Mies, minkälainen on sinun unelmajoulusi? Jos sinä saisit päättää ihan kaikesta, lahjoista, ruuista, koristeista?
Tekemisistä? Haluaisitko oikein mitään? Mistä sinun joulumielesi koostuu, mistä tulee "joulufiilis" rauhoittumisen ja toisaalta juhlan tuntua?
Kommentit (54)
Sohvalla löhöämistä, katsotaan elokuvia tai sarjoja ja syödään jotain helppoa einestä tai tilataan Woltilla jos joku paikka on auki. Lahjat toki jaetaan jossain kohti mutta sitten löhötään taas. Ei stressaa ja kevyt on mieli.
Kuusi olkkariin, kinkkua jossain muodossa jonain päivänä ja muuten omien hommien puuhailua ja lepäämistä.
Jos mahdollista niin ei yksiäkään sukulaisten tms. tapaamisia minkään kahvittelun merkeissä.
Minimimäärä mitään pakkohössöttämistä tai väkinäistä "joulun laittamista".
tsuppailemme venetsiassa joululoma-ajan
Perheen kanssa kaukana suomesta. Ei joulustressistä tietoakaan. Lämmin sää,kiireetöntä lomailua,hyvää edullista ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulukirkko ja jouluvirret kuuluu asiaan. Myös kotona jouluruoat ja herkut kaikkinensa. Luminen talvi ja joulukoristeet.
Kiva kun mieskin tykkää joulukirkosta ja koristeista. Laitatko itse koristeet paikoilleen? Teetkö ruokia itse vai ihan kaupasta?
Mikä sun ongelma on? Sano sille omalle miehellesi , että haluat miehen osallistuvan joulun laittoon, jos se noin paljon vaivaa et jankkaat tätä samaa kysymystä jokaiselle vastaajalle
Sellainen missä kalja on ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vaimon kanssa meidän näköinen joulu. Ollut jo vuosia. Eli en ole mikään uhri.
Sama juttu. Ruuaksi tulee niitä jouluruokia mitä syödään ja maltillinen määrä. Joulukoristeita ostellaan jos jompikumpi löytää jotain kivaa. Lahjoja ostetaan vähän, mutta hyviä.
Ainoa minkä tekisin eri tavalla on se, koska koristeet kaivetaan kellarista. Vaimo haluaa ne aina hyvin aikaisin. Tänä vuonna jo ennen 1. Adventtia. Mutta ei tuo iso asia ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No! MIssä ne seksistiset ja piristävät punaista pitsistringiä & suklaapuolta ahnaasti tarjolla yms. toiveet on?!
Ketjussa kysyttiin miesten mielipiteitä, ei naisten
Olen eri, kuin kommentoimasi, mutta olen minäkin hämmästynyt, ettei tänne ole noita navan alapuolisia juttuja jo tullut. Miehiltä kun jotain tällä palstalla kysyy, niin vastaukset ovat yleensä juuri tuota öhö öhö -luokkaa...
ohis
Nuoriso ei ole vielä herännyt, tähän astiset vastaukset on aikuisilta
Mitä pahaa on, jos vastaa kysymykseen unelmajoulusta, et haluaa vaikkapa sitä seksiä? Mikä siinä on niin pelottavaa ja ällöttävää ja pahaa? Vai sekö siinä iljet
Jos seksiä on kummankin halusta, siinä ei ole mitään iljettävää. Mutta jos käytetään sanaa antaa, se paljastaa, että vai toinen haluaa ja seksi muuttuu kauppatavaraksi.
Unelma jouluni: riisipuuroa ja sauna, avanto aamulla. Ruokailu ja pukin tulo iltasella. Pienet lapset ympärillä avaamassa lahjoja ja leikkimässä. Iloista naurua, läheisyyttä ja lämpöä. Kirkossa käytäisiin pulkalla. Lopuksi lapset nukkumaan ja aikuiset jäisi takkatulen ääreen hörppimään glögiä ja nauttimaan joulun rauhasta.
Avopuoliso tekisi jouluruoat valmiiksi, tilaisi (ja maksaisi) joka pyhäpäiväksi eri prossun, ja häipyisi itse muualle.
kinkku, laatikot rosolli. dacapo + jouluolut ja diehard 1
Sellainen niin perinteinen joulu kuin olla ja voi. Lapsia ympärillä, tunnelmavalaistusta, joulusauna ja joulupöytä, lautapelejä ja kaikilla joulumieli.
Toivoisin että se mielikuva mikä oli kersana ollessa joulusta oli totta eli läheisyys ja toisista välittäminen
näitä en ole koskaan kotona saanut tuntea sisimmässäni vaan nämä korvattiin materiaalilla ja näyttelemällä että kaikki on ok