Miten pääsette torstaina töihin, kun lakot alkavat?
Kommentit (96)
Ei kulje meillä paikallisbusseja minään päivänä eli kävelen tai menen autolla jos tarviin sitä päivällä.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö joku jatkuuko lakko viikonlopun yli? Pitääkö perua junaliput?
Todennäköisesti jatkuu maanantaihin asti, näin suunniteltu.
Sisäpiiritietoa
Kävellen menisin (matkaa 2 km), mutta olen itsekin lakossa. Pidän siivouspäivän ja mennään koiran kanssa koirapuistoon!
Kävelen. Matkaa on 5km ja oletettavasti lunta tulee vaakatasossa vastatuuleen, mutta minkäs teet. Saadaan kansalaisten asioita sitten hoidettua. Takaisinpäin onneksi pääsee kyydillä.
Palkaton vapaapäivä. Ei voi mitään.
Piti olla toimistopäivä, mutta jään sittenkin etätöihin. Ei kannata lähteä arpomaan autolla onko siellä etananvauhtia mateleva kilometrien ruuhkajono. Varsinkin kun firma onkin sopivasti muistutellut viime aikoina työmatkojen hiilijalanjäljestä ;)
Jään tukilakkoon tietysti. En ole itsekeskeinen rikkuri.
Vierailija kirjoitti:
Jään tukilakkoon tietysti. En ole itsekeskeinen rikkuri.
Itse tuuraan lakkolaista, tarviin rahaa. Saisi lakko olla enemmän kuin yksi päivä!
Jos saan työkeikan torstaille, niin sitten autoilen.
Hissuttelen vilasukkasillani makkarista työhuoneeseen. Matkalla saatan poiketa teekupposelle keittiöön.
Vierailija kirjoitti:
Jään kotiin nukkumaan ja osallistun tällä tavoin Orpon ja muiden syöttöpossujen vastaiseen mielenilmaukseen.
Tää onkon hyvä! Yksittäisten ihmisten järjestämä tukilakko. Taidan tehdä samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jään kotiin nukkumaan ja osallistun tällä tavoin Orpon ja muiden syöttöpossujen vastaiseen mielenilmaukseen.
Tää onkon hyvä! Yksittäisten ihmisten järjestämä tukilakko. Taidan tehdä samoin.
Tämä kertoo juuri kuinka yksinkertaisia ja minä minä keskeisiä ihmiset ovat.
hallitusta syytetään; kukaan ei kuitenkaan kerro mistä pitäisi leikata. Not me tyyliin kukaan ei halua että juuri hänen leivästä leikataan.
kukaan/mikään taho ei kuitenkaan kerro mistä rahat korkoihin ja hyvinvointiin jos mistään ei saisi tinkiä.
lakko vain kiukuttaa itse lakkoilijoita ja ei auta mitenkään velkaantumistamme.
vasvihsosdem linja kiukuttelee: ehdottakaa parempi malli kuin itkupotkuraivari-tyyli
alapeukkujen määrä kertoo kuinka arkaan paikkaan osuu
Lindman vaan kuikuilee siellä tovereittensa takana ja Saarikosta on tullut ihan hullu.
En mitenkään, kun tässä iässä ei pääse muinakaan päivinä.
Meillä on työpaikalla puolet ajasta odottelua että tiloihin pääsee, ei kukaan kiellä vauvapalstalla oloa