Mitä luksusta ostaa itselle tonnilla?
Tällainen ongelma että tonni olisi itselle tuhlattavaksi, mahdollisesti enemmän jos jotain kivaa löytyy mutta en keksi mitä tekisin. Olen huono käymään kampaajalla, hieronnassa tms. Vaatteet ostan yleensä kirpparilta. Säästössä on jo ihan tarpeeksi ja hyväntekeväisyyteen menee joka kk.
Kommentit (57)
Lähtisin kahdelle edulliselle etelänmatkalle.
Nyt keksin. Jos olisin kiireinen ja asuisin yksin ja hsluaisin tonnilla luksusta, niin tilaisin lempiravintolastani Woltin kautta ruoka-annoksen kotiinkuljetettuna. Minun lemppariruokani woltattuna on vain 20 euroa eli siitä riittäisi 50 päivälle. Ei tarvitsisi töiden jälkeen alkaa kokkailla. Tuntuisi luksukselta.
Vierailija kirjoitti:
Tai vaihtoehtoisesti hakeutuisin johonkin taidemyyntinäyttelyyn ja ostaisin itseäni puhuttelevan taulun budjetin puitteissa.
Luin syrjäsilmällä, että itsestään puhelevan taulun...
Yksin asuvana naisena vuokralla ,ei minulla koskaan ole ollut tonnia ylimääräistä.Joten en osaa vastata mitään.Mutta ei ole velkaakaan,kun luottokorteilla en elä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa esine mihin nyt tuhlaisin on Iittalan repolainen.
Laukkua en ostaisi, lähipäivinä käyn ostamassa lankaa iltalaukun virkkaamista varten.
Kultaa voisin ostaa, kultakoilkoina.
Iittalan repolaiset ovat hurmaavia! Tosin ei tonni riitänne? Haaveilen siihen saakka, kun olen asuntolainani maksanut.
Selvitä ensin itsellesi, mistä nautit.
Vaimoni viime talvena osti 150cm liukulumikengät ja sauvat.
Aivan upeat umpihankisukset!
Ei mennyt kuin n. puolet budjetistasi ja paljon tuli iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laukkua en ostaisi, lähipäivinä käyn ostamassa lankaa iltalaukun virkkaamista varten.
Iittalan repolaiset ovat hurmaavia! Tosin ei tonni riitänne? Haaveilen siihen saakka, kun olen asuntolainani maksanut.
Ei riitäkään, mutta ihania ne ovat.
Voisin remontoida toisen vessoistani, en kyllä tiedä riittäisikö tuhat euroa.
Muutamat kerrat thai-hieromossa ja pari kertaa sihteeriopistolta tunnin panot.
Lopuilla alkoholia.
Ei paljon parempaa käyttöä perheellinen mies voisi ylimääräiselle tonnin keksiä.
Minun
Täyspitkä j lindeberg villakangastakkini 1200 eur
Polveen asti moonboots 290 eur
Zadiac/voltaire nahkalaukku 500 eur.
Näillä mennään 3 talvea...jeah:)
Hammastarkastus + hammaskiven poisto + mahdolliset paikkaukset + soodapuhdistus. Pistä rahat terveyteen.
Ostaos multa korvarenkaat vainen, niin ne sulle suuren onnen suo. Totta varmaan on vanha taru tää. Kenelle nämä renkaat annat iäks valtaas jää.
Sä vailla ennen jos rakkautta liet,kun näitä itse kannat, yhtyy armaas ja sun tiet."
Näes
" Hehkuva on kullan kimallus, kuin rakkaus."
Kampaaja, botox, hieronta, ravintolaruokailu, uusi matto, untuvapeitto, käsilaukku nahkaa, talvikengät nahkaa, talvitakki... näihin ei tonni edes riitä!