen. Leffa tai ravintola ei ole paras paikka tavata ihmisiä. Itse suosittelisin keikkaa. Valitse joku lempibändisi ja tapaat siellä samanhenkisiä ihmisiä. Keikoilla ihmiset ovat yleensä juttutuulella ja kokevat yhteyttä muihin, koska jakavat saman fanituksen kohteen.
Vai onko aloituksen pointti vaan surkutella itseään tekemättä mitään asioiden muuttamiseksi?
Asia jonka jokaisen "liian kiltin" tytön ja pojan pitäisi oppia jo nuorena on se, että elämässä pärjäämiseen tarvitaan tietynlaista röyhkeyttä ja itsekkyyttä. Ei itsesääliä.
Se ei tarkoita että pitäisi käyttäytyä jotenkin ylimielisesti tai ilkeästi toisia kohtaan, vaan pitää itseään itselleen maailman tärkeimpänä ihmisenä, eikä jättää omia toiveitaan toisten niskoille.
Mitä harrastat, ap? Harrastusten kautta on monesti mielekästä alkaa etsiä seuraa. Ensin voi jutella harrastuksesta ja sitten vaikka kysyä että käydäänkö joku päivä ravintolassa x.
Ei tullut kukaan panemaan eilen, vaikka luvattiin :(
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jaa, no voitko vastata muihin sulle esitettyihin kysymyksiin? Sitä paitsi kun kerran olet hoikka, pitkätukkainen, hyvältä tuoksuva nainen, saat panon ihan koska haluat menemällä baariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jaa, no voitko vastata muihin sulle esitettyihin kysymyksiin? Sitä paitsi kun kerran olet hoikka, pitkätukkainen, hyvältä tuoksuva nainen, saat panon ihan koska haluat menemällä baariin.
Joo kohta. No en kyllä saa. Johan olen sanonut, että kukaan ei halua olla kanssani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo kohta. No en kyllä saa. Johan olen sanonut, että kukaan ei halua olla kanssani.
Ap
Sanon nyt suoraan, että vaikutat todella rasittavalta ihmiseltä. Noin negatiivisella asenteella ei ole ihmekään, että kaikki on paskaa.
Teille innokkaille neuvojille; aina ihmiset eivät kaipaa neuvoja tai jota kuta ratkaisemaan heidän ongelmiaan vaan olkapäätä ja kuuntelijaa. Vähän mua epäilyttää löytyykö sellaista keskustelupalstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään halunnut tanssia vanhoja tai juhlia mitään valmistujaisia. Ihan oli oma valinta.
Elokuviin ja ravintolaan pääsee kuka hyvänsä, toki kannattaa valikoida rahatilanteen mukaan mihin menee.
Hyvänpäiväntuttuja on, mutta en koe kaipailevani edes mitään suunnilleen symbioosia muistuttavia kaverisuhteita. Jos kavereita haluaa, niin yleensä samanmielisiä ihmisiä löytää vaikka harrastuksista tai alkuun jostain keskustelupalstoilta.
Mutta minä olisin halunnut. Haluaisin juhlistaa merkkipäiviä jne.
Ei sinne voi yksin mennä!
Sinä et ole minä. Sinä pärjäät ilmeisesti yksin. Minä en.
Ap
Miksi vanhempasi eivät järjestäneet sinulle synttäreitä tai ylioppilasjuhlia?
Minulle ei järjestetty esim ylppäreitä. Isosiskolle järjestettiin. Olin perheen musta lammas.