Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailukumppani on jo kyllästynyt seksiimme (minun arkuudestani johtuva vaisu seksi)

Vierailija
12.12.2023 |

Arvostan rehellisyyttä suuresti ja olen iloinen, että mies otti asian puheeksi, varsinkin kun olinkin ihmetellyt miksi seksi on vähentynyt koko ajan ja nopeasti. 

Olen itse hyvin varautunut ja arka sängyssä, olen ollut koko 40-vuotisen elämäni ajan, tai siis siitä lähtien kun seksielämän aloitin. Olemme tavallaan puhuneetkin arkuudestani minun aloitteestani, mutta lähinnä mies kerta kaikkiaan aistii arkuuteni makuuhuoneessa. 

Mies näyttää kokevan, että hänen täytyy varoa kanssani. Minä taas toivoisin, ettei hän imisi minun energioitani ja lässähtäisi, vaan olisi määrätietoinen, jolloin minä päin vastoin imisin hänen energiaansa.

Kysynkin mielipiteitä ja ajatuksia: olemmeko yksinkertaisesti seksuaalisesti epäyhteensopivia, vai onko tälle tilanteelle tehtävissä jotain? Keskustelua on jo kokeiltu, eikä se seksiä parantanut. 

Onko joku päässyt arkuudesta eroon vaikkapa suhteen edetessä ja ajan kuluessa? Vai onko tähän jotain konkreettisempia keinoja?

Kannattaako jäädä ikään kuin odottelemaan että klikkaa, vai onko teillä kokemusta siitä, että jos seksi on alussa syystä tai toisesta vaisua, niin se on sitä aina?

Paljon kiitoksia kaikista vastauksista. 

Kommentit (601)

Vierailija
361/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A naalisek si kuuluu parisuhteeseen

Vierailija
362/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mulla on samanlainen kokemus nuoruudessani ja itse miellän tulleeni seksuaalisesti hyväksikäytetyksi vaikka kaikkeen tyhmyyksissäni itse suostuinkin ja olin jo aikuinen. "

Tyttöjen kasvatuksessa ei ilmeisesti painoteta samalla tavalla omista teoista vastuun ottamisen tärkeyttä kuin poikien kasvatuksessa. Tähän toivoisin muutosta palstan lisääntyjiltä. Aikuiselle on oikeasti vaarallista se, ettei kykene itse ohjaamaan omaa toimintaansa ja kantamaan siitä vastuuta.

Vähemmän kyllä poikien vastuuta painotetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ihan näin menny. Se oli ensin kysymys johon sanoin ei en ole kiinnostunut. Ok. Sitten se oli pikkuhiljaa seksin ohessa sinnepäin yrittäminen. Taas kielto. Sitten alkoi jankkaus, oot kyllä ihmeen estoinen, kyllä mun entiset ja ei se satu jos tehdään hitaasti. En vieläkään suostunut. Alkoi mykkäkoulua, pihtaamista muusta seksistä ja kun halusin läheisyyttä niin suoraan sanoi että ei mua kiinnosta kun haluan kakkosta. Olin idiootti kun suistuin. Jäi traumat enkä tykkää nykyään jos mies panee takaapäin, ei ikinä tiedä mitä keksii kielloista huolimatta.

Suostuitko vai et? Siis ei sillä, mies teki joka tapauksessa väärin. Mutta siis kuulostaa siltä, että pelkäät, että sinuun kajotaan kiellostasi HUOLIMATTA.

Eihän tuossa rikosta ole tapahtunut mutta varmasti jos on ollut kivulias kokemus niin aiheuttanut traumat ja kun on sen tehnyt painostuksen alla eli kiristää sillä ettei muuta läheisyyttäkään saa. En oikein ymmärrä näiden ihmisten ajatusmaailmaa että miten he voivat nauttia tehdä toiselle sellaista minkä toinen on moneen otteeseen kieltänyt ja sanonut ettei halua. 

Vierailija
364/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A naalisek si kuuluu parisuhteeseen

Mikään seksi ei kuulu parisuhteeseen jos osapuolet niin päättävät, työnnä mielipiteesi hanuriisi

Vierailija
365/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on lupa kajota naiseen, niin silloin suostumuksellisuuden periaate täyttyy. Ei siinä silloin voi mitään rikosta tapahtua.

Niin, sinun kriteerisi kulkevat siinä, joudutko rikosvastuuseen vai et eikä siinä, traumatisoituuko ja kärsiikö nainen vai ei. Että sellainen mies. 

Vierailija
366/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ihan näin menny. Se oli ensin kysymys johon sanoin ei en ole kiinnostunut. Ok. Sitten se oli pikkuhiljaa seksin ohessa sinnepäin yrittäminen. Taas kielto. Sitten alkoi jankkaus, oot kyllä ihmeen estoinen, kyllä mun entiset ja ei se satu jos tehdään hitaasti. En vieläkään suostunut. Alkoi mykkäkoulua, pihtaamista muusta seksistä ja kun halusin läheisyyttä niin suoraan sanoi että ei mua kiinnosta kun haluan kakkosta. Olin idiootti kun suistuin. Jäi traumat enkä tykkää nykyään jos mies panee takaapäin, ei ikinä tiedä mitä keksii kielloista huolimatta.

Suostuitko vai et? Siis ei sillä, mies teki joka tapauksessa väärin. Mutta siis kuulostaa siltä, että pelkäät, että sinuun kajotaan kiellostasi HUOLIMATTA.

Eihän tuossa rikosta ole tapahtunut mutta varmasti jos on ollut kivulias kokemus niin aiheuttanut traumat ja kun on sen tehnyt painostukse

Täällä vain osa naisista haluaisi tämän kaltaisen rikosoikeudellisesti rangaistavaksi. Se on melko kylmäävä ajatus, että tällaisia ihmisiä oikeasti löytyy, jotka ajattelevat näin. Ja heillä taitaa olla äänioikeuskin...huih!

Vierailija
367/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa rikosta ole tapahtunut mutta varmasti jos on ollut kivulias kokemus niin aiheuttanut traumat ja kun on sen tehnyt painostukse

Eihän läheskään kaikesta väkivallasta nosteta mitään rikosjuttuja eikä ole edes kriminalisoitua. Silti se on väärin ja rikkovaa. Voit jopa ajaa mentaalisti jonkun itsemurhan partaalle. Onko oikein? Ei siinä rikosta tapahdu kuitenkaan. 

Vierailija
368/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on lupa kajota naiseen, niin silloin suostumuksellisuuden periaate täyttyy. Ei siinä silloin voi mitään rikosta tapahtua.

Niin, sinun kriteerisi kulkevat siinä, joudutko rikosvastuuseen vai et eikä siinä, traumatisoituuko ja kärsiikö nainen vai ei. Että sellainen mies. 

Missä kohtaa minä olen kertonut, että harrastan tuollaista? Älä siis olkiukkoile, kiitos. Jos jokin asia ei ole rikos, niin silloin se ei ole rikos. Simppeliä, eikös?

Vierailija
369/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen valtio on menettänyt omassa seksuaaliväkivaltatapaksessani kymmeniä tuhansia euroja. Sekä menetettyinä verotuloina, terveyskeskuspalveluina että KELA-päivärahoina että lääkekorvauksina että terapiakuluina. 

Ei se silti rikos ole. Mutta kannattaisiko olla?

Vierailija
370/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa rikosta ole tapahtunut mutta varmasti jos on ollut kivulias kokemus niin

Miksi nykyään on muodikasta sanoittaa lähes kaikki ikävä käytös väkivallaksi?

Onko se väkivaltaa naisen taholta, jos vaimo ottaa eron ja mies siitä masentuu ja traumatisoituu?

Vierailija
371/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa minä olen kertonut, että harrastan tuollaista? Älä siis olkiukkoile, kiitos. Jos jokin asia ei ole rikos, niin silloin se ei ole rikos. Simppeliä, eikös?

Kyllä. Olen samaa mieltä, että rikos on rikos. Silti olen edelleen sitä mieltä, että kaikkea moraalitonta/ toista rikkovaa/ väkivaltaista käytöstä ei ole kriminalisoitu. Jos murhaa ei olisi kriminalisoitu, ei sekään olisi rikos. 

On muuten psykopaatin piirre se, että hänen moraalinsa perustuu sille, mitä laissa määrätään eikä omalle sisäiselle etiikalle. 

Vierailija
372/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen valtio on menettänyt omassa seksuaaliväkivaltatapaksessani kymmeniä tuhansia euroja. Sekä menetettyinä verotuloina, terveyskeskuspalveluina että KELA-päivärahoina että lääkekorvauksina että terapiakuluina. 

Ei se silti rikos ole. Mutta kannattaisiko olla?

Siis millaista väkivaltaa sinua kohtaan on tehty? Eikö raiskaus ole aina rikos? Miksi väität ettei suostumukseton seksuaalinen teko muka ole rikos?

Vierailija
373/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että niin Ap kuin muutkin oppisivat arvostamaan itseään niin, etteivät anna avata lahjapakettiaan jossain tapailuvaiheessa.

Vierailija
374/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies näyttää kokevan, että hänen täytyy varoa kanssani. Minä taas toivoisin, ettei hän imisi minun energioitani ja lässähtäisi, vaan olisi määrätietoinen, jolloin minä päin vastoin imisin hänen energiaansa."

Tuohon kohtaan takerruin. Miehesi ei ilmeisesti halua olla se dominoivampi koska vie hänen fiiliksensä ja sinä taas haluaisit että hän olisi sellainen. Eli teidän seksuaaliset halut ei kohtaa. Next

Vierailija
375/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa rikosta ole tapahtunut mutta varmasti jos on ollut kivulias kokemus niin

Kyllä väkivalta on Suomen laissa todettu rikolliseksi toiminnaksi.

Vierailija
376/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta arkuuden ja estoisuuden vastakohta ei ole villiys ja kokeilunhalu, vaan nauttiminen ja heittäytyminen.

Väitän että villiä temppurataseksiä voi suorittaa ilman emotionaalista heittäytymistä ja toisaalta vanilja-lähetyssaarnaajaa harrastaa aktiivisesti nauttien. 

Vierailija
377/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää koskaan ikinä suostuko seksuaalisesti mihinkään tekoihin mitä ette halua. Olkoot tämä suostuminen tullut millä tahansa uhkailulla tai muulla niin kaikkea seksuaalista väkivaltaa ei ole hyväksytty rangaistavaksi. 

Vierailija
378/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuleikestä ja muistakin anaalijututuista kiinnostueet leikkikööt keskenään. Minulta naisena menisi halut näistä kiinnostuneseen mieheen ja en pystyisi häntä myöskään ottamaan tosissaan muussakaan mielessä kumppanina. En voi kuin miettiä sitä hajun ja bakteerien määrää mitä lussuttaessaan ja p....reikää sorkkiessaan suuhunsa, käsiinsä ja kikkeliinsä saa. Minuun niillä kourilla ei koskettaisi. Kiva myös nukkua kakan- ja pers...hajuisissa lakanoissa? Saati miten saisin näitä mielikuvia pois verkkokalvoltani. 

Vierailija
379/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen laki ei tunne kaikkea väkivaltaa. On paljon ihmisiä, jotka menettävät mielenterveytensä ja fyysisen terveytensä (väliaikaisesti tai pysyvästi) henkisen, seksuaalisen ja taloudellisen väkivallan seurauksena.

Vierailija
380/601 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta arkuuden ja estoisuuden vastakohta ei ole villiys ja kokeilunhalu, vaan nauttiminen ja heittäytyminen.

Väitän että villiä temppurataseksiä voi suorittaa ilman emotionaalista heittäytymistä ja toisaalta vanilja-lähetyssaarnaajaa harrastaa aktiivisesti nauttien. 

Yhdyn väitteeseesi ja näkemykseesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän