Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Mika Aaltola myönsi olleensa nuorempana naistenmies - "Kun sitä on pitkä ja varmaan aika komeakin, niin siitä sitten seuraa asioita"

Vierailija
13.12.2023 |

https://www.iltalehti.fi/iltv-totuus-minusta/a/9ee39fa7-b6bd-4ece-943d-…

Aikamoista... Tunnustaisiko joku mamma jopa saaneensa Mikalta?

Kommentit (594)

Vierailija
101/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni aaltolan uskottavuus ihan jokaiseen työhön. Ihminen on vain yksinkertainen.

Vierailija
102/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho on enemmän sellainen joka ihan vain vahingossa saa naisia vaikkei edes yrittäisi, jotain sellaista karismaa on. Stubb taas vetoaa varmasti lipevyydellään tiettyyn osaan naisista. Mutta Aaltola joutuu jo yrittämään. 

Halla-aho on jotenkin hauska persoona, selvästi hyvin älykäs, jäätävän rauhallinen. 

Tekeekö tuo korkea älykkyys hänestä sitten niin rauhallisen, tietää aina pärjäävänsä ihan vain älykkyytensä ja tietopohjansa ansiosta. Olkoonkin persu, mutta hän on kyllä yleensä aina perillä asioista. Minkähänlainen hän on ollut nuorena.

Aaltola on tullut vähän tyhjästä, en edes tiennyt hänestä ennen Ukrainan sotaa. 

Yhtälailla yllärinä on tullut tuo Halla-ahon persoonallisuus, joka on itseasiassa aika miellyttävä. Just eilen sitä tenttiä katsoessani mietin kenen kanssa olisi kiva istua samassa seurueessa iltaa ja kenen seurassa en viihtyisi varttiakaan.

Halla-aho, Rehn, Essayah ja Harkimo on sellaisia joiden seurassa varmasti viihtyisin pidemmänkin illan kun taas sitten Anderssonin, Haaviston ja Urpilaisen olemus ja asenne jo aiheuttaisi sen etten edes samaan pöytään istuisi. Ja nämä Stubb ja Aaltola sitten pitäisi jo baaritiskillä sellaista showta, että todennäköisesti kääntyisin kannoiltani jo baarin ovelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranjumala tätä tyyppiä. Hän itse torpedoi omat mahdollisuutensa 100-0. 

Vierailija
104/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea on, panisin. 

Vierailija
105/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika, kun sulle tulee mieleen avata sanainen arkkusi, niin harkitse vielä kannattaako.

Ystävälliseksi neuvoksi!

Vierailija
106/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, jos joku vaalien naisehdokkaista puhuisi noin typeriä. "Olin nuorena kaunis ja vetävä nainen. Sen vuoksi ajauduin panemaan satoja miehiä". Kuulostaako tämä Aaltolan mielestä yhtä järkevältä kuin oma "minulle sattui ja tapahtui, koska olen niin ihana"  -omakehu

Vierailija
107/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen hamesankariksi julistautuminen on aina vain noloa.

Vierailija
108/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele, jos joku vaalien naisehdokkaista puhuisi noin typeriä. "Olin nuorena kaunis ja vetävä nainen. Sen vuoksi ajauduin panemaan satoja miehiä". Kuulostaako tämä Aaltolan mielestä yhtä järkevältä kuin oma "minulle sattui ja tapahtui, koska olen niin ihana"  -omakehu

Joo, haluaisin kuulla vastaavan  Essayjahin suusta.

Vierailija
109/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Hupiukon nolot tarinoinnit osa 487. Ai luoja

Vierailija
110/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä ujona ja nuorena hyvännäköisenä naisena sitä ajautui kaikenlaisiin tilanteisiin, mutta aika nopsaan oppi sanomaan tiukasti ei. Miellyttämismunaa ei Mika tarvitse jaella, kasvata selkäranka!

Vierailija
111/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noloin presidenttiehdokas ikinä :D

Vierailija
112/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niin kun sitä oli nuorena muodot kohdallaan ja vissiin kaunis naamakin, niin kai siitä sitten seurasi asioita..."😆🤷

Siinä myyntipuhe vaikkapa Urpilaiselle pressankampanjaan. Miltä kuulostaa?

Vierailija
113/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päätti sitten elvistellä sillä, että kelpaa naisille vain (kerta)panoksi. Voi apua.

Vierailija
114/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painuuko Mikan kannatus prosentin alle?

Odotamme jännittyneinä. Mua alkaa jo säälittää. Toivottavasti hänellä on hyvä terapeutti ja kotijoukot tukee kun vaalien jälkeen pitää pohtia mikä meni pieleen. 

Vierailija
115/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää Mikaa ja Aleksanderia yhdessä radalla. Hyi puistatus!

Niinpä. Siellä yökerhossa he saisivat olla vain ihan kahdestaan ja naiset eivät lämpenisi ollenkaan näille! Ovat molemmat juuri sitä miestyyppiä - niin ulkonäön kuin persoonan osalta - mikä ei TODELLAKAAN vetoa naisten enemmistöön.

Eiku.

Vierailija
116/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos siitä asiasta kysytään ihan suoraan, niin pitäisikö alkaa keksiä jotain potaskaa siihen vai todeta nämä tosiasiat?

Tällainen suorapuheisuus taitaa aiheuttaa mammoissa kiusallisia tunteita, koska kaikki tietävät miten nämä asiat toimivat mutta naisten kanssa keskustellessa yleensä täytyy aina pitää sumuverhoa kaiken päällä.

Vierailija
117/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän (taas kerran) se vertaus lukosta ja avaimesta. Niin, naiset ja miehet eivät vain tietyistä evoluutiobiologisista syistä tule koskaan olemaan tässä asiassa vertailukelpoisia. Just deal with it.

Vierailija
118/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin yksi aamu häntä telkkarissa, todella huono ulosanti ja puhetyyli. Todella outo tyyli puhua.

Vierailija
119/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää Mikaa ja Aleksanderia yhdessä radalla. Hyi puistatus!

Niinpä. Siellä yökerhossa he saisivat olla vain ihan kahdestaan ja naiset eivät lämpenisi ollenkaan näille! Ovat molemmat juuri sitä miestyyppiä - niin ulkonäön kuin persoonan osalta - mikä ei TODELLAKAAN vetoa naisten enemmistöön.

Eiku.

Stubbille kelpaa miehetkin, ehkä Mikalle myös?

Vierailija
120/594 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tyypistä saa vielä monet naurut, vaaleihin yli kuukausi aikaa. Kiitos Mika että piristät kaamosaikaa toilailuillasi! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi