Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa, että en ole saanut kokea mitään hyvää elämässä

Vierailija
15.12.2023 |

En tanssinut wanhoja

En juhlinut ylppäreitä

En ole koskaan seurustellut

En koskaan saanut poikaystävää

En ole koskaan ollut elokuvissa/ravintoloissa/yms.

Minulla ei ole koskaan ollut kavereita

Jostain syystä kaikki aina halveksivat ja kiusaavat minua. 

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuopasta pitää nousta itse.

Kuka maksoi lukiosi?

Kirjat ovat kalliita.

Saitko hyvät paperit?

Kela. Ei tullut kovin hyvät. Olisin pystynyt parempaankin. Oli aika vaikeaa tuolloin, kun oli koulukiusaamista, syömishäiriötä ja onnettomat kotiolot. 

Ap

Miksi olisit juhlinut huonoja papereita?

Miksi tuhlasit yhteiskunnan rahoja?

Loinen

Ihan samalla tavalla kaikki lapset ovat oikeutettuja lapsilisään, että sinä olet sitten myös loinen. Juhlivat monet muutkin huonommilla papereilla. 

Ap

Vierailija
22/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä elokuvan haluaisit nähdä?

Leffalippuja saa 5llä eurolla.

En minä tiedä mitä siellä on. Ei se leffa ole se juttu tässä vaan se kokemus. Ei kai ne enää ole noin halpoja, taitaa olla reilu 10 € nykyisin, mutta ei se lipun hinta ole ongelma. En ole enää siellä alkoholistiperheessä. Olen aikuinen. Minulla on rahaa. En käytä niitä päihteisiin. 

Ap

Eli olet yksinäinen?

Laihduta, 

Opettele katsomaan silmiin kun puhutaan.

Hanki harrastus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä nuo samat kuin sulla, paitsi että ravintoloissa olen kyllä käynyt, mutta kyllä minä silti olen saanut paljonkin kokea hyvää elämässä. Joka päivä saan. Tänäänkin olen jo saanut kokea ihanan lämpimän aamusuihkun, hyvän aamupalan ja ihanan lounaan. Iltaa jo odotan kovasti, käyn saunassa ja katselen telkkaria, samalla neuloen sukkia jotka eilen aloitin. Ehkä nautin myös lasista tai parista viiniä, perjantai kun on.

Ihmiset ei minusta ole koskaan pitäneet, luultavasti siksi kun en taida olla ihan neurotyypillinen vaan mahdollisesti asperger tms, vaikka ei sitä silloin kun olin lapsi tai nuori tutkittu joten ei mitään diagnoosia ole. Mutta minä olen oppinut hyvin elämään ilman niitä muita ihmisiä, ja nautin elämästäni kaupunkierakkona kovasti.

Vierailija
24/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa kunnissa ei muuten ole elokuvateatteria.

Meidän kylässä oli joskus, mutta ilmeisesti sen toiminta lopetettiin. Ei ole ainakaan leffamainoksia näkynyt enää aikoihin.

Vierailija
25/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko huomattavan ylipainoinen?

Haista kainaloitasi.

Mille haisee?

BMI on 21 kg/m2. Kainalot tuoksuvat deodorantille (Niken kukkadeodorantti). On muuten todella hyväntuoksuinen.

Ap

Vierailija
26/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksoi lukiosi?

Kirjat ovat kalliita.

Saitko hyvät paperit?

Kela. Ei tullut kovin hyvät. Olisin pystynyt parempaankin. Oli aika vaikeaa tuolloin, kun oli koulukiusaamista, syömishäiriötä ja onnettomat kotiolot. 

Ap

Loinen

Ihan samalla tavalla kaikki lapset ovat oikeutettuja lapsilisään, että sinä olet sitten myös loinen. Juhlivat monet muutkin huonommilla papereilla. 

Ap

Myönnetääb

Minulla suku keräsi kolehdin lukiota varten 

Kävin kesät töissä.

Sain ylioppilasjuhlat.

Tosin muutin pois kotoa 16 vuotiaana 

Olen kaunis ja älykäs.

Tee lapsia niinkuin muutkin

Saat seuraa

Vierailija
27/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään halunnut tanssia vanhoja tai juhlia mitään valmistujaisia. Ihan oli oma valinta. 

Elokuviin ja ravintolaan pääsee kuka hyvänsä, toki kannattaa valikoida rahatilanteen mukaan mihin menee. 

Hyvänpäiväntuttuja on, mutta en koe kaipailevani edes mitään suunnilleen symbioosia muistuttavia kaverisuhteita. Jos kavereita haluaa, niin yleensä samanmielisiä ihmisiä löytää vaikka harrastuksista tai alkuun jostain keskustelupalstoilta. 

Mutta minä olisin halunnut. Haluaisin juhlistaa merkkipäiviä jne.

Ei sinne voi yksin mennä!

Sinä et ole minä. Sinä pärjäät ilmeisesti yksin. Minä en. 

Ap

Tuo "en pärjää yksin" on asenne, jonka voit muuttaa jos haluat. Minullakin kieltämättä oli sitä vähän nuorempana. Mulla oli monet asiat "sitten kun löydän miehen tai on kavereita": sitten käyn ravintoloissa ja elokuvissa, sitten matkailen, sitten ostan omistusasunnon. Mutta tajusin että en minä taida koskaan löytää miestä tai kavereita, joten pakkohan sitä oli alkaa opetella menemään yksin. Vähän kerrallaan, alkaen helpoista jutuista. Esim. elokuvat on helppo, koska ei siellä muutkaan kauheasti muiden kanssa seurustele vaan katsovat pimeässä salissa sitä elokuvaa. Tai joku ei kovin hieno ravintola, jossa voi rauhassa uppoutua puhelimeensa vaikka odotellessaan ruokaansa.

Vierailija
28/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista kainaloitasi.

Mille haisee?

BMI on 21 kg/m2. Kainalot tuoksuvat deodorantille (Niken kukkadeodorantti). On muuten todella hyväntuoksuinen.

Ap

Sitten oot vaan outo?

Vierailija
29/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tiedä mitä siellä on. Ei se leffa ole se juttu tässä vaan se kokemus. Ei kai ne enää ole noin halpoja, taitaa olla reilu 10 € nykyisin, mutta ei se lipun hinta ole ongelma. En ole enää siellä alkoholistiperheessä. Olen aikuinen. Minulla on rahaa. En käytä niitä päihteisiin. 

Ap

Eli olet yksinäinen?

Laihduta, 

Hanki harrastus

Olen yksinäinen. Ainahan sitä voisi pari kiloa tiputtaa. Nyt en ole kuitenkaan lähtemässä millekään dieetille. Minulla on tosiaan syömishäiriötaustaa niin en lähde sellaisiin enää, että tarvitsisi painaa 40 kg ollakseen kaunis. Olen nyt normaalipainoinen. Liikun ja syön terveellisesti, se riittää. En ole kilpaurheilija niin minun ei tarvitse näännyttää itseäni vaan keskittyä siihen, että energiaa riittää arkeen. 

Minä pystyn kyllä katsomaan ihmisiä silmiin. 

En voi, kun ei ole kavereita. 

Ap

Vierailija
30/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt että pahan puuttuminen on riittävän hyvä? Moni on traumatisoitunut jostain niin ettei voi nauttia asioista joita traumattomat pitää itsestäänselvänä.

Vierailija
31/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Osaat käyttää nettiä, kun täälläkin olet. Sieltähän ne elokuvateatterien ohjelmistot helposti löytyy, ja mitä elokuvateatttereita nykyisin paikkakunnallasi on. Elokuvissa on ihanaa käydä yksin, minä nautin siitä kaikkein eniten vaikka on mulla jotain sukulaisia ja tuttujakin, joiden kanssa voisin käydä.

Vierailija
32/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksoi lukiosi?

Kirjat ovat kalliita.

Saitko hyvät paperit?

Ap

Loinen

Ap

Myönnetääb

Minulla suku keräsi kolehdin lukiota varten 

Kävin kesät töissä.

Kyllä minäkin kävin kesätöissä ja sitten äiti ryyppäsi ne rahat. "Lainasi" eli otti ja ei koskaan palauttanut. Minä pääsin muuttamaan vasta täysi-ikäisenä, sillä silloinhan äiti olisi menettänyt tuet. 

Lapsia on hankala yksikseen tehdä ja yksinhuoltajaksi en halua. 

Äidiksi olen muutenkin liian vanha. Olisin halunnut ensimmäisen lapsen ennen 20 ikävuotta.

Ap

Vierailija
33/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Osaat käyttää nettiä, kun täälläkin olet. Sieltähän ne elokuvateatterien ohjelmistot helposti löytyy, ja mitä elokuvateatttereita nykyisin paikkakunnallasi on. Elokuvissa on ihanaa käydä yksin, minä nautin siitä kaikkein eniten vaikka on mulla jotain sukulaisia ja tuttujakin, joiden kanssa voisin käydä.

En tiedä ettekö oikeasti ymmärrä vai ette suostu ymmärtämään. Ei se ole raha, tai se ravintola tai elokuva vaan se kokemus, seura ja muisto. Ei se ole sama asia yksin! 

Ap

Vierailija
34/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä tehdä jotain eri lailla, niin ehkä saat kokea jotain hyvää sen seurauksena. :) 

Vierailija
35/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haista kainaloitasi.

Mille haisee?

Ap

Sitten oot vaan outo?

No varmasti, mutta olen mielestäni jäävi arvioimaan tätä asiaa. Muut nuoret valmistautuvat varmaan nytkin baari-iltaan ja täällä minä itken vauvapalstalla. 

Ap

Vierailija
36/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli olet yksinäinen?

Laihduta, 

Hanki harrastus

Olen yksinäinen. Ainahan sitä voisi pari kiloa tiputtaa. Nyt en ole kuitenkaan lähtemässä millekään dieetille. Minulla on tosiaan syömishäiriötaustaa niin en lähde sellaisiin enää, että tarvitsisi painaa 40 kg ollakseen kaunis. Ol

Mikä sinussa on vikana kun et kelpaa?

Kerrotko ihmisille "totuuden" ja ihmettelet kun suuttuvat.

Onko änkytys?

Onko akne?

Mikä?

Vierailija
37/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyisi nyt ensin päättää, että uskotko, että sinulla on mahdollisuuksia vielä löytää niitä muita ihmisiä elämääsi jollain konstilla. Jos uskot, niin sitten toimimaan tämän eteen. Nykyään on deitti-appsien tapaisia sovelluksiakin, joissa etsitään ystäviä deittikumppanien sijaan. Siellä on monenlaisia yksinäisiä ihmisiä, voi olla että jonkun kanssa synkkaisi. Nuo "laihduta" jutut on sen sijaan ihan höpöä, ei kaveruuteen tai ystävyyteen tarvi olla hoikka tai hyvän näköinen. 

Jos taas olet sitä mieltä, että olet vaan sillä tavalla jotenkin erilainen, ettet tule löytämään ihmisiä elämääsi, niin sitten sinun täytyy hyväksyä se ja alkaa rakentaa itsellesi tyydyttävää elämää yksin. Itse päädyin tällaiseen ratkaisuun noin nelikymppisenä, sitä ennen valitettuani elämän kurjuutta kun ihmiset ei pidä minusta. Mutta ne valitukset on turhia, ei ole ketään kuuntelijaa joka säälisi ja auttaisi. Ainoa joka pystyi auttamaan minua olin minä itse. Maailma on täynnä asioita, joista voi kiinnostua ja saada iloa, kunhan vaan lopettaa sen takertumisen nimenomaan siihen ideaaliin, että tärkeintä olisi kumppani tai ystävät. 

Vierailija
38/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: n vanhemmat olivat ns kylähulluja.

Kaikki leimasivat myös ap:n hulluksi?

Vierailija
39/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt että pahan puuttuminen on riittävän hyvä? Moni on traumatisoitunut jostain niin ettei voi nauttia asioista joita traumattomat pitää itsestäänselvänä.

Oletkohan lukenut ketjua yhtään? Luuletko, että en ole traumatisoitunut siitä perhehelvetistä, koulukiusaamisesta ja työpaikkakiusaamisesta, joka heikensi jopa fyysistä terveyttäni. Minä, jos kuka tiedän traumoista. Ja se paha ei suinkaan puutu elämästäni se asuu siinä.

Ap

Vierailija
40/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 8 laudaturia mutta töitä en ole saanut. Uskokaa vaan huviksenne. En ole kylläkään kovin sosiaalinen mies johtuu kai siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi