Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä paksua kulmakarvamuotia

Vierailija
13.12.2023 |

Kulmakarvat on joko ihan luonnontilassa hapsottaen tai meikillä tai mucrobladingillä ihan liian paksuiksi laitetut.

Ei tarvi nyppiä siittiökulmiksi, mutta nypityt ja siistit ja sopivan ohuet kulmat ovat paremmat. Hapsottavat kulmat ovat miehekkäät ja paksut kulmat tekee koko kasvoista raskaat.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot on ongelmat. 

Vierailija
2/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot on ongelmat. 

Joo mietin tätä joka yö.

Miks rumentaa itseään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva edes omistaa jonkinlaiset kulmakarvat.. harvat ja ei mitään väriä

Vierailija
4/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot on ongelmat. 

Samaa mietin. Mun pikimustat fridakahlot on aina olleet varsin luonnontilaisina, enkä ole pahemmin havainnut niiden häiritsevän elämää. Hermo menisi repiä pinsettien kanssa jotain yksittäisiä karvoja naamastaan viikosta toiseen..

Vierailija
5/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulmakarvat on parasta huulien jälkeen naisessa..

sääli ettei tätä asiaa jaa monikaan nyky-nainen

Vierailija
6/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että paksut mustat luomukulmakarvani ovat jonkun muun ongelma.

Vierailija
7/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mun mielestä niissä ei oo mitään vikaa vaikka ois vähän paksummatkin. Mutta makunsa kullakin.

Vierailija
8/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Sulle ei kuulu kenenkään karvat.. Jokaisen henk.koht. asia.. Keksi uusi valitus. 

Vierailija
9/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvojen kuningas, Leonid Breznev.

Vierailija
10/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teennäiset, mustat ja räikeästi rajatut kulmat ovat järkyttäviä. Varsinkin nuoremmilla naisilla tuo muoti näyttää yliampuvalta ja jopa rumalta. Täytyy vaan kysyä... voih...  Miksi?

Vierailija
11/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää miesten sinne tänne ruokottomasti harottavat ja sojottavat jouhikulmakarvat. Jokaisen parturin pitäisi ottaa vakioksi lyhentää miesasiakkaiden kulmat, jos eivät itse tajua sitä kysyä.

Vierailija
12/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulmakarvojen kuningas, Leonid Breznev.

Da, kylljä löytyyp

Vierailija
13/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini aikanaan sanoi et kyllä karvat vanhemmiten putoilee pois. Vannotti etten koskaan anna kenenkään kosmetologin nyppiä kulmiani. Ei ole nyppinyt. Nyt viimeinkin viime vuodet olen surffannut muodin aallonharjalla kulmieni kanssa!

Vierailija
14/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kulmia ei kannata nyppiä. Viiskymppisenä joudutte piirtämään kulmanne, kun ei ole enää kuin pari haiventa jäljellä jatkuvan nyppimisen seurauksena. Nähty on.

Vierailija
15/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalatut ja tatuoidut mustat laatikot kulmien kohdalla on kaameat. Siihen alle ankkahuulet ja botoxposket niin hall elujaa.

Vierailija
16/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää miesten sinne tänne ruokottomasti harottavat ja sojottavat jouhikulmakarvat. Jokaisen parturin pitäisi ottaa vakioksi lyhentää miesasiakkaiden kulmat, jos eivät itse tajua sitä kysyä. 

Minua taas ärsyttää suunnattomasti miesten holtittomasti rönsyilevät nenä- ja niskakarvat. Miksi niitä ei voisi trimmata ja siistiä kunnolla? Vaikka aamutoimien yhteydessä. Laiskuutta ja saamattomuutta! Olen pöyristynyt!

Vierailija
17/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä kulmia ei kannata nyppiä. Viiskymppisenä joudutte piirtämään kulmanne, kun ei ole enää kuin pari haiventa jäljellä jatkuvan nyppimisen seurauksena. Nähty on.

Oon blondi ja piirrän kulmat aina. (Ohuet ja kauniit naiselliset kulmat)

-ap

Vierailija
18/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyt piirtämään ihan täydelliset kulmat meikillä eikä hajakarvat eroitu helposti!

-ap

Vierailija
19/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyt piirtämään ihan täydelliset kulmat meikillä eikä hajakarvat eroitu helposti!

-ap

Tiiäkkö kuin kätevää meikin käyttäminen on lomitushommissa, kun seisot vuoroin sateessa, lumituiskussa tai helteessä hikoillen, työpäivän aikana saat turpeet, purut, heinänsiemenet, pölyt, elukoiden ruokamössöt ja joskus ihan rehellisesti paskaa tai vertakin naamallesi (tarkoittaa sitä, että naamaa joutuu pesemään pitkin päivää). 

Ne meikillä piirretyt kulmat näyttää ihan superhyvältä päivän päätteeksi. 

Vierailija
20/63 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä minkäänlaista kulmakarvamuotia. Jokaisella on omat kulmakarvat. Onko esim sormille joku muoti tai nenille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän