Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapin poliisin mukaan ulko maala istau sta ie n 17-vuotias oppilas rais kasi 13-vuotiaan Ainiovaaran koulukeskuksen wc-tiloissa maanantaina.

Kommentit (321)

Vierailija
41/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilma-merkintä: raiskaus

Vierailija
42/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä syystä tytöt näköjään käy vessassa kahdestaan. Toki voi olla kyse pojastakin. Sitäkin mietin onko käytössä yhteisvessat. Huono uudistus sekin. Väkivallan mahdollisuus tuli heti mieleen kun alettiin uutisoimaan unisex vessoista. Helppo kohde kun housut jo valmiiksi pois edestä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin sanoudun irti Suomen laista, koska laki ei suojele tyttöjä. Olen tästä lähtien oman käden oikeuden henkipatto.

Vierailija
44/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisen maan Vihervasemmisto on meille luonut. Sitä saa, mitä tilaa. Itse olette heitä äänestäneet. 

Suomessa on AINA ollut heikot rangaistukset suomalaisille miehille, juuri siksi, että miehet suojelevat toisiaan.

Vierailija
45/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Suomalaisetkin osaa. 90luvulla yksi tarkkisluokan takahäntäpsyko tuli tyttöjen vessaan,tarrasi tisseistä ja kysyi tykkäisinkö  jos  upottaa pääni pyttyyn ja panee persee seen? Tämän jälkeen heitti meikkipussini roskikseen  ja poistui  naureskellen.En uskaltanut kertoa kellekään kun pelkäsin että kostaa.

Myöhemmin sama kundi rais kasi kehitysvam maisen tytön diskon takana metsässä.

No johan on sulla fantasiat.

Heti loppuu se uskominen kun kyse on kantiksesta. Näinhän se aina menee.

Eli myönnät jauhaneesi paskaa. Eipä yllättänyt yhtään. Ei löydy oikeita tarinoita niin vihervassaripaskahousu keksii jtn aivan järjetöntä sontaa.

Minulle mielenterveyshoitajana työskennellyt mies sanoi, että haluaa työntää minut vessaan ja nussia. Kantis, joka kävi panemassa asiakkaitaan. Oli kaverini tuttu, ei minun tuttuni.

Vierailija
46/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Suomalaisetkin osaa. 90luvulla yksi tarkkisluokan takahäntäpsyko tuli tyttöjen vessaan,tarrasi tisseistä ja kysyi tykkäisinkö  jos  upottaa pääni pyttyyn ja panee persee seen? Tämän jälkeen heitti meikkipussini roskikseen  ja poistui  naureskellen.En uskaltanut kertoa kellekään kun pelkäsin että kostaa.

Myöhemmin sama kundi rais kasi kehitysvam maisen tytön diskon takana metsässä.

No johan on sulla fantasiat.

Heti loppuu se uskominen kun kyse on kantiksesta. Näinhän se aina menee.

Eli myönnät jauhaneesi paskaa. Eipä yllättänyt yhtään. Ei löydy oikeita tarinoita niin vihervassaripaskahousu keksii jtn aivan järjetöntä sont

Jotkut hankkiutuu tiettyyn ammattiin sen syyn vuoksi että saa tehdä laittomuuksia ja se on helpompaa. Tiedän yhden ihmisen joka opiskeli lähäriksi jotta pääsi lääkkeisiin käsiksi. Ja kuinka moni kouluttautuu varhaiskasvatuksen puolelle jonkun syyn takia...

Vierailija
47/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tapahtui 90-luvulla: Olin 1 tai 2 luokalla ja odotin opettajaa yksityisopetukseen. Olin yksin huoneessa ja muutaman vuoden ylempi luokkalainen tuli myös sinne ja alkoi kosketella. En ymmärtänyt asiaa mutta sen tiesin että tuntui inhottavalta. Opettaja tuli huoneeseen mutta poika kerkesi pois läheltäni ja sanoi että etsii kaveriaan. Olin jotenkin shokissa joten en tietenkään sanonut mitään.

Olen nykyään lähemmäs viisikymppinen ja vieläkin muistan tuon inhottavan pelottavan tapahtuman.

Näitä tapahtuu ja todella paha mieli tuli uutisesta. 

Omalla kohdallani oli kyse täysin suomalaisesta pojasta.

Muuten hyvä tarina mutta vuodet ei täsmää. Menin itse ekaluokalle 1991 ja olen 38-vuotias. Tämä lienee tapahtunut aiemmin tai eri iässä kun muistat?

Vierailija
48/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitytään nyt niihin kivoihin kahvi- ja pelihetkiin.

t. 🐟

Vierailija
49/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarvittas Eila Kännöä.

Vierailija
50/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä toivookaan että pystyisi omaa lastansa suojelemaan. Ja se on ollut meidän aikuisten päätös. Suomessa naisten oikeudet ja turvallisuus on vähäpätöisempi asia kun tulijoiden turvallisuus. Kyllä hävettää

Kyllä raiskaukselta suojelu onnistuu. Tiedän monta perhettä, jossa tyttärille on tilattu laadukkaat, mittojen mukaan valmistetut siveysvyöt. Kun ne lukitsee päälle ja jättää avaimen kotiin, on turvassa. Raiskaaminen on mahdotonta, mutta vessassa käyminen onnistuu.

Mistä näitä saa, onko linkkiä?

Esimerkiksi neosteelilta. Eli neosteel. de sivulta. Kyseessä on saksalainen firma. Kannatta aluksi tilata measure kit eli paketti, jolla otetaan oikeat mitat.

Nuohan on jotain pervoilutavaraa. Ei kannata lapselle tilata.

Vierailija
51/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä ketju saa olla täällä

Vierailija
52/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
53/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä ketju saa olla täällä

Itkettääkö? 🤣😂🤣😂

Vierailija
55/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
56/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä yleensäkään 17 vuotias tekee perusopetuksen tiloissa. Sen pitäisi olla jo toisella asteella opiskelemassa vai onko se jääny niin monta kertaa luokalle.

Joskus yläkoulu ja lukio on samassa rakennuksessa. En kyllä tiedä mikä koulu tämä Ylitornion tapaus on.

Lukio on viereisessä rakennuksessa, ja heidän ruokailu tuon peruskoulun tiloissa

Selvähän se. Mä jo ihmettelin, että miten ylä aste ja lukio ois samassa ellei sitten oo jääny oppikoulun opetussuunnitelma käyttöön. Mutta vakavasti ajatellen esiteinit ja täysikää lähestyvät tai täysikäiset abit, pitäis pitää erossa, vaikka ruokailuaikoja porrastamalla.

Vierailija
57/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä rais.ka.   us: missä aiheutetaan toiselle tahallisesti törkeä ruumiinvamma, hengenvaara tai vakava sairaus. 

Just näin.

Vierailija
58/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko me tyttöjen äidit ja isät ympäri Suomea kokoontua mielenilmaukseen ja vaatia turvaa meidän tyttärillemme?

Vierailija
59/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt automaattisesti uskotaan naista kun monesti ei uskota?

Vierailija
60/321 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nyt automaattisesti uskotaan naista kun monesti ei uskota?

Laita linkki tapaukseen, jossa ei ole uskottu 13-vuotiasta TYTTÖÄ, joka on r.aiskattu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi