Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko tarjota Frödingen pakastekakkua tai muuta pakastekakkua 2-vuotissynttäreillä?

Vierailija
05.01.2007 |

Onko ne mistään kotoisin? Kuinka monelle yksi kakku riittää? Ajattelin ostaa muutaman eri laatuisen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa puolikuolleena järjestää yhtään mitään. Hermot siinä menee vähemmästäkin. Itse olen ollut kohta kaksi kuukautta flunssassa ja on kyllä aika pinnistelemistä tämä tavallinen elokin, kun koko ajan johonkin paikkaan koskee.

Vierailija
22/26 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi vain perua ja sanoa, että kutsut on myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tartte pakastekakkuihin turvautua :)

Kyllä niitäkin syö ennen kuin selkäänsä ottaa... siis niitä pakastekakkuja!

Vierailija
24/26 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosi kivaa lapselle!

Minä järjestän juuri puolikuntoisena lapselleni synttäreitä ja jos odottaisin parantumista, ei niitä juhlia juhlittaisi koskaan :(. Joskus on vaan pakko oikoa joissain asioissa. Puolikuntoisena menee kyllä hermot vähemmästäkin.

Vierailija
25/26 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on ajateltava myös itseään!

Vierailija
26/26 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin " After eight" - jäätelöitä kaksi kappaletta, laitoin kermavaahtoa, karkkeja ja kynttilät ja kovin hyvin kelpasi, lapsille ja vieraille!

Olen kokki, joten tietotaitoa hienompiinkin tarjoiluihin olisi ollut, mutta

olin juuri leikkauksessa, enkä kauheesti jaksanut kokkailla, joten mentiin raakapakastepasteijoilla, karjalanpiirakoilla, tuolla jädekakulla ja kekseillä, joita oli useampi sortti. Pääasiahan juhlissa on yhdessäolo!

Juhlakalun mielestä hauskinta oli ilmapallojen puhaltelu ja se, kun lauloimme hänelle onnittelulaulun. Ei se kaksivuotias edes osaa kakkua vaatia, ja vieraat jos ovat niin tyhmiä, että tarjottavia arvostelevat, niin mielestäni saavat jäädä kotiin.

Mukavia juhlia teille!

-satu-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi