Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapin poliisin mukaan ulko maala istau sta ie n 17-vuotias oppilas rais kasi 13-vuotiaan Ainiovaaran koulukeskuksen wc-tiloissa maanantaina.

Kommentit (321)

Vierailija
61/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi tällaisiin ketjuihin aina ilmestyy rikoksen tekijää puolustelevaa juttua siitä, kuinka joku kantis vuonna miekka ja kypärä ahdisteli. Poliisi on selkeästi todennut, että tietyntaustaiset tekijät (lue ulkkikset) ovat määräänsä nähden yliedustettuina näissä tilastoissa.

Niissä kommenteissa tuotiin esille, että koulua ei ole koskaan kiinnostanut tyttöjen turvallisuus ja että ahdistelu on ollut ongelmana jo edellisten sukupolvien aikana. Sillä halutaan tuoda esille, että ongelmaan EI HALUTA puuttua. Siksi tarvitaan kansalaisten aktiivisuutta.

Vierailija
62/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin sanoudun irti Suomen laista, koska laki ei suojele tyttöjä. Olen tästä lähtien oman käden oikeuden henkipatto.

Kerrotko vielä miten Suomen laki ei suojele tyttöjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nyt automaattisesti uskotaan naista kun monesti ei uskota?

Laita linkki tapaukseen, jossa ei ole uskottu 13-vuotiasta TYTTÖÄ, joka on r.aiskattu. 

Tarkoitan että keskustelupalstoilla ei uskota naisia usein automaattisesti. Ehkä uskovat 13 vuotiasta, mutta miksei 13 vuotias voisi valehdella? Tämä kysymys siis niille jotka usein dismissaavat raiskaus syytökset automaattisesti.

Vierailija
65/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hänellä oli pommi https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c2640498-3233-4d76-b2ef-af2fc9d0d473

Aika lailla tasan 5 vuotta vanha artikkeli. Ei paljoa ole muuttunut tällä saralla.

Vierailija
66/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on sanottu, että uhri olisi tyttö? 

Vierailija
67/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin sanoudun irti Suomen laista, koska laki ei suojele tyttöjä. Olen tästä lähtien oman käden oikeuden henkipatto.

Ongelma katoaa jänkhälle.

Vierailija
68/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maalaisjärjissä.

Vierailija
69/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kantis ongelmanuori voi tietysti myös syyllistyä tähän mutta jostain kumman syystä ei ole syyllistynyt koulussa. Tilanne on muuttunut. Kaikki on aina pari astetta pahempaa näillä muilla.

Vierailija
70/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalaisjärjissä.

Poikiakin raiskataan. Melko paljonkin. Näistä vaan puhutaan vielä vähemmän kuin tyttöjen raiskauksista.

Vierailija
71/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui 90-luvulla: Olin 1 tai 2 luokalla ja odotin opettajaa yksityisopetukseen. Olin yksin huoneessa ja muutaman vuoden ylempi luokkalainen tuli myös sinne ja alkoi kosketella. En ymmärtänyt asiaa mutta sen tiesin että tuntui inhottavalta. Opettaja tuli huoneeseen mutta poika kerkesi pois läheltäni ja sanoi että etsii kaveriaan. Olin jotenkin shokissa joten en tietenkään sanonut mitään.

Olen nykyään lähemmäs viisikymppinen ja vieläkin muistan tuon inhottavan pelottavan tapahtuman.

Näitä tapahtuu ja todella paha mieli tuli uutisesta. 

Omalla kohdallani oli kyse täysin suomalaisesta pojasta.

Muuten hyvä tarina mutta vuodet ei täsmää. Menin itse ekaluokalle 1991 ja olen 38-vuotias. Tämä lienee tapahtunut aiemmin tai eri iässä kun muistat?

Ikä muutettu mutta aika täsmää suunnilleen, ihan siitä syystä koska kyseinen henkilö mahdollisesti palstailee. On nykyään perhe ja vaimo yms. En halua että tunnistaa.

Vierailija
72/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla myydään sellaisiakin si*eysvöitä, joiden sisäkaareen asennetut terävät piikit laukeavat tunkeutujan elimeen.

Erittäin tehokas vempain. :)

Eteläisessä Afrikassa, jossa seksuaalirikostilastot ovat vieläkin rumemmat kuin Ruotsissa ja jossa ne e ke rittäret panevat kotipiiristä poistuessaan hiekkaa pill uu nsa tehdäkseen sen luvattoman käyttöönoton mahdottomaksi ( ei, tämä ei ole vitsi! ) joku kehitti naisten kondomin, jossa on piikkejä sisäpuolella ja joka tarttuu rai sk arin ku lliin niin, ettei sitä voi poistaa illman lääkärin apua. Tuotenimi on Rapex.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Rapex

"Rapexia käytetään siten, että nainen laittaa lateksista valmistetun Rapexin tamponin tapaan sisäänsä. Jos nainen rai ska taan, laite kiinnittyy miehen pen iks een. Kond omin sisällä olevat sahalaidat satuttavat m

Ja tämähän aiheuttaa sen että uhrit pääsevät mahdollisesti hengestään, sillä raivo iskee tuon jälkeen tai tietoisena tuosta käyttävät eri reikää. Se sattuu uhriin mahdollisesti vielä enemmän ja voi tulla peruuttamattomia repeämiä.

Vierailija
73/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalaisjärjissä.

Poikiakin raiskataan. Melko paljonkin. Näistä vaan puhutaan vielä vähemmän kuin tyttöjen raiskauksista.

Juuri tästä syystähän homoja inhotaan ja vihataan! Mutta ääneenhän sitä ei tietenkään saa sanoa!

Vierailija
74/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maalaisjärjissä.

Suomessa vai?

Vierailija
75/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailmalla myydään sellaisiakin si*eysvöitä, joiden sisäkaareen asennetut terävät piikit laukeavat tunkeutujan elimeen.

Eteläisessä Afrikassa, jossa seksuaalirikostilastot ovat vieläkin rumemmat kuin Ruotsissa ja jossa ne e ke rittäret panevat kotipiiristä poistuessaan hiekkaa pill uu nsa tehdäkseen sen luvattoman käyttöönoton mahdottomaksi ( ei, tämä ei ole vitsi! ) joku kehitti naisten kondomin, jossa on piikkejä sisäpuolella ja joka tarttuu rai sk arin ku lliin niin, ettei sitä voi poistaa illman lääkärin apua. Tuotenimi on Rapex.

"Rapexia käytetään siten, että nainen laittaa lateksista valmistetun Rapexin tamponin tapaan sisäänsä. Jos nainen rai ska taan, laite kiinnittyy miehen pen iks een. Kond om

Eikö se toimi takapuolella samalla tavalla?

76/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää, minkä maalainen se poika on?

Vierailija
77/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui 90-luvulla: Olin 1 tai 2 luokalla ja odotin opettajaa yksityisopetukseen. Olin yksin huoneessa ja muutaman vuoden ylempi luokkalainen tuli myös sinne ja alkoi kosketella. En ymmärtänyt asiaa mutta sen tiesin että tuntui inhottavalta. Opettaja tuli huoneeseen mutta poika kerkesi pois läheltäni ja sanoi että etsii kaveriaan. Olin jotenkin shokissa joten en tietenkään sanonut mitään.

Olen nykyään lähemmäs viisikymppinen ja vieläkin muistan tuon inhottavan pelottavan tapahtuman.

Näitä tapahtuu ja todella paha mieli tuli uutisesta. 

Omalla kohdallani oli kyse täysin suomalaisesta pojasta.

Muuten hyvä tarina mutta vuodet ei täsmää. Menin itse ekaluokalle 1991 ja olen 38-vuotias. Tämä lienee tapahtunut aiemmin tai eri iässä kun muistat?

Ikä muutettu mutta aika

Kiitos kysyjälle, nyt todennäköisesti tämä ahdistelija sitten tietää henkilön ja muistelee lämmöllä. Oksettaa nämä jotka aina epäilevät ettei ahdistelua tapahdu jos eivät itse sitä koe.

Vierailija
78/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vois lapinmiehet näyttää mallia. Eihän siellä sudetkaan hypi porojen nenille.

Miksi XXX hyppisi...

Vierailija
79/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä vaksi (kohdevastaava) sai potkut jatkuvasta s-e-k-su-aali-ses-ta ahdistelusta ja oli liian usein mm eksynyt sinne naisten wc- ja pukuhuonetilojen puolelle jne.

Nyt päättäjät sitten muuttivat toimenkuvaa niin, että kohdevastaavien KUULUU mennä sinne naisten wc ja pukutiloihin lisäämään wc-paperit, eli tuo tehtävä otettiin pois siivoojilta ja siirrettiin kohdevastaavien tehtäväksi, jotka ovat nykyään usein nuoria, afrikkalaistaustaisia miehiä.

Älkää siis ihmetelkö, jos kouluissa tapahtuu kohta paljon outoja asioita.

Vierailija
80/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Rapexia käytetään siten, että nainen laittaa lateksista valmistetun Rapexin tamponin tapaan sisäänsä. Jos nainen rai ska taan,

Kyllä varmaan, oltava sitten kummassakin päässä mutta aina löytyy kolmaskin reikä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän