Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi satikutia saavat aina työttömät? Mikseivät työnantajat?

Vierailija
14.12.2023 |

Miksei työnantajia velvoiteta tarjoamaan kunnollisia työpaikkoja joista saa kunnon palkan?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys.

Vierailija
2/93 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sepä. Työnteon tulee olla kannattavaa ja töitä kaikille. Sitten kun nämä on kunnossa niin kaikki tuet pois niiltä joille ei työ maistu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajat ovat tämän yhteiskunnan hyväntekijöitä. Tarjoavat työtä ja pitävät yllä yhteiskuntaa.

Vierailija
4/93 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten meinasit velvoittaa...? Kysymyksesi on aivan älytön ja äärimmäisen kieroutunut. Miksi työttömiä ei velvoiteta tarjoamaan kunnollisia työpaikkoja joista saa kunnon palkan?

Vierailija
5/93 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni työnantajia pitäisi velvoittaa pyyhkimään minun pylly. Miksi näin ei tehdä?

Vierailija
6/93 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on jumala. Työtöntä ei pidetä ihmisenä, Vallanpitäjät rakentavat työttömyyttä TÄYSIN VOIMIN.

Vierailija
7/93 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa monien vuokrafirmojen omien sivujen hakulomakkeissa kuulemma työttömien hakemukset menevät pahnanpohjimmaisiksi.

Vierailija
8/93 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä et tarjoa ihmisille töitä kunnon palkalla? Mikä on sinun tekosyysi?

Vierailija
9/93 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä aikuinen ihminen? Voisitko näin aluksi kertoa minulle että mikä "työnantaja" mielestäsi on? Mistä työnantaja maksaa sinun palkan, ja mistä työnantaja tarjoaa sinulle palkan. Jos ihan aluksi näihin haluaisit sanoa oman näkemyksesi aloittaja.

Vierailija
10/93 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinä aikuinen ihminen? Voisitko näin aluksi kertoa minulle että mikä "työnantaja" mielestäsi on? Mistä työnantaja maksaa sinun palkan, ja mistä työnantaja tarjoaa sinulle palkan. Jos ihan aluksi näihin haluaisit sanoa oman näkemyksesi aloittaja.

*Korjaan: tarjoaa sinulle siis sen työn.

Vierailija
11/93 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin pienyrittäjillä on mitään. Ei tietoa onko isoilla. Ei kannattaisi rankaista ketään. Miettiä mahdollisuuksia ja tiloja, jos on turvallisuus kunnossa ja osaava. Osalla kai vain pieni verkkokauppa.

Vierailija
12/93 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työttömiä ei velvoiteta tekemään 1 euron tuntipalkalla töitä työnantajalle ilman kitinää? Miksi???????

Vierailija
13/93 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska työtön ei tee mitään. 

Vierailija
14/93 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi itse alkaa työnantajaksi. Sitten saa kaikki työnantajan edut.

Vierailija
15/93 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikeiston poliittinen agenda, persut trollaa täällä.

Vierailija
16/93 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosin keski-ikäiselle pitkäaikaistyöttömälle osa-aikatyötä (2 työpäivää viikossa) työehtosopimuksen mukaisella (tunti)palkalla. Ei ottanut työtä vastaan. Millaista satikutia haluaisit minulle työnantajana ja miksi?

Vierailija
17/93 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän niin tehdään, ne velvoitteet on kuvattu työehtosopimuksessa.

Vierailija
18/93 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksen pitää tuottaa voittoa, tai se haetaan konkurssiin. Voit lähteä siitä kehittelemään ajatuskulkuasi. Jos sinä perustat yrityksen, sen tärkein tavoite on olla voitollinen. ilman voitolla pysymistä ei ole enää yritystä, on vain velkainen entinen yrittäjä. 

Kehitäpä nyt itse liikeidea ja ala laskea miten saat yrityksen tuottamaan voittoa ja montako ihmistä ja millaisilla palkoilla voit palkata.

Vierailija
19/93 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömillä ei ole edunvalvojaa ja ovat huonoja äänestämään eli ei mitään väliä. Eläkäläisilläkään ei ole edunvalvojaa, mutta ovat aktiivisia äänestäjiä. 

Vierailija
20/93 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin muuten pääsee kuntouttavaan? Edellinen työpaikkani tosin oli kuntouttavan toiminnan ohjaaja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi