Miten pääsette torstaina töihin, kun lakot alkavat?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku jatkuuko lakko viikonlopun yli? Pitääkö perua junaliput?
Kilauta Petterille ja kysy luopuuko epäinhimillisistä ja kärsimystä lisäävistä aikeistansa.
Oon etätöissä niin kuin kaikkina muinakin päivinä.
Kävelen niinku aina, matkaa vain 4 km. Takasin oon tullu bussilla kun oon ostanu kaupungista halvempaa ruokaa, mut jätän ostokset väliin ja kävelen sitte takasin kans.
Autolla ajattelin käydä toimistolla. Teen normaalisti etätöitä. Mutta nyt pitää hoitaa yksi pikku asia, jota ei etänä voi tehdä. Luotan siihen, että torstaina kaikki mahdolliset on etänä ja toimisto tyhjä ihan mua varten. Kiitos lakkoilijat 😊.
Vierailija kirjoitti:
Lakkopäivä on vain torstai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi, jos sopua ei synny...
Mitäa teette, kun sähkön hinta pomppaa oirooon?
700 metriä matkaa. Ehdotuksia? Oon kyllä aina kävellen mennyt mutta mites kajon aikana?
Pyörällä. Laitoin sunnuntai-iltana nastat alle.
Avuttomia ihmisiä kun oma liikkuminen on täysin riippuvainen muista ja muiden palvelusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi, jos sopua ei synny...
Mistä tuon revit?
Lakko on pelkästään torstai, torstain klo 00.00-23.59 välisenä aikana alkavat työvuorot on lakossa. Ei yhtään enempää.
Oishan se kiva kun työnantajilla olis mahdollista laittaa työhön tulo kielto ilman palkkaa lakkoilijoille. Mut ne on niin pehmoja ja rahapulassa.
No ihan kuule omalla autolla kuten muulloinkin. Ei auta HSL täällä Etelä-Pohjanmaalla oli lakko tai ei. Eikä ole muutenkaan kauheasti julkista liikennettä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäa teette, kun sähkön hinta pomppaa oirooon?
Jätän etätöissä päätökset tekemättä kalliiden tuntien aikana jos läppäristä loppuu virta. Että älkää kiirehtikö niitä päätöksiänne, parempaan ei pysty.
Kävelen. Joudun peräti siirtymään kotona kerroksesta toiseen, mikä onkin jo melkoinen rasitus.
Mihin töihin? Mä olen ollut eläkkeellä 34-vuotiaasta lähtien.
Velvoitettiin tulemaan keinolla millä hyvänsä, olen valtion konttorissa töissä. Töihin 15km, ei autoa. Mielenkiintoista tulee olemaan, ei kyllä pomo myöskään pääse kun kulkee metrolla.
Vierailija kirjoitti:
Oletko muka töissä? Missä työ paikalla voi tänne lähettää aloituksia kello 10.01.?
Et ole koskaan kuullut, että työpäivään kuuluu taukoja ja että osa työntekijöistä tekee vuorotöitä ja että osalla saattaa olla myös vapaapäiviä arkena?
Lakosta ilmoitetaan kyllä etukäteen viikkoja aiemmin ja vähintään viikko aiemmin. Junat ja bussit kulkee kyllä viikonloppuna.