Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni mies kuoli eilen

Vierailija
14.12.2023 |

Heillä oli kaksi yhteistä lasta ja kolmas tulossa. 

Miten tuollaisesti helvetistä voi selvitä. 

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin helvetistä?! He ehtivät rakastaa toisiaan ja siskollesi jää lapset. Minä en ole saanut kolmatta lasta enkä puolisoa vaikka olen kovasti toivonut. Toki alkuun on järkyttävää ja kestää aikaa tottua ajatukseen mutta moni saa niin paljon vähemmän elämänsä aikana. Helvettiä olisi ehkä jos myös lapset olisivat kuolleet ja siskolla keskenmeno. Sitten ei olisi mitään.

Et voi verrata näitä menetyksiä keskenään. Olethan se törppö joka menee pölisemään tuollaista paskaa raskaana olevalle naiselle ja pienten lasten äidille joka on juuri menettänyt miehensä ja jonka lapset ovat menettäneet isänsä? Sinunlaisiakin on.

Vierailija
62/67 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauvanuinnin opettaja kuoli syinnytyksen jälkeen ilmaemboliaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ojentaist auttavan käden hänelle ja lopettaisit suru aika, tällä jonnin joutavan kirjoittamisen.Kuin 100% muun somen käytön. Silloin olisit aikaa olla  oikeasti läsnä  hänelle ja hänen lapsilleen.Kaikesta huolimatta lapsille kun on joulu rakenettava.

Miksi rakennettava joulu? Miksei voi vaan yhdessä olla ja surra.

Vierailija
64/67 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siitä selviää kun ei oikeasti ole vaihtoehtoja. 

Mun mies kuoli 5 vuotta sitten kun lapset olivat 2- ja 4-vuotiaita. Kyllähän siinä oli vaan pakko painaa menemään. Kaikki ystävät ja tuttavat kaikkosivat ja jäin yksin. 

Tämä on varmasti totta. Ihmisiä pelottaa surevat ihmiset tai se, että he sanovat jotain tyhmää. Kuten usein sanovatkin.

Vierailija
65/67 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kuoli?

Vierailija
66/67 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on sentään ne lapset. Olisi kiitollinen. Minulla ei ole miestä, eikä lapsia! 

Vierailija
67/67 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni voi tilanteeseen nähden hyvin. Tulin heidän luokseen ja lähden joulunjälkeen. Rankin vaihe taitaa olla vielä edessäpäin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi