Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mika Aaltola sai haukut ja erosi: teki ohareita luentokeikkojen suhteen, samaan aikaan patsasteli Ylen lähetyksissä

Vierailija
13.12.2023 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0ad21023-0c54-4e86-a99e-0e2daa26ffd0

Räikeimmässä tapauksessa Aaltolan oli ilmoitettu luennoivan jälleen kerran Zoom-sovelluksen välityksellä. Aaltolaa ei kuitenkaan kuulunut etäluennollekaan.

Opiskelijat tyrmistyivät, kun kävi ilmi, että hän olikin samaan aikaan Suomen Yleisradion suorassa televisiolähetyksessä puhumassa Suomen Nato-jäsenyydestä.

Iltalehden haastatteleman opiskelijan mukaan Aaltola oli selittänyt tilannetta sillä, että hänen kotonaan oli koronaan sairastunut ja että hänen Zoom-linkkinsä ei ollut toiminut.

Se on aika erikoista, kun kuitenkin 30 opiskelijalla linkki toimi hyvin, opiskelija sanoo.

On kyllä otsaa. Todella ylimielistä käytöstä, tosin sehän ei yllätä. Taitaa olla ura taputeltu tämän kampanja-ajan jälkeen. 

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaltolan vaimosta vasta kummallisia juttuja olen lukenut, lukekaa tekin, sivistää kummasti millaisista henkilöistä on kysymys !

Linkkejä..?

Kvg

Vierailija
42/72 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häneltä henkilökohtainen virheliike lähteä presidenttikisaan. Eikö yhtään tullut mieleen että tässä pengotaan ja perataan auki ihan kaikki? Valehtelu ja liioittelu on voinut mennä joissakin piireissä läpi, mutta nyt ollaan "vähän" isompien asioiden kanssa tekemisissä. Ei voi olettaa että mitään jätettäisiin pimentoon. 

Hyvä että tämä kupla puhkesi. Mitenhän mahtaa käydä tutkijan uralle kaiken tämän jälkeen?

Todellakin. Tutkijalta jos keltä sopii odottaa itsekritiikkiä.

Mutta ei. Sitä ei Aaltolalla ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai sellaista ylimielistä sikameininkiä. 

Vierailija
44/72 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30/34 13.12.2023 | 12:27

Aaltolan valttikortit ovat tausta tutkijana (ymmärrys yhteuskunnallisista asioista), se että hän tulee politiikan ulkopuolelta ja hänellä on hyvä habitus, mutta nämä eivät ehkä riitä. 

Hyvästä habituksesta olen täysin eri mieltä.

Mun mielestä Aaltola on alun alkaenkin ollut jotenkin vastenmielinen tyyppi. Sanoin sen jo silloin kun hän alkoi esiintyä televisiossa. Ihan aidosti hämmästyin kun ihmiset alkoivat puhua hänestä presidenttiehdokkaanna. Vielä enemmän hämmästyin niitä ylistyksiä joissa kuvattiin hänen erinomaisuuttaan.

No, jokainen saa tietystikin olla sitä mieltä mitä on.

Tottakai tämä on makuasia, mutta olen käsittänyt että suuri osa ihmisistä pitää Aaltolaa edustavan näköisenä.

Vierailija
45/72 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut Aaltolan ilme kovin mairea enää kun saapui itsenäisyyspäivän vastaanotolle..

Minusta hän näytti hyvin ylimieliseltä. Ajatteli varmaan, että ensi vuonna MINÄ olen täällä.

Vierailija
46/72 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mies on täys roisto🤮

Vierailija
47/72 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feenix lensi aurinkoon ja poltti siipensä.

Vierailija
48/72 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä UPIssa tuntuu olevan  uutenkin ihme natotrolleja koko pulju täynnä. Mikä se palsternakkakin mahtaa olla miehiään.

Vierailija
49/72 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaltolan valttikortit ovat tausta tutkijana (ymmärrys yhteuskunnallisista asioista), se että hän tulee politiikan ulkopuolelta ja hänellä on hyvä habitus, mutta nämä eivät ehkä riitä. 

Mun mielestä Aaltola on alun alkaenkin ollut jotenkin vastenmielinen tyyppi. Sanoin sen jo silloin kun hän alkoi esiintyä televisiossa. Ihan aidosti hämmästyin kun ihmiset alkoivat puhua hänestä presidenttiehdokkaanna. Vielä enemmän hämmästyin niitä ylistyksiä joissa kuvattiin hänen erinomaisuuttaan.

Tottakai tämä on makuasia, mutta olen käsittänyt että suuri osa ihmisistä pitää Aaltolaa edustavan näköisenä.

Mikä suuriosa? 10 kokoomus/kd-mummoa jossain hihhulikinkereissä, joissa aaltola puhuu jumalan elkein? 

Vierailija
50/72 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se pitkä ja tumma mutta kasvot ei kyllä miellytä lainkaan.

Vierailija
51/72 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se "edustava ulkonäkö" rapisee kyllä välittömästi kun hän alkaa puhumaan.

Vierailija
52/72 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin just Kreeta Karvalan ansiokkaan haastattelun Aaltolasta. Olen ehkä vähän kärsimätön ihminen, mutta tuo hänen ulosantinsa on niin vaivalloista ja hidasta, että en meinannut millään kestää katsoa tunnin haastattelua. Vastauksetkin lähtivät jostain ihan muusta, mitä kysyttiin ja vaikeroinnin jälkeen palasi taas asiaan. Anteeksi, mutta miten tuo pärjäisi presidenttinä, kun ei minkäänlaista supliikkia hallitse.

Tutkijana varmaan hyvä ja hänelle oikea työ.

Vierailija
53/72 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valehtelee kerran, niin valehtelee aina. Kuten vaimonsakin. Tästä ei presidenttiä tule. Miksi edes lähti...?

Vierailija
54/72 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistön poika on Aaro. Aaltolan vaimon poika on Geo ja se lausutaan tsiio.

Vierailija
55/72 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lausutaanko todellakin tsiio?

Miksi?! 

Suomenkieliset vanhemmat laittavat lapselle nimen, jonka voisi lausua suomeksi g-e-o.

Vierailija
56/72 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenkieliset vanhemmat eivät anna lapselle nimeä geeo tai tsiio.

Vierailija
57/72 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lausutaanko todellakin tsiio?

Miksi?! 

Suomenkieliset vanhemmat laittavat lapselle nimen, jonka voisi lausua suomeksi g-e-o.

Lausutaan Geo. Olen kuullut Mikan sanovan poikansa nimen jossain lähetyksessä. 

Vierailija
58/72 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on suomeksi Keijo. 

Vierailija
59/72 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijo Aaltola on kyllä hyväksyttävä.

Vierailija
60/72 |
15.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin uskomaton tyyppi. Se Elämäni biisissä sökeltäminen ja elvytysnyyhkytarina räjäyttivät jo pankin mutta tämä hupiukko onnistuu yllättämään yhä uudestaan ja uudestaan :')

Elvytystarina liikuttava, on niin väärin ettei iän takia elvytetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan