En ymmärrä paksua kulmakarvamuotia
Kulmakarvat on joko ihan luonnontilassa hapsottaen tai meikillä tai mucrobladingillä ihan liian paksuiksi laitetut.
Ei tarvi nyppiä siittiökulmiksi, mutta nypityt ja siistit ja sopivan ohuet kulmat ovat paremmat. Hapsottavat kulmat ovat miehekkäät ja paksut kulmat tekee koko kasvoista raskaat.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Ap. Sulle ei kuulu kenenkään karvat.. Jokaisen henk.koht. asia.. Keksi uusi valitus.
Kaikesta viitsitte keskustella, kun ihmisten kulmakarvoista... 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla jotain suurempaa ongelmaa elämässä kuin muiden kulmakarvat? Mulla ainakin on.
Että terveisiä vaan kaikille ihmisille, jotka ovat just sen näköisiä kuin tykkäävät. Minun puolesta saatte jokainen kulmakarvanne muotoilla tai olla muotoilematta ihan sen mukaan, mikä itsestä hyvältä tuntuu.
Jaa kulmakarvapoliisille sellaisia terveisiä, että keksi itsellesi jotain rakentavaa tekemistä.
Juuri näin.. Miksi vaahdota sivullisten henkilökohtaisista asioista.. Pitäkää jumalauta minkälaisia karvoja lystää.. 👍👹
Huomaa kenellä on rumat rehottavat karvat. Meni tunteisiin ;)
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kenellä on rumat rehottavat karvat. Meni tunteisiin ;)
Oletpa lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kulmakarvojen kuningas, Leonid Breznev.
Mr. Kulmakarva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä kulmia ei kannata nyppiä. Viiskymppisenä joudutte piirtämään kulmanne, kun ei ole enää kuin pari haiventa jäljellä jatkuvan nyppimisen seurauksena. Nähty on.
Ei se johdu välttämättä nyppimisestä vaan ihan vain iästä ja hormonitoiminnan muutoksista.
T. Kosmetologi
Niinhän te sanotte, kun se on teidän bisnestä. En ole koskaan nyppinyt ja kulmakarvat ovat nyt 60+ vuotiaana samanlaiset kuin nuorena eli luonnollisen kauniit.
Psksut tuuheat kulmat sopii isoihin kasvoihin kuten vaikkapa Padma Lakshmin, Gal Gadotin ja Uma Thurmanin kasvoihin. Pienet kasvot taas hukkuu niihin. Minusta siis mitä sirommat kasvonpiirteet ja pienet kasvot, sitä ohuemmat kulmat sopii.
Taylor Hillillä, Sofia Vergaralla ja Kaia Gerberillä on mielestäni liian näyttävät ja lähellä toisiaan olevat kulmakarvat, jotka korostavat maskuliinisia viboja kasvoissa. Molemmat olisivat kauniimpia ohuemmilla, hieman etäämmälle toisistaan nypityillä kulmakarvoilla.
Mikään ominaisuus ei siis ole yksiselitteisesti huono tai hyvä, vaan sen imartelevuus tai imartelemattomuus riippuu siitä, kenen kasvoissa se on.
Ei ole olemassa standardia kulmakarvasapluunaa, joka imartelisi kaikkien kasvoja.
Ne siittiökulmat on kyllä hassut. Niitä näkee yhä naisilla, jotka elivät parasta nuoruuttaan 90-luvulla.
Onneksi kohta ollaan sodassa ja on kansalla muuta aihetta valitukseen kuin kulmakarvat.
Tää onkin hauskaa 😁 mulla oli nämä samat tummat karvamadot jo silloin kun tyylinä oli nyppiä kulmat viivoiksi. Nyt olen muodissa😁
mutta enemmän on aina ollut kadehtijoita kuin säälittelijöitä. Oma tyylini on aina ollut olla meikkaamaton ja värjäämätön, ja olen edelleen, vaikka jo eloja harmaita puskee😁
Joillekin sopii, joillekin ei. Jos on luonnostaan vaalea ja lähestulkoon kulmakarvaton, yleensä ei sovi, kun taas luonnostaan tumma- ja voimakaspiirteiselle sopii. Itse onneksi kuulun tähän jälkimmäiseen ryhmään.
Noi microbladingilla tehdyt paksut kulmat näyttää kyllä kaikilla ihan kaameilta.
Tyylittömät ovat sellaiset laitetun näköiset ja epäluonnolliset kulmat, oli sitten paksua tai ohuempaa. Microblading yms ovat juuri yleisesti sellaisia. Tuuheat "mieskulmat" ovat luonnolliset ja paljon paremmat.
Vierailija kirjoitti:
Kulmakarvojen kuningas, Leonid Breznev.
Mua sanottiin teininä brezneviksi. :)
Mulla on luonnontilassa. Koita kestää!
Hauskan näköisiä sellaiset läskit taikinaamat, joilla on paksut palkkikulmat. Naama ei siitä pahemmin ryhdisty, ne palkit vain korostaa sitä muodottomuutta.
Paksut ja tummatkin ovat hyvännäköiset, jos ovat siististi rajatut kuitenkin.
Miisa Nuorgamin kysymysmerkkikulmat...huhhh.
Yhdellä nuorella sukulaisnaisella on paksut, mustat siittiönmuotoiseksi maalatut kulmakarvat. Hilpeätä.
Ap ethän sä ymmärrä mitään muutakaan.
Jokainen saa tehdä mitä haluaa, mut siisteillä kulmilla olisivat kauniimpia.
No ite näytän kauniimmalta niiden vierellä, ei haittaa lainkaan <3