Voisko tarjota Frödingen pakastekakkua tai muuta pakastekakkua 2-vuotissynttäreillä?
Onko ne mistään kotoisin? Kuinka monelle yksi kakku riittää? Ajattelin ostaa muutaman eri laatuisen.
Kommentit (26)
Hauskaa viikonloppua ja hyviä synttäreitä!
Mä haluaisin maistaa tuota printsessa kakkua. Taitaapi ainakin päivän prinsessa tykätä siitä.
Iloisia bileitä!
aika hyviä ne on, meidän perheen suosikit prinsessakakku, suklaakakku ja kinuskikakku, kaverini vannoo sen mansikan nimeen
hyviä vaihtoehtoja, jos ei jaksa/viitsi itse leipoa
synttäreinä. Sen verran pitää äidin viitsiä nähdä vaivaa.
varsinkin se prinsessakakku, nam!
se ei vain riitä kovin monelle, minulla vain yhdelle :)
Meidän perheen suosikit on prinsessa-ja vadelmakakku!
Onnea 2-vuotiaalle! =)
Mun suosikit mansikka ja kinuski.
Se mudcake on kanssa tosi hyvää... löysän kermavaahdon tai vaniljajäden kanssa. Mutta enempi ehkä aikuiseen makuun?
Ota kakku/kakut ajoissa sulamaan!
Täytyy nyt katsoa, mitä kakkuja tuolla kaupassa on tarjolla. Jos ei ole mitään valmiita, niin ostan varmaan niitä pakastekakkuja. Jotenkin vaan hävettää sellaisia tarjota...
ap
Mielummin vaikka Fazerin valmiskakkua, saa kylmäaltaasta.
Ja laitat täytteet itse. Ei pitäisi olla kovin hankalaa!
Peesaan sitä kirjoittajaa, että kyllä edes lapsen synttärinä täytyy nähdä hieman enempi vaivaa.
Eiköhän sille ole tärkeämpää, että äiti leikkii sen kakun valmistusajan vaikka ennemmin hänen kanssaan?
makuja on monia, joten miksi edes kysyä täältä?! Tee niin kuin tahdot.
Itse tykkään niistä enemmän kuin monista itsetehdyistä joihin aina tungetaan kaiken maailman ällöjä hilloja. Makuasioitahan nää on, ihan hyvin voit tarjota. Joku kommentoi että lapsen pitää saada syntymäpäivänä oikea kakku, ei ainakaan meidän kaksivuotiaat erota onko kakku tuotu kaupan pakastealtaasta, vai onko äiti sen tehnyt..
Ihan hilkulla on, etten peruuta koko pirskeitä.
ap
Älä ap stressaa, ei ole tuo kakkuasia sen väärtti! Mukavia kemuja toivottelen!!
Mutta toisaalta meillä leivotaan paljon ja tehdään käytännössä kaikki itse. Ehkä ovat siitäkin sitten saaneet innostusta ja tottuneet! =)
Olihan tuo nyt aika hävytön päätelmä tuolta yhdeltä. Minä tulkitsin, että ap on väsynyt sairastamisen takia, eikä jaksaisi siksi leipoa. Ap kysyi pakastekakuista ja täällä empaattiset mammat leimaa heti laiskaksi ja marisijaksi.
Mutta varsinaisesta asiasta. Meillä yleensä panostetaan suolaiseen puoleen, mikä ihmisille maistuu paremmin kuin makea. Siksi se on melkein sama, mitä se makea kakku on, kunhan se on hyvää. Mielestäni nuo pakastekakut on ihan yhtä hyviä kuin esim. Fazerin kakut. Pirkan suklaakakku muunmuassa on todella hyvää.
Ostin sitten Fazerin suklaakakun, Daim-pakastekakun ja Frödingenin prinsessakakun. Eiköhän niillä pärjäillä. Tyttö odottaa innolla huomista. Vielä viimeiseksi ennen nukahtamista toisteli tulevien vieraiden nimiä.
Kuten joku sanoikin, se suolainen puoli on se, mikä maistuu ja siihen olenkin satsannut.
Mukavaa viikonloppua!
ap