Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Stubbin rajakommentille täystyrmäys: kutsui lisää tulijoita ja hädänalaisia Suomen rajalle!

Vierailija
14.12.2023 |

Monikulttuurisuus on rikkaus, ei mulla muuta. Näin tuumi Stubb viimeksi, kun Suomen rajat vuoti eikä meininki ole mihinkään muuttunut.

Stubb antoi virallisen kutsun Venäjälle ohjata tänne lisää tulijoita sanomalla, että jos on kylmä, tai mukana naisia tai lapsia, Suomi ottaa heidät maahan.

Tietenkin tämä johtaa siihen, että Venäjä kovilla pakkasilla alkaa ohjata tätä ainesta rajalle. 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/66dcd2ed-0f1b-4dec-9f1f-7933a7b3d…

Kommentit (310)

Vierailija
201/310 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää rakkaat ihmiset vaan äänestä Stubbia. Hän laukoo sammakoita jatkuvasti. Kukaan ei ota suomea vakavasti jos meillä on Stubin kaltainen johtaja. Nyt jo Niinistöäikävä.

Vierailija
202/310 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään Halla-ahosta presidentti. Se on noista järkevin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/310 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka päästi Tyhmelön kokoomuksen presidenttiehdokkaaksi? Eikö sieltä oikeasti löytynyt fiksumpaa, viisaampaa, ketään?

Heittivät kruunaa ja klaavaa Stubbin ja Orpon välillä.

Vierailija
204/310 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdään Halla-ahosta presidentti. Se on noista järkevin.

Siltä alkoi tuntua.

Vierailija
205/310 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-Aho on hiton hyvä ja äänestäisin, mutta tuskin on mahdollisuuksia. Mutta harkitaan nyt vielä. 

Jos pääsee toiselle kierrokselle, hyvinkin on mahdollisuuksia.

Vierailija
206/310 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mä olen koko ajan sanonut, että Stubb ei ole hyvä valinta. Eihän se pärjännyt edes pääministerinä ja pressana olisi ihan katastrofi. Sillä ei vaan lanttu leikkaa. Sori siitä.

Ihmettelen Stubbin suosiota. Hän on epäonnistunut valtiovarainministerinä, pääministerinä sekä kokoomuksen puheenjohtajana. Lisäksi laukoo sammakoita. Miten ihmiset taas luottavat häneen. 

Vierailija
207/310 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Stubbin vaimo se joka vuosia sitten halusi että suomen kieli lakkautetaan ja että kaikki puhuis englantia jatkossa???? Vai muistanko väärin????

Ainakin pääministerinä hän puhui finglishiä.

Vierailija
208/310 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-Aho on hiton hyvä ja äänestäisin, mutta tuskin on mahdollisuuksia. Mutta harkitaan nyt vielä. 

Siihen voimme vaikuttaa. Senkus vaan reippaasti äänestämme Halla-ahoa.

Vierailija
209/310 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääni Rehnille ensimmäisellä kierroksella! Vakaa ja harkitsevainen mies kovaan paikkaan. Luotan häneen.

Sama täällä. Ekalla kierroksella Rehn. Tokalla kierroksella Haavistoa vastaan.

Taidan itsekin kallistua nyt Rehnin kannalle.

-se äsköinen nuori nainen

Edelleenkään en äänestä Merja Rehniä, enkä varsinkaan kepulaista. Stubilta lähtee ihan lapasesta lausunnot, onko kehityskelpoinen? Halla-aho, ehdoton ei, Haavisto ei hyvä: isis- mummo sympatiat, Aaltola ei myöskään todellakaan, sama Harkimo.  Loppuja ei kannata edes vaivautua äänestämään, koska voittaja löytyy ylläolevista, todennäköisin on Stubb.

Annan siis ääneni Aku Ankalle.

Vierailija
210/310 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi meillä ei ole yhtään hyvää presidenttiehdokasta? Eihän tässä pysty äänestämään ketään kun kaikki on 💩💩💩

Juuri näin. Puolustusministeri Häkkäsestä olisi tullut erittäin osaava ja karismaattinen pressa meille. Hän esiintyy aina  niin luotettavan oloisesti, niin tänäänkin. Stubb on jotenkin vähän lapsellinen ja epäaito.

Vierailija
211/310 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestetään nyt Halla-ahoa. Kuuden vuoden päästä voidaan vaihtaa Häkkäseen jos hän on silloin kokoomuksen ehdokkaana. Vai mitä?

Vierailija
212/310 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mä olen koko ajan sanonut, että Stubb ei ole hyvä valinta. Eihän se pärjännyt edes pääministerinä ja pressana olisi ihan katastrofi. Sillä ei vaan lanttu leikkaa. Sori siitä.

Ihmettelen Stubbin suosiota. Hän on epäonnistunut valtiovarainministerinä, pääministerinä sekä kokoomuksen puheenjohtajana. Lisäksi laukoo sammakoita. Miten ihmiset taas luottavat häneen. 

Jossain olikin jo kirjoitus, että rahalla pääsee presidentiksi. Näinhän se vaan on. Mutta se ei ole oikein.

Vierailija
213/310 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olet Kekkonen nyt kun sinua tarvitaan?

Vierailija
214/310 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen voimme vaikuttaa. Senkus vaan reippaasti äänestämme Halla-ahoa.

Päätös Halla-ahon äänestämisestä on ollut minulle selvää alusta alkaen ja seurattuani vaalikeskusteluja on tämä päätös vain vahvistunut.

Halla-aho on kaikilla osa-alueilla tarkasteluna aivan omaa luokkaansa ja muut ehdokkaat ovat kuin avuttomia pikkulapsia hänen rinnallaan.

Halla-ahossa on oikeaa valtiomiesainesta.

Ehdottomasti paras presidentti Suomelle, myös heille jotka häntä inhoavat.

Vierailija
215/310 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestetään nyt Halla-ahoa. Kuuden vuoden päästä voidaan vaihtaa Häkkäseen jos hän on silloin kokoomuksen ehdokkaana. Vai mitä?

Jep. Näin tehdään. 

Vierailija
216/310 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuden vuoden päästä Jussi Niinistö. Siinä oli osaava ministeri. Häntä saamme vielä kiittää paljosta.

Vierailija
217/310 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Stubbin vaimo se joka vuosia sitten halusi että suomen kieli lakkautetaan ja että kaikki puhuis englantia jatkossa???? Vai muistanko väärin????

Ainakin pääministerinä hän puhui finglishiä.

Ja nyt Stubb puhuu stadin slangia. Varsinainen pelle.

Vierailija
218/310 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olet Kekkonen nyt kun sinua tarvitaan?

Ei ole enää Kekkosen aika! Nyt ei auta enää vodkasnapsit ja hyvä veli-puheet, pitää venäläisille tehdä selväksi, että rautaa on rajalla vastassa, jos yli meinaavat tulla. Nyt tarvitaan tiukkaa presidenttiä, joka pitää Suomaisten puolta ja sellainen asiallinen, rauhallinen ja jämäkkä kuin Niinistö olisi nyt paikallaan. Täytyykö kloonata Sale?

Vierailija
219/310 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan Stubb katsoo jälkikäteen kaikki tv esiintymisensä ja hokee ,. hyvä minä, hyvä minä,, ja mä osaan kuunnella, ennen en osannut, just oon oppinut ja siinäkin mä oon hyvä. Istun ja kuuntelen. Ja kehun muita kandidaatteja. Sen keksi puoluetoimisto. 

Vierailija
220/310 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe osuuttaan missään. Persujen laariin tämäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi