Miten pääsette torstaina töihin, kun lakot alkavat?
Kommentit (96)
Tietääkö joku jatkuuko lakko viikonlopun yli? Pitääkö perua junaliput?
Sovimme tapaamisen kävelymatkan päähän kaupungin keskustaan, alun perin tarkoitus oli tavata työpaikallani lähijunamatkan päässä.
Tapaaminen on ainoa ohjelmani tuolle päivälle, muuten lähetän sähköpostia jos huvittaa.
Yrittäjä
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa tänä iltana oksennustauti ja se kestää yleensä ainakin pari päivää. Joudun näin ollen lepäilemään kotona. Enkä halua tartuttaa muita.
Mulla taas alkaa tietääkseni illalla hirveä ripuli.
Naiset osallistuvat lakkoon myös olemalla torstain naimalakossa.
En mene, olen lakossa. Hyvän asian puolesta.
Olen lakossa ja jään kotiin. Liitonjäsenenä saan 100€ lakkoavustusta 👍 Osui vielä iltavuoroon tuo rokulipäivä 🤗
Vierailija kirjoitti:
Olen lakossa ja jään kotiin. Liitonjäsenenä saan 100€ lakkoavustusta 👍 Osui vielä iltavuoroon tuo rokulipäivä 🤗
Saako liitonavustusta jos on työtön tai korotettua?
Oikeasti tietääkö kukaan miten junaliikenne viikonloppuna?
Bussilla niin kuin yleensäkin. Meidän bussifirma ei kuulu lakkoilijoihin.
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä nyt, ihan normaalisti pitäisi kulkea. Lakko on torstaina.
Vierailija kirjoitti:
Etätyösopimus since 2016.
Eli vastaus olisi ollut "aamutohveleilla"?
Vierailija kirjoitti:
Oletko muka töissä? Missä työ paikalla voi tänne lähettää aloituksia kello 10.01.?
Yhdys sanatoimistossa.
Pyörällä kuten aina ennenkin (6km).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä nyt, ihan normaalisti pitäisi kulkea. Lakko on torstaina.
Kyllä lakot välillä venyy. En lähtisi nyt tällä viikolla julkisilla kauemmaksi
Vierailija kirjoitti:
En yksinkertaisesti mitenkään. Työpaikkojen välillä on niin paljon välimatkaa, että minulla ei ole varaa pulittaa taksin hintaa molempiin edestakaisin omasta pussista. Taidan hakea saikkua.
Aika läpinäkyvää. Käytä ennemmin lomapäivää.
Todennäköisesti samalla tavalla kuin jokaiseen työpaikkaan joissa olen ollut pk-seudulla vuoden 1992 jälkeen: hyppään aamiaisen jälkeen autooni, ajan työpaikalle (15 minuuttia) ja kävelen portaat työhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
En yksinkertaisesti mitenkään. Työpaikkojen välillä on niin paljon välimatkaa, että minulla ei ole varaa pulittaa taksin hintaa molempiin edestakaisin omasta pussista. Taidan hakea saikkua.
Nyt ymmärrän miksi ensimmäisestä saikkupäivästä ei haluta maksaa palkkaa, ihan syystä siis.
Lakkopäivä, ei syytä mennä töihin.
"Etäpäivä, toimistopäivä" Voi vit.n toimisto-rotat.. Rintamalle vaan siitä.