Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa, että en ole saanut kokea mitään hyvää elämässä

Vierailija
15.12.2023 |

En tanssinut wanhoja

En juhlinut ylppäreitä

En ole koskaan seurustellut

En koskaan saanut poikaystävää

En ole koskaan ollut elokuvissa/ravintoloissa/yms.

Minulla ei ole koskaan ollut kavereita

Jostain syystä kaikki aina halveksivat ja kiusaavat minua. 

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuopasta pitää nousta itse.

Kuka maksoi lukiosi?

Kirjat ovat kalliita.

Saitko hyvät paperit?

Kela. Ei tullut kovin hyvät. Olisin pystynyt parempaankin. Oli aika vaikeaa tuolloin, kun oli koulukiusaamista, syömishäiriötä ja onnettomat kotiolot. 

Ap

Miksi olisit juhlinut huonoja papereita?

Miksi tuhlasit yhteiskunnan rahoja?

Loinen

Ihan samalla tavalla kaikki lapset ovat oikeutettuja lapsilisään, että sinä olet sitten myös loinen. Juhlivat monet muutkin huonommilla papereilla. 

Ap

Myönnetääb

Minulla suku keräsi kolehdin lukiota varten 

Kävin kesät töissä.

Jatkan:

Otin opintolainaa ja hankin ammatin

Olin esim joulut yksin opiskelija solussa, kun

Ei voinut mennä kotiin.

Onneksi olin kaunis ja älykäs.

Oletko sinä ap?

Vierailija
42/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä elokuvan haluaisit nähdä?

Leffalippuja saa 5llä eurolla.

En minä tiedä mitä siellä on. Ei se leffa ole se juttu tässä vaan se kokemus. Ei kai ne enää ole noin halpoja, taitaa olla reilu 10 € nykyisin, mutta ei se lipun hinta ole ongelma. En ole enää siellä alkoholistiperheessä. Olen aikuinen. Minulla on rahaa. En käytä niitä päihteisiin. 

Ap

Eli olet yksinäinen?

Laihduta, 

Opettele katsomaan silmiin kun puhutaan.

Hanki harrastus

Olen yksinäinen. Ainahan sitä voisi pari kiloa tiputtaa. Nyt en ole kuitenkaan lähtemässä millekään dieetille. Minulla on tosiaan syömishäiriötaustaa niin en lähde sellaisiin enää

Jos minä sen tietäisin niin kai sitten muuttaisin asian. En minäkään aivan pahvi ole. Enkä todellakaan ole sellainen ihminen, joka kutsuu itseään "suorasanaiseksi" ja vain haukkuu muita. Olen erittäin hienotunteinen ihminen enkä halua levittää pahaa ympärilleni. Akne minulla on ollut. En minä varmaan änkytä. Ehkä joskus jännittäessäni, mutta no en nyt ainakaan normaalisti puhuessani. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap et halua lukea tätä, mutta ihan pelkästään näitä vastauksiasi lukemalla tulee mielikuva todella negatiivisesta ja vastaanhankaavasta ihmisestä. Kaikki kääntyy negatiiviseksi, ja se on kirjoittamaan perusteella kuitenkin tulkittavissa jonkun muun viaksi. Jos käyttäisit edes puolet tuosta energiasta, mitä käytät perustellaksesi "miksi et voi tehdä jotain asiaa" siihen, että päättäisit hankkia niitä kavereita ja kehittää itseäsi, niin sulla olisi kyllä seuraa. 

Mieti nyt. Mikä on pahinta, mitä voi tapahtua jos menet yksin vaikka sinne leffaan? Okei, leffa voi olla huono ja rahat menee hukkaan, mutta sanoit, ettei raha nyt ole itsessään kynnyskysymys. Parasta? Voit tavata vaikka siellä leffateatterissa jälkikäteen jonkun, jonka kanssa voit jutella siitä juuri katsomastasi leffasta ja mistäpä sitä tietää, vaikka ystävystyä enemmänkin. Entä jos jäät istumaan yksin kotiisi? No, istut yksin kotonasi märehtimässä sitä yksin kotona istumistasi. 

Vierailija
44/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksoi lukiosi?

Kirjat ovat kalliita.

Saitko hyvät paperit?

Kela. Ei tullut kovin hyvät. Olisin pystynyt parempaankin. Oli aika vaikeaa tuolloin, kun oli koulukiusaamista, syömishäiriötä ja onnettomat kotiolot. 

Ap

Loinen

Ihan samalla tavalla kaikki lapset ovat oikeutettuja lapsilisään, että sinä olet sitten myös loinen. Juhlivat monet muutkin huonommilla papereilla. 

Ap

Myönnetääb

Minulla suku keräsi kolehdin lukiot

Mitä sinä yrität?

Ap

Vierailija
45/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain 8 laudaturia mutta töitä en ole saanut. Uskokaa vaan huviksenne. En ole kylläkään kovin sosiaalinen mies johtuu kai siitä.

Minä vuonna olet kirjoittanut? Mutta tosi hieno saavutus! :) Mihin jatkoit lukion jälkeen? Tuohan avaa ovet vaikka mihin jatkokoulutusmahdollisuuksiin. Sosiaalisia taitojakin voi harjoitella, jos koet ne ongelmaksi. 

Ap

Vierailija
46/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska aloitus. Minulla on tapana jokapäiväisessä rukouksessani Jumalalle ihmetellä turhaa ja paskaa elämääni. Aloitan sen yleensä tiedustelemalla, että miten ihmeessä kaikkivoipa jumala sallii sodat ja lapsenraiskaukset maailmassa. Jatkan kertomalla jokapäiväisestä pettymyksestäni elämään; miksi ihmeessä? Mitä järkeä on ylipäätään luoda ihminen, jonka voimavarat eivät riitä taisteluun, ja jolle on näytettävä elämän nurjuus vuosikymmenenstä toiseen. En halua, ja etenkään en jaksa. Harmaa, merkityksetön ja voimaton kärsimyselämä. Jos ainoa toiveeni on voima toteuttaa omatoimieutanasia, voisiko sadistinen jumala armahtaa edes tämän verran?

Vierailija
47/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ettekö oikeasti ymmärrä vai ette suostu ymmärtämään. Ei se ole raha, tai se ravintola tai elokuva vaan se kokemus, seura ja muisto. Ei se ole sama asia yksin! 

Ei ole, niin kauan kuin takerrut ajatukseen, että nauttisit nimenomaan ihmisseurasta ja ilman sitä kokemus on vaillinainen. Tämä on ajatus sinun mielessäsi, ja sen voit halutetessasi itse muuttaa. Voit vapaasti valita toki jäädä valittamaan kurjaa osaasi myös, se ei vaan kovin todennäköisesti lisää omaa hyvinvointiasi ja onnellisuuttasi. 

Minä kun aloin käymään eron jälkeen yksin elokuvissa, päätin keskittyä elokuvataiteeseen, tehdä siitä kiinnostuksen kohteeni. Aloin oikein seurata erilaisia ohjaajia ja näyttelijöitä, katsoa heidän töitään läpi, perehtyä tekniikoihin joita käytetään kun elokuvia tehdään. Tätä kautta sitten kun menin elokuviin, siellä oli muutakin kiinnostavaa kuin nyt puuttuva hengailu puolison kanssa - keskityin itse elokuvaan ja ajattelin olevani vähän kuin kriitikko joka arvostelee kaikkia elokuvan puolia tarinasta soundtrackiin, näyttelijänsuorituksia jne. Eipä siinä sitten juuri muistanut enää ajatella että "yhyy minä olen yksin täällä, melkein kaikki muut on jonkun kanssa". 

Ravintoloiden suhteen mietin sitä, että miten esim. hyvinkin menestyvät ihmiset voi olla usein työmatkoilla, ja siellä usein täytyy syödä yksin. Joten ei ole outoa tai luuserimaista syödä yksin, eihän semmoista ajattelisi vaikka jostain menestyvästä liikemiehestä, joka työmatkallaan poikkeaa illalliselle, joten miksi itsestäänkään. Ruoankin kanssa opettelin arvostamaan ruokaa ja ruoanlaittoa taiteenlajina, jolloin itse ruoka alkoi kiinnostaa niin paljon, ettei ravintolakäynti tuntunut mitenkään puutteelliselta itsekseenkään.

Vierailija
48/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on akne

Oletko yrittänyt hoitaa ihoasi lääkityksellä?

Vierailija
49/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska aloitus. Minulla on tapana jokapäiväisessä rukouksessani Jumalalle ihmetellä turhaa ja paskaa elämääni. Aloitan sen yleensä tiedustelemalla, että miten ihmeessä kaikkivoipa jumala sallii sodat ja lapsenraiskaukset maailmassa. Jatkan kertomalla jokapäiväisestä pettymyksestäni elämään; miksi ihmeessä? Mitä järkeä on ylipäätään luoda ihminen, jonka voimavarat eivät riitä taisteluun, ja jolle on näytettävä elämän nurjuus vuosikymmenenstä toiseen. En halua, ja etenkään en jaksa. Harmaa, merkityksetön ja voimaton kärsimyselämä. Jos ainoa toiveeni on voima toteuttaa omatoimieutanasia, voisiko sadistinen jumala armahtaa edes tämän verran?

Bravo! Allekirjoitan! 

Vierailija
50/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka maksoi lukiosi?

Kirjat ovat kalliita.

Saitko hyvät paperit?

Ap

Loinen

Ap

Myönnet

Ei minullakaan ollut kavereita lukiossa, olin koulukiusattu.hankin ystävät lukion ulkopuolelta.

Yritän potkia sua perseeseen.

Tajusin varhain, että minun on oltava nätti, hoikka, iloinen ja koulutettu.

Tein kaikkeni, nyt olen naimisissa, varakas ja onnellinen.

Vierailija
51/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pillua mutta vain rahalla. On niin ruma etten saa ilmaiseksi.

Vierailija
52/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on akne

Oletko yrittänyt hoitaa ihoasi lääkityksellä?

Sinä sitten päätit muodostaa pakkomielteen ulkonäöstäni. Minun on pakko olla ylipainoinen hikoileva aknenaama, koska olen yksin? Sanoin, että minulla on ollut akne. Akneni on hoidettu. Toki on mahdollisuus, että se palaa joskus. Näen siitä painajaisiakin, mutta nyt iho on ihan hyvässä kunnossa. Kuiva toki näin talvella, mutta kaukana siitä mitä se silloin joskus oli. 

Ap

Vierailija
53/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ping

Vierailija
54/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn aktiivisesti elokuvissa. Muuten samaistun kaikkiin kohtiin ap:n aloituksessa. 

Turhaa sitä verrata omaa elämää toisten elämiin. Paremmin voi kun keskittyy elämään omaa elämää, kuin miettimällä epäkohtia elämästään.

Aina löytyy ihmisiä joilla on rikkaampia ja köyhempiä elämiä kuin minkälainen elämä itsellä on. 

Jos jotain tekee mieli tehdä, niin sen kun vaan lähtee tekemään. Ei elokuvissa käynti tai musiikkitapahtumissa käynti vaadi seuralaista. Itse ainakin harrastan näitä itsekseni. 

Mä ainakin pyrin elämään niin, etten tule katkeraksi ja pyrin ajattelemaan elämääni optimisesti.

Vierailija
55/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ping

Pong?

Ap

Vierailija
56/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostat hieman masentuneelta, ja siihen varmasti on hyvää syytäkin sen perusteella mitä kerrot menneisyydestäsi. Jos vaan mahdollisuuksia on, psykoterapeutin kanssa juttelusta voisi olla hyötyä. Valitettavasti tässä maassa terapiaan ei ole tosin helppo päästä, ellei ole varaa maksaa sitä kokonaan itse. 

Vierailija
57/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap muunsukupuolinen?

Onko tukka lyhyt 

Väri pinkki tai vihreä

Rillit

Paljon läväreitä naamassa?

Ihmiset ei uskalla lähestyä liian outoja.

Vierailija
58/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on t.yhmä

Kävi lukion..koska valtio maksoi.

Jos olisi äkykäs

Kävisi kirjoittamassa aineita uudestaan

Mutta masentaa, pierettää, ei oo kavereita

Ei voi

Voi voi

Vierailija
59/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halveksun ap:ta

Mikä estää korottamasta numeroita iltalukiossa?

Kesäksi paskaduuniin.

Sitten ammattikorkeakouluun.

Mutta kun 

Voi voi

Ulinaaaaaa

Vierailija
60/104 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on poistunut ketjusta

On terapeutilla syyttämässä vanhempiaan....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän