Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä paksua kulmakarvamuotia

Vierailija
13.12.2023 |

Kulmakarvat on joko ihan luonnontilassa hapsottaen tai meikillä tai mucrobladingillä ihan liian paksuiksi laitetut.

Ei tarvi nyppiä siittiökulmiksi, mutta nypityt ja siistit ja sopivan ohuet kulmat ovat paremmat. Hapsottavat kulmat ovat miehekkäät ja paksut kulmat tekee koko kasvoista raskaat.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot on ongelmat. 

Joo mietin tätä joka yö.

Miks rumentaa itseään? 

Kysy sitä myös itseltäsi, kun nypit kulmakarvasi ohuiksi viiruiksi 

Vierailija
22/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä muotia sitten muutaman vuoden päästä kauhistellaan :D Ihan kuin nykyisiä ysärikulmia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Maalattuja kalapuikon näköisiä kulmakarvoja...

Vierailija
24/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulmakarvat ovat osa naiseuden luonnollista kauneutta.

ero on vähä sama kuin siistityt alapään karvat vs limainen pissille haiseva puska.

Vierailija
25/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä on repiä jotain naamakarvoja irti. Luonnontilaiset on ainoat järkevät, muu pinnallisten hömpötystä

Vierailija
26/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla jotain suurempaa ongelmaa elämässä kuin muiden kulmakarvat? Mulla ainakin on.

Että terveisiä vaan kaikille ihmisille, jotka ovat just sen näköisiä kuin tykkäävät.  Minun puolesta saatte jokainen kulmakarvanne muotoilla tai olla muotoilematta ihan sen mukaan, mikä itsestä hyvältä tuntuu.

Jaa kulmakarvapoliisille sellaisia terveisiä, että keksi itsellesi jotain rakentavaa tekemistä. 

Vierailija
27/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä miten raivona noinki neutraalissa asiassa kuin oma kauneus, naiset naukuu

turhaa tästä asiasta.

Vierailija
28/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä kulmia ei kannata nyppiä. Viiskymppisenä joudutte piirtämään kulmanne, kun ei ole enää kuin pari haiventa jäljellä jatkuvan nyppimisen seurauksena. Nähty on.

Ei se johdu välttämättä nyppimisestä vaan ihan vain iästä ja hormonitoiminnan muutoksista.

T. Kosmetologi

Vierailija
29/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kulmakarvojen nyppimisen korona-aikana ja sen jälkeen en vaan ole muistanut niitä nyppiä kuin ehkä pari kertaa. Ne ei palaa ennalleen. Alunperin on paksut kulmakarvat, mutta eihän ne sellaisena enää takaisin kasva, joten kyllä on pakko jatkaa kulmakarvojen nyppimistä silloin, jos haluaa olla edukseen. Minnekään lähikauppaan ei mitään kulmakarvoja ala nyppimään.

Vierailija
30/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/63 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenkestävien lisäksi kestokulmakarvakäsittely samoin kuin -ripset voi olla ratkaisu monelle, niitähän saa lähes kaikista kosmetologiliikkeistä.

Vaaleat "ovat pulassa" näkymättömien ripsien ja kulmakarvojen kanssa. Tarvitaan siis meikkihetki joka aamu suihkun jälkeen, tietysti vain niille, jotka näkyvämmät haluavat, kenenkään ei tietenkään ole pakko. Mitä enemmän ikää tulee, sitä paremmin olen oppinut näkemään koko naaman ja miten tärkeät kulmakarvat ovatkaan kokonaisuudessa. Vanhetessaan viisastuu.

Tatuointityylisiä kotimeikkejä, eli meikkejä, jotka kestävät tavallista paremmin ja kauemmin, on nykyisin myös saatavana.

Vierailija
32/63 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut kalapuikot on paha turnoff miehille.

Vierailija
33/63 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä kulmia ei kannata nyppiä. Viiskymppisenä joudutte piirtämään kulmanne, kun ei ole enää kuin pari haiventa jäljellä jatkuvan nyppimisen seurauksena. Nähty on.

Ne piirretyt kieltämättä hauskan näköiset.

Vierailija
34/63 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee itänaapurifiilis noista paksuista. 

Vierailija
35/63 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää miesten sinne tänne ruokottomasti harottavat ja sojottavat jouhikulmakarvat. Jokaisen parturin pitäisi ottaa vakioksi lyhentää miesasiakkaiden kulmat, jos eivät itse tajua sitä kysyä.

En jaksa uskoa, että parturit juurikaan miettivät mikä jotakin rändöm-nimetöntä av-mammaa sattuu kulloinkin ärsyttämään. Opettele olemaan ärsyyntymättä muiden ulkonäöstä, niin sinusta tulee parempi ihminen ja olet vähemmän ärsyttävä.

Vierailija
36/63 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä aina ärsyttää eniten se vasta muodista mennyt asia, viime aikoina ei juurikaan ole rähisty esim. tatuoinneista, vaan pikemmin ankkahuulista.

Vierailija
37/63 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rumentaa itseään? Paksut kulmakarvat ja ankkahuulet. Alkaa jo oksettaa.

Vierailija
38/63 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa rumentaa itseään miehekkäillä kulmilla vaan.

Vierailija
39/63 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskahan tämä tapahtuu? Olen 37 ja aloitin nyppimisen 20 vuotta sitten ja edelleen noita hajakarvoja saa olla säännöllisesti nyppimässä. Itse kulmat on tietysti ohuet kun eivät voi siinä kohtaa kasvaa runsaina vaan missä sattuu liikkuvasta luomesta ylöspäin ja kulmaluulla. Jotkut jopa nälvivät ohuista kulmista (naiset facessa), mutta kun en tosiaan voi tälle asialle oiein mitään ja itse kyllä pidän kulmistani.

Vierailija
40/63 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmöä on repiä jotain naamakarvoja irti. Luonnontilaiset on ainoat järkevät, muu pinnallisten hömpötystä

Mä oon sitten varmaan pinnallinen kun tykkään estetiikasta. Jostain syystä on täysin ok siivota vaikka keittiö putipuhtaaksi eikä jättää sinne leivänmurenia vieraiden nähtäväksi kun kahvittelu alkaa. Jostain syystä taidemaalaritkin viimeistelevät työnsä eivätkä jätä jotain kohtaa maalauksessa sen näköiseksi kuin ekaluokkalainen olisi siihen töhertänyt. Naisen naama sitten taas on ERI ASIA, pitää olla luonnollisen näköinen kun muu on syntiä ja pinnallista.

Näin sanoo tyyppi joka käyttää viestinsä kirjoittamiseen älylaitteita ja jonka koti ja päivittäinen muukin ympäristö on täynnä kemikaaleja, mikromuoveja ja joka varmasti työntää suustaankin alas kaikkea luonnotonta. Musta taas on hirveän pinnallista määrittää miten ne kasvot tulee esittää maailmalle ja saako kulmia nyppiä. Mulla on vaikka ajoittain finnejä, pitääkö mun nekin näyttää jossain työhaastattelussa kuin jotain käyntikorttia, koska hei sehän on luonnollista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi