Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joulukalenterit on niin törkeän kalliita?!

Vierailija
10.11.2022 |

Esim. fazerin patukkakalenteri maksaa jotain 27 €, jolloin yhden patukan hinnaksi muodostuu 1,13 €, vaikka kalenteri on täynnä jotain 40 sentin hintaisia Jim-patukkoja. Ja muidenkin karkki- ja suklaakalenterien kilohinnat on jotai 40 euron luokkaa...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä.

Ap

Vierailija
2/22 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on muutaman euron kalentereita, jos sellaista kaipaat.

Tai osta patukoita tarjouksesta ja katso joku kuva jouluinen kuva netistä päivittäin.

(En muutkaan valita, et autot on kalliita ja käytä uutta mersua esimerkkinä. Ostetaan juttuja joihin on varaa.)

Vierailija
4/22 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kalenteri itse. Osta halpoja patukoita ja askartele lokerikko maitopurkeista tms. Päällystä jouluisilla mainoksilla tai lahjapaperilla.

Vierailija
5/22 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, elämä täynnä valintoja mitä kukin haluaa rahoillaan hankkia.

Vierailija
6/22 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin persoonattomia nuo kaikki kaupan kalenterit. Mä teen itse esim. tyttärille kosmetiikkakalenterit. Saavat sellaisia tuotteita, mistä tykkäävät eikä mitään mene haaskuun :).

Vierailija
7/22 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska maksat jännityksestä syötkö tänään sen Jimin vai pätkiksen? Saakohan jimiäkään enää 40 sentillä kun hinnat noussut?

Vierailija
8/22 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on lyhyt sesonki, kuten mansikoilla.

Vierailija
9/22 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska maksat jännityksestä syötkö tänään sen Jimin vai pätkiksen? Saakohan jimiäkään enää 40 sentillä kun hinnat noussut?

42 senttiä näyttäisi olevan Prismassa.

Vierailija
10/22 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse en ymmärrä on nuo 80e tai yli maksavat kosmetiikka-kalenterit. Tuolla rahalla kun saa jo monien kuukausien hyvät kosmetiikkatuotteet ja taas kalenterista saat jotain pikkupurkkeja kosmetiikkaa, mitä et välttämättä tule ikinä käyttämään. 

Vierailija
11/22 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksasta voi tilata viski- tai konjakkikalenterin, jos haluaa rahalleen enemmän vastinetta.

Vierailija
12/22 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse en ymmärrä on nuo 80e tai yli maksavat kosmetiikka-kalenterit. Tuolla rahalla kun saa jo monien kuukausien hyvät kosmetiikkatuotteet ja taas kalenterista saat jotain pikkupurkkeja kosmetiikkaa, mitä et välttämättä tule ikinä käyttämään. 

Vierailija
13/22 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset haluavat testata ja kokeilla uusia tuotteita, joten kalentereille riittää kyllä kysyntää.

Vierailija
14/22 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne menee. 

Ei se oo tyhmä , joka pyytää, vaan se , joka maksaa 

Vierailija
15/22 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset haluavat testata ja kokeilla uusia tuotteita, joten kalentereille riittää kyllä kysyntää.

Ne pikkupurkit on hyviä testailuun ja jos sieltä tulee hyväksi havaittu tuote pienessä koossa se on kätevä ottaa matkalle mukaan.

Vierailija
16/22 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossakin myynnissä niitä After Eight Big Ben-torneja tänä vuonna?

Vierailija
17/22 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin nähd K-marketissa. Tai ainakin joku after-eight tuote siellä oli 

Vierailija
18/22 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YSL 500e

Oon joissakin asioissa aika törsääjä, mutta tämä herätti mussa ja tyttäressä spontaanin naurun. Edullista joulunodotusta!

Vierailija
19/22 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cittarissa on.

Vierailija
20/22 |
11.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee kalenteri itse. Osta halpoja patukoita ja askartele lokerikko maitopurkeista tms. Päällystä jouluisilla mainoksilla tai lahjapaperilla.

En osaa, saatana!