Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailukumppani on jo kyllästynyt seksiimme (minun arkuudestani johtuva vaisu seksi)

Vierailija
12.12.2023 |

Arvostan rehellisyyttä suuresti ja olen iloinen, että mies otti asian puheeksi, varsinkin kun olinkin ihmetellyt miksi seksi on vähentynyt koko ajan ja nopeasti. 

Olen itse hyvin varautunut ja arka sängyssä, olen ollut koko 40-vuotisen elämäni ajan, tai siis siitä lähtien kun seksielämän aloitin. Olemme tavallaan puhuneetkin arkuudestani minun aloitteestani, mutta lähinnä mies kerta kaikkiaan aistii arkuuteni makuuhuoneessa. 

Mies näyttää kokevan, että hänen täytyy varoa kanssani. Minä taas toivoisin, ettei hän imisi minun energioitani ja lässähtäisi, vaan olisi määrätietoinen, jolloin minä päin vastoin imisin hänen energiaansa.

Kysynkin mielipiteitä ja ajatuksia: olemmeko yksinkertaisesti seksuaalisesti epäyhteensopivia, vai onko tälle tilanteelle tehtävissä jotain? Keskustelua on jo kokeiltu, eikä se seksiä parantanut. 

Onko joku päässyt arkuudesta eroon vaikkapa suhteen edetessä ja ajan kuluessa? Vai onko tähän jotain konkreettisempia keinoja?

Kannattaako jäädä ikään kuin odottelemaan että klikkaa, vai onko teillä kokemusta siitä, että jos seksi on alussa syystä tai toisesta vaisua, niin se on sitä aina?

Paljon kiitoksia kaikista vastauksista. 

Kommentit (601)

Vierailija
321/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en osaa enää tehdä aloitteita kun edellisessä suhteessa hyvin usein sai pakit koska hän oli jo hoidellut itsensä. No ei se haitannut kun ei itseänikään tehnyt usein mieli kun noita aloitteita tein, ajattelin vaan että niin kuuluu tehdä. Meni sitten siihen että miehen piti pidättäytyä jotta voitaisiin harrastaa seksiä ettei vie itseltään mehuja. Saattoi joskus runkata aamulla vieressä kun nukuin. Olin varmaan huono pano kun käsi kävi koko ajan omissa housuissa vaikka varsinkin aamuisin olisin ollut todella valmis:D

Miksi ihmiset tyytyvät katsomaan mitä tahansa paskaa. 

Vierailija
322/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pidempää ja monogaamisempaa suhdetta haetaan, sitä tärkeämpää on, että mieltymykset osuvat yksiin. Muutaman kuukauden tai vuoden voi hyvin pärjätä 70 % tyytyväisyydellä, mutta pärjääkö koko loppuelämää?

Mutta miksi ne mieltymyksen on miehillä liki poikkeuksetta sellaisia, että naiseen pitäisi työntää jotain ylimääräistä, nainen pitäisi sitoa, naista pitäisi päästä p*nemaan przeeseen ja sitten työntää muna naisen kurkkuun, kuristaa naista, läpsiä ja jopa sylkeä päin näköä?

Miksi ne miehen mieltymykset ei juuri koskaan liity itseen eli vaikka mies käyttäisi itse anustappeja, haluaisi tulla itse sidotuksi ja läpsityksi sekä pannuksi kakkoseen jne?

Tosi moni "vaihtelunhaluinen" ja "kinky" on todellisuudessa todella rajoittunut kun kyse on

Hyi, haluaako oikeasti usea mies nuolla anusta. Iljettävä ajatus, minulla on jäänyt peräpukamista hetula, varmaan imisi sitä innoissaan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mulla on samanlainen kokemus nuoruudessani ja itse miellän tulleeni seksuaalisesti hyväksikäytetyksi vaikka kaikkeen tyhmyyksissäni itse suostuinkin ja olin jo aikuinen. "

Tyttöjen kasvatuksessa ei ilmeisesti painoteta samalla tavalla omista teoista vastuun ottamisen tärkeyttä kuin poikien kasvatuksessa. Tähän toivoisin muutosta palstan lisääntyjiltä. Aikuiselle on oikeasti vaarallista se, ettei kykene itse ohjaamaan omaa toimintaansa ja kantamaan siitä vastuuta.

Vierailija
324/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyi, haluaako oikeasti usea mies nuolla anusta. Iljettävä ajatus, minulla on jäänyt peräpukamista hetula, varmaan imisi sitä innoissaan "

Kunhan nainen nuolee ja sormettaa omaa pyllyäni, olen tyytyväinen. Jos saan myös nuolla, se on bonusta.

Vierailija
325/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan maskuliinisen miehen sekä sänkyyn että muihin asioihin. Mutta ei näitä tunnu löytyvän ainakaan Suomesta tämmöisiä miehiä. Jos on muuten maskuliininen niin sitten sängyssä pylly pystyssä odottaa mekko päällä ja kissankorvat päässä että saa sträppäriä.

Huoh kun päällepäin ei näy

Voit lähettää kiitokset kaikille feministiäideille, jotka ovat poikansa kasvattaneet sukupuolineutraalisuus ohjenuoranaan. Bonuksena vielä kiitokset yhteiskunnalle ja median kautta tapahtuneelle feministien masinoimalle propagandalle, minkä kautta miehet on kuohittu täysin pallittomiksi soijapojiksi

Missäs niiden poikien isät on olleet?

Eiköhän

Tämähän juuri on match! Jopa ne julkisesti soijapoikien ihanuutta ulvovat feministit sitten kuitenkin omaksi miehekseen haluavat sen perinteisen maskuliinisen alfauroksen - jos vain sellaiset voisivat saada. Sitten selitellään kuinka juuri tämä mies on poikkeus ja "kipinäkemiat" vain tapahtui ja en mä sille rakastumiselle mitään voinu hei!!1

Vierailija
326/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulla on samanlainen kokemus nuoruudessani ja itse miellän tulleeni seksuaalisesti hyväksikäytetyksi vaikka kaikkeen tyhmyyksissäni itse suostuinkin ja olin jo aikuinen. "

Tyttöjen kasvatuksessa ei ilmeisesti painoteta samalla tavalla omista teoista vastuun ottamisen tärkeyttä kuin poikien kasvatuksessa. Tähän toivoisin muutosta palstan lisääntyjiltä. Aikuiselle on oikeasti vaarallista se, ettei kykene itse ohjaamaan omaa toimintaansa ja kantamaan siitä vastuuta.

Millä tavalla painostaminen ja manipulointi on ok? Tätähän moni mies harrastaa kun vonkaa tietynlaista seksiä kumppaniltaan

Vierailija
327/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi harrastat seksiä irtosuhteissa vielä tuon ikäisenä kun se ei selvästikään sinulle sovi etkä ole kyennyt muodostamaan useissa vuosikymmenissä pysyvää parisuhdetta. Jos ja kun saat joskus pääkoppasi kuntoon, voit tavata tasapainoisempaa naisena miehen jonka kanssa oleminen ei pyöri sen ympärillä miten loistavasti pystyt esiintymään sängyssä. 

Vierailija
328/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein toimi se vastuunotto pojilla/miehillä, kun painostavat toisia asioihin. Vastuullinen ihminen EI painosta toisia eikä manipuloi. Ei se mene niin, että jokainen, jonka saa suostuteltua johonkin, on vapaata riistaa. 

Vierailija
329/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyi, haluaako oikeasti usea mies nuolla anusta. Iljettävä ajatus, minulla on jäänyt peräpukamista hetula, varmaan imisi sitä innoissaan "

Kunhan nainen nuolee ja sormettaa omaa pyllyäni, olen tyytyväinen. Jos saan myös nuolla, se on bonusta.

Olethan ajellut perskarvasi? Ei kukaan halua rekkamiehen pastillia suuhunsa

Vierailija
330/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo parin viikon tapailun jälkeen mies marmattaa seksistä, ajattele millainen kusipää siitä tulisi suhteessa. Ei jatkoon. 

Vierailija
331/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Millä tavalla painostaminen ja manipulointi on ok? Tätähän moni mies harrastaa kun vonkaa tietynlaista seksiä kumppaniltaan"

Jos harrastat kumppanisi kanssa suostumuksellista seksiä, joka ei sinua itseäsi sytytä, esimerkiksi sen vuoksi, ettet halua tulla jätetyksi, et ole minkäänlaisen painostuksen tai manipuloinnin uhri. Olet vain tehnyt päätöksiä, joihin et välttämättä ole myöhemmin enää tyytyväinen.

Vierailija
332/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus naisen mielipide. Olet aikuinen, suostut hommaan JA silti koet tulleesi hyväksikäytetyksi. Kai toivoisit, että voisit viedä asian oikeuteen ja (nais)tuomari antaisi vankilaa moiselle miessialle

Kyllä. Koska hän antoi painostettuna ja manipuloituna suostumuksensa, hän tuli hyväksikäytetyksi, mikä on seksuaaliväkivaltaa sekin, mutta ei kriminalisoitua, väkivaltaa siltikin. Jos hän ei olisi antanut suostumustaan, kyseessä olisi sitten ollut edelleen seksuaaliväkivalta, mutta kriminalisoitu sellainen. 

Ja kyllä, olisi ihan oikein, että tuollaisesta voisi saada rangaistuksen ja uhri korvauksen. Esimerkiksi Petos ja kiristys ovat kriminalisoituja toimintoja, seksuaalisuus ja seksuaalinen koskemattomuus ja itsemääräämisoikeus on ihan yhtä arvokas ihmiselle kuin hänen rahansa ja tavaransa. 

Pitäisikö myös sellainen olla rikosoikeudellinen juttu, jos vaimo kertoo miehelleen ettei seksiä ole sitten luvassa, kun käyttäydyit niin törpösti viimeksi naapurin grillijuhlissa kertoen junttimaisen vitsin? Tai seksiä ei tipu jos et siivoa? Eli kiristetään ja manipuloidaan miestä. Näissäkin esimerkeissä vaimo oli siis VÄKIVALTAINEN miestään kohtaan, eikö? Vai onko tämä taas ihan eri asia?

Vierailija
333/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus viestiin 316

Saattaisit yllättyä. Feministinaisilla on ainakin oman kokemukseni mukaan merkittävästi useammin seksifantasioita nimenomaan dominoivista macho miehistä, jotka ovat kovaotteisia sängyssä. Poikkeuksetta jokaikinen feministi nainen kenen kanssa olen ollut sängyssä, on ollut kinky ja nimenomaan alistuva.

Vierailija
334/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Millä tavalla painostaminen ja manipulointi on ok? Tätähän moni mies harrastaa kun vonkaa tietynlaista seksiä kumppaniltaan"

Jos harrastat kumppanisi kanssa suostumuksellista seksiä, joka ei sinua itseäsi sytytä, esimerkiksi sen vuoksi, ettet halua tulla jätetyksi, et ole minkäänlaisen painostuksen tai manipuloinnin uhri. Olet vain tehnyt päätöksiä, joihin et välttämättä ole myöhemmin enää tyytyväinen.

Riippuu siitä, millaisen tapahtumaketjun kautta tuohon tilanteeseen on päädytty. 

Vierailija
335/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon ketä panettaa keskusteluun:

Onko mieheni epäsopiva minulle jos pöksyt ei kostu hänen läsnäollessaan, eli en kiihotu hänen näkemisestään? Mutta jos hän halaa vaikka takaapäin kun olen tiskaamassa niin silloin alkaa tuntumaan alapäässä. Minua ei siis panettaisi koskaan jos ei minua kosketeta millään tavalla.

Loukkaisiko se teitä miehiä?

Täällä myös nainen, jota ei paneta koskaan. Kiinnostava mies saa minut helposti haluamaan seksiä, mutta ei mulla sinkkuna tai yksin ollessa tule sellaista tunnetta, että pitäisi vain päästä purkamaan paineita. Sitähän se panetus käsittääkseni on, että seksiä pitäisi saada mutta se tunne ei johdu kenestäkään tietystä ihmisestä?

Minua ei ainakaan imartele ajatus, että miestä sisäsyntyisesti panettaa, ja minä vain valikoidun paineen purkukohteeksi. Kun se oma seksinhimoni liittyy aina juuri tiettyy

Miehillä ja miksei naisillakin sehän toimii juuri näin. Miehillä ehkä enemmän. Pitkässä suhteessa ei välttämättä enää se oma kumppani aiheuta pelkällä läsnäolollaan mitään kutinaa alapäässä vaan kyllä se usein on niin että mies näkee naapurin nuorehkon Sirpan rapussa ja muna tanassa menee kopeloimaan kumppaniaan. Nainen katsoo TV:stä yömyöhään leffaa jossa Brad Bitt ja kipittää miehen viereen sänkyyn paikat kosteana.

Mutta pääasia että seksiä ja läheisyyttä on, ei sillä ole niin merkitystä mistä se halu siihen kutinaan alunperin tuli.

Vierailija
336/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, millaisen tapahtumaketjun kautta tuohon tilanteeseen on päädytty. 

Niin, se riippuu naisten mielestä tasan siitä kumpi on se "uhri". Jos "uhri" on nainen, niin sitten on kyseessä törkeä VÄKIVALTAINEN RIKOS ja linnaan pitää sikamies saada! Jos "uhri" on mies, niin sitten kyseessä on vain heikko miespoika, joka ei osannut pitää puoliaan ja pitäisi mennä takaisin mamman helmoihin kasvamaan mieheksi.

Vierailija
337/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus viestiin 316

Saattaisit yllättyä. Feministinaisilla on ainakin oman kokemukseni mukaan merkittävästi useammin seksifantasioita nimenomaan dominoivista macho miehistä, jotka ovat kovaotteisia sängyssä. Poikkeuksetta jokaikinen feministi nainen kenen kanssa olen ollut sängyssä, on ollut kinky ja nimenomaan alistuva.

Hah, niin totta! Olen ns. panomies ja voin kokemuksen kovalla (pun intended) äänellä kertoa tämän pitävän erittäin osuvasti paikkaansa. Mitä feministisempi nainen, niin sitä todennäköisemmin tykkää alistua hyvinkin rajusti sängyn puolella. Mutta se on näille femmareille sit erittäin tärkeää selitellä etukäteen ja jälkeenpäin kuinka tämä sopii siihen heidän omaan feministiseen ideologiaan. Se on jopa melkoisen hellyyttävää kuunnella näitä tosissaan analysoituja selityksiä heidän omille seksihaluilleen ;)

Vierailija
338/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Eli jos olet rakastunut ja parisuhteessa, niin et koskaan halua miestäsi seksuaalisesti? Oletko kertonut tämän suoraan hänelle? Ja jos olet, niin hymyilikö tämä unelmien mies ja vakuutteli "ettei se haittaa tietenkään, kulta"?

Eli jos olet rakastunut ja parisuhteessa, niin et koskaan halua miestäsi seksuaalisesti? Oletko kertonut tämän suoraan hänelle? Ja jos olet, niin hymyilikö tämä unelmien mies ja vakuutteli "ettei se haittaa tietenkään, kulta"?

Miten ihmeessä tulkitsit tekstin? Kyllä, todellakin suhteessa haluan miestäni ja sytyn nimenomaan hänestä. Juuri sitähän koetin tuossa selittää, etten esim. herää aamulla alapää turvoksissa tai töissä havahdu oloon, että olispa seksiä. Vaan mieheni näkeminen tai koskettaminen havahduttaa minut siihen, että haluan häntä, hänen kosketustaan, seksiä hänen kanssaan. 

Vierailija
339/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon ketä panettaa keskusteluun:

Onko mieheni epäsopiva minulle jos pöksyt ei kostu hänen läsnäollessaan, eli en kiihotu hänen näkemisestään? Mutta jos hän halaa vaikka takaapäin kun olen tiskaamassa niin silloin alkaa tuntumaan alapäässä. Minua ei siis panettaisi koskaan jos ei minua kosketeta millään tavalla.

Loukkaisiko se teitä miehiä?

Täällä myös nainen, jota ei paneta koskaan. Kiinnostava mies saa minut helposti haluamaan seksiä, mutta ei mulla sinkkuna tai yksin ollessa tule sellaista tunnetta, että pitäisi vain päästä purkamaan paineita. Sitähän se panetus käsittääkseni on, että seksiä pitäisi saada mutta se tunne ei johdu kenestäkään tietystä ihmisestä?

Minua ei ainakaan imartele ajatus, että miestä sisäsyntyisesti panettaa, ja minä vain valikoidun paineen purkukohteeksi

Itse usein mietin fantasioita muista miehistä ja kun sitten lähennyn omaa miestä niin toki hän luulee että on haluttava silmissäni. Oikeastihan haluan munaa kun alkoi panettaa nämä fantasiat. Ei siinä ole mitään tekemistä sen kanssa pidänkö juuri omaa miestäni seksikkäänä

Vierailija
340/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla painostaminen ja manipulointi on ok? Tätähän moni mies harrastaa kun vonkaa tietynlaista seksiä kumppaniltaan

"Mä haluaisin panna sua kakkoseen, kulta!" "Se ois niin hottii, beibi" "Anna nyt, nauttisit siitä itsekin!"

Ja nainen suostuu.

Sitten sama nainen kertoo vauvapalstalla kuinka häntä on manipuloitu ja painostettu sekä näin ollen hänen oikeuksiaan on VÄKIVALTAISESTI rikottu! Rikosoikeudellinen asia pitäisi olla, jämpti on näin!!1

Ei hitto, naiset nyt oikeesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän