Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko orgasmi olla mahdoton?

Vierailija
11.12.2023 |

Lähinnä ehkä naisille suunnattu kysymys (mutta toki myös miehet voivat jakaa vinkkejä), olen 28-vuotias enkä ole koskaan saanut orgasmia edes masturboidessa. Masennuslääkkeitä syöty 14-vuotiaasta asti, mutta edes sitä ennen ei onnistunut (nykyään NDRI-lääkkeet, joiden pitäisi auttaa asiaa). Olen ollut useiden kumppanien kanssa, molempaa sukupuolta, lelut ovat säännöllinen osa seksielämää, on kokeiltu erilaisia minua kiihottavia kink-juttuja ja harrastettu seksiä sekä selvinpäin että päihteiden vaikutuksen alaisena. Olen lukenut ja kokeillut äärettömän määrän ohjeita, mutta tuntuu siltä, että keho ei vaan pysty tekemään sitä, vaikka usein tuntuu, että "on lähellä". Tiedän., ettei orgasmin pitäisi olla kaiken keskipiste ja seksi tuntuu ihan hyvältä myös ilman, mutta väkisin tuntuu myös siltä, että jään jostain paitsi.

Voiko orgasmi olla fyysisesti mahdoton? Onko mahdollista saada orgasmi niin, ettet tiedä että se on tapahtunut? Miten joko saavuttaa se TAI hyväksyä ettei sitä koskaan tule? Miten jaksaa kiinnostua seksistä, josta ei tunnu saavan oikein mitään irti, vaikka se on "ihan okei" ja on ihana nähdä, että kumppani nauttii? Tuntuu pahalta.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fysiologinen syy orgasmittomuuteen on erittäin harvinainen. Sulkiaksesi tämän mahdollisuuden pois, suosittelen käyntiä gynekologilla (mieluiten naisgynellä, ymmärtävät paremmin naisen orgasmi sta kuin miehet).

Olet vielä nuori, uskon, että saavutat lopulta kyvyn orgasmille. Lääkitys turruttaa jonkin verran, kuitenkin luulen, että orgasmiongelmasta on tullut suuri henkinen mörkö, joka blokkaa mahdollisuuden orgasmiin. On helppo sinua neuvoa, että ota rauhallisesti ja nauti läheisyydestä ja kosketuksesta, orgasmi tulee aikanaan. Ymmärrän kyllä turhautumisesi. Orgasmi on osa seksuaaliterveyttä ja mielenterveyttä.

Luotatko täysin kumppaniisi? Tunnetko olevasi turvassa ja täysin hyväksytty? Painostaako hän seksissä asioihin, joita et haluaisi tehdä? Keho on ihmeellinen ja ihminen psykofyysinen kokonaisuus. Joskus keho reagoi asioihin mitä emme halua huomata.

Kerrot, ettet saa oikein mitään irti seksistä ja sen vuoksi seksi e

Pahoittelut kirjoitusvirheistä. Uusi kännykkä.. 

Vierailija
22/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Oletan että olet nainen? Aivan varmasti pystyt saamaan sen vielä. Älä usko juttuja, ettei nainen "tarvitse" orgasmia, kyllä tarvitsee, minusta.

Useasti naiset opetettu huolehtimaan vain siitä että se mies saa. Huonommuskopleksi verissä...kai.

Ihan oikeita ohjeita ei siis näitä "älä ajattele mitään" ym ihan minusta soopaa, ovat esim se, että reilusti liukkaria sinne pilluun, se ei ole häpeä, vaan oiva keino lisätä nautintoa. Sitten kerrot mitä haluat ja missä sen miehen pitää toimia.

Valitettavasti tämä yhdyntäkeskeisyys tekee sen, ettei uskoakseni monikaan nainen halua/ uskalla pyytäää miestä koskettelemaan sitä klitorista..ainakin tämä palsta valitettavasti antanut kuvan siihen olla parasta koskematta. Näin itse sen koen.

Kuitenkin ainakin meidän seksissä, mies rakastaa klitorikseni ja muun vulvan hellää ja hidasta hyväilyä, ja saan ihan valtaisi

Miksi alapeukut vaikuttavat sinuun niin kovasti ja miksi yläpeukuttelet omia kommenttejasi.

Ei tunnu ihan terveeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se tuskin on fyysisesti mahdotonta, mutta liikaa yrittämällä siitä tulee henkisesti mahdotonta. Lukko siis on yleensä ylä- eikä alapäässä. Suorituspaineita kuten miehilläkin joskus erektion kanssa.

Vierailija
24/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoleeko miehesi pyllynreikääsi?

Vierailija
25/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, se tuskin on fyysisesti mahdotonta, mutta liikaa yrittämällä siitä tulee henkisesti mahdotonta. Lukko siis on yleensä ylä- eikä alapäässä. Suorituspaineita kuten miehilläkin joskus erektion kanssa.

Ja sitten kun sitä orkkua ei tule, aletaan etsimään vikaa miehestä. Vaikka vika on omassa yläpäässään.

Vierailija
26/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun sitä orkkua ei tule, aletaan etsimään vikaa miehestä. Vaikka vika on omassa yläpäässään.

Älä selitä, miehellä on vähintään 50% vaikutus siiihen saako nainen orgasmin miehen kanssa vaiko ei.  Oma käsitys miehenä on, että miehen vaikutus on ylivoimaisesti suurin koska mieshän orgasmit tuottaa ainakin suuseksissä ja sormettaen, mutta todella iso vaikutus on myös yhdynnässä varsinkin siihen valmistautuessa. Siksi miehen pitää tarkastella tekemisiään jos nainen ei saa orgasmia miehen kanssa. Turha syytää pelkästään naista. 

Vierailija
27/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen herkkä saamaan orgasmin. Kiihotun myös aivan tyhjästä. Olen siis erittäin seksuaalinen. 

Kuitenkin joskus minullakin on ollut mt lääkitys ja silloin kyllä hävisi niin kiihottumiset, kuin orgasmit. En saanut kovimmallakaan vibralla. Eli lääkkeillä on todella iso merkitys. 

Myös miehellä on valtava merkitys. Toisten kanssa en saa millään, vaikka kuinka tekisin samoin kuin aikaisemmin tai käyttäisin vibroja, joilla yleensä satavarmasti saan. 

Toisten kanssa taas on yhtä juhlaa ja saan toistuvasti, sekä saan sarjaorgasmeja. Näissä mies useimmiten osaa asian jotenkin luonnostaan tai on jaksanut harjoitella jonkun kanssa riittävästi. 

Niiden osaamattomien kanssa ei auta, vaikka neuvon että tee näin tai noin tai jatka vielä. Koen, etteivät opi useammankaan kerran jälkeen. 

Vierailija
28/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Oletan että olet nainen? Aivan varmasti pystyt saamaan sen vielä. Älä usko juttuja, ettei nainen "tarvitse" orgasmia, kyllä tarvitsee, minusta.

Useasti naiset opetettu huolehtimaan vain siitä että se mies saa. Huonommuskopleksi verissä...kai.

Ihan oikeita ohjeita ei siis näitä "älä ajattele mitään" ym ihan minusta soopaa, ovat esim se, että reilusti liukkaria sinne pilluun, se ei ole häpeä, vaan oiva keino lisätä nautintoa. Sitten kerrot mitä haluat ja missä sen miehen pitää toimia.

Valitettavasti tämä yhdyntäkeskeisyys tekee sen, ettei uskoakseni monikaan nainen halua/ uskalla pyytäää miestä koskettelemaan sitä klitorista..ainakin tämä palsta valitettavasti antanut kuvan siihen olla parasta koskematta. Näin itse sen koen.

Kuitenkin ainakin meidän seksissä, mies rakastaa klitorikseni ja muun vulvan h

.En ole tuo AP, mutta ihmettelen kun kirjoitus niin hyvä, miksi joillakin on sitä vastaan että nainen nauttii ja saa orgasmeja vaikka muulla kuin yhdynnällä. Kenellä voi olla naisen nautintoa vastaan jotain!

Vierailija
29/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä selitä, miehellä on vähintään 50% vaikutus siiihen saako nainen orgasmin miehen kanssa vaiko ei.  Oma käsitys miehenä on, että miehen vaikutus on ylivoimaisesti suurin koska mieshän orgasmit tuottaa ainakin suuseksissä ja sormettaen, mutta todella iso vaikutus on myös yhdynnässä varsinkin siihen valmistautuessa. Siksi miehen pitää tarkastella tekemisiään jos nainen ei saa orgasmia miehen kanssa. Turha syytää pelkästään naista. 

Go girl go!

Oikea prosentti on 0%. Jos Mirkku ei tule, niin Mirkku ei tule.

Ja Mirkku ei tule, jos ylä- ja alapää eivät ole samalla taajuudella.

Vierailija
30/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä selitä, miehellä on vähintään 50% vaikutus siiihen saako nainen orgasmin miehen kanssa vaiko ei.  Oma käsitys miehenä on, että miehen vaikutus on ylivoimaisesti suurin koska mieshän orgasmit tuottaa ainakin suuseksissä ja sormettaen, mutta todella iso vaikutus on myös yhdynnässä varsinkin siihen valmistautuessa. Siksi miehen pitää tarkastella tekemisiään jos nainen ei saa orgasmia miehen kanssa. Turha syytää pelkäs

Go girl go!

Oikea prosentti on 0%. Jos Mirkku ei tule, niin Mirkku ei tule.

Ja Mirkku ei tule, jos ylä- ja alapää eivät ole samalla taajuudella.

Paitsi että miehen tehtävä saada ne samalle taajuudelle. Jos et itse osaa, niin joku toinen mies osaa. Mies on epänonnistunut jos ei nainen saa.  Se nyt vain on fakta. Näyttää olevan joillekin miehelle vaikea sulattaa omaa epäonnistumista. Ja ei, nyt ei puhuttu siitä milllä tavalla nainen saa vaan siitä, että nainen saa orgasmin tavalla tai toisella. Miestä vaihtamalla paranee, jos toinen ei osaa tai viitsi, saati syyttää naistaan.

Vierailija
31/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä on onneks vain sun käsitys. Kirjoitin tuolla edempänä, et sain ensimmäiset orgasmini seksissä nykyisen mieheni kanssa. Ja mies on kaikkea sitä, mitä olen ikinä mieheltä toivonut. Hellä, ymmärtäväinen ja empaattinen. Ja tietää todellakin miten koskea minua. Ja vaikka seksi olisi ihan samanlaista, välillä vaan ei tule. Ja se on ihan omasta päästäni kiinni. 

Vierailija
32/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa päästäkös ne orgasmit nykyisin tulevatkin. Mulla ne tulee alapäästä. Ja jollei mies kosketa oikein, niin ihan sama mitä ajattelee, ei onnistu.

Miehet nyt saavat lähes aina, kun itse määrittelevät miten ja millä nopeudella kulliaan pmppiin työntelevät, heillä hermotus kalussa.

Vierailija
33/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varmaan ihan outo ja puutteellinen nainen, mutta sain orgasmin vasta kun hankin ensimmäisen vibraattorini. Sitä ennen luulin sitä itselleni mahdottomaksi.

En vieläkään ole koskaan saanut orgasmia sormin hyväilemällä enkä millään muulla stimulaatiolla kuin vibraattorilla. Olen nyt 43-vuotias.

Eli ainakin meitä on ilmeisesti olemassa, jotka tarvitsemme orgasmiin niin rajua stimulaatiota, ettei oma tai toisen käsi siihen pysty. Jos et ole vibraa kokeillut, suosittelen sinulle lämpimästi, että kokeilet.

Vierailija
34/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä selitä, miehellä on vähintään 50% vaikutus siiihen saako nainen orgasmin miehen kanssa vaiko ei.  Oma käsitys miehenä on, että miehen vaikutus on ylivoimaisesti suurin koska mieshän orgasmit tuottaa ainakin suuseksissä ja sormettaen, mutta todella iso vaikutus on myös yhdynnässä varsinkin siihen valmistautuessa. Siksi miehen pitää tarkastella tekemisiään jos nainen ei saa orgasmia miehen kanssa. Turha syytää pelkäs

Sepä on onneks vain sun käsitys. Kirjoitin tuolla edempänä, et sain ensimmäiset orgasmini seksissä nykyisen mieheni kanssa. Ja mies on kaikkea sitä, mitä olen ikinä mieheltä toivonut. Hellä, ymmärtäväinen ja empaattinen. Ja tietää todellakin miten koskea minua. Ja vaikka seksi olisi ihan samanlaista, välillä vaan ei tule. Ja se on ihan omasta päästäni kiinni. 

Paitsi että  olen mies. 

Vierailija
35/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varmaan ihan outo ja puutteellinen nainen, mutta sain orgasmin vasta kun hankin ensimmäisen vibraattorini. Sitä ennen luulin sitä itselleni mahdottomaksi.

En vieläkään ole koskaan saanut orgasmia sormin hyväilemällä enkä millään muulla stimulaatiolla kuin vibraattorilla. Olen nyt 43-vuotias.

Eli ainakin meitä on ilmeisesti olemassa, jotka tarvitsemme orgasmiin niin rajua stimulaatiota, ettei oma tai toisen käsi siihen pysty. Jos et ole vibraa kokeillut, suosittelen sinulle lämpimästi, että kokeilet.

No et ole outo etkä harvinainenkaan! Naiset on vaan opastettu ajattelemaan, että sen orgasmin kuuluu tulla vain sillä kalulla, ja kaikki muu on epänormaalia. Tästä ajattelusta pitäisi päästä eroon.

Vierailija
36/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä selitä, miehellä on vähintään 50% vaikutus siiihen saako nainen orgasmin miehen kanssa vaiko ei.  Oma käsitys miehenä on, että miehen vaikutus on ylivoimaisesti suurin koska mieshän orgasmit tuottaa ainakin suuseksissä ja sormettaen, mutta todella iso vaikutus on myös yhdynnässä varsinkin siihen valmistautuessa. Siksi miehen pitää tarkastella tekemisiään jos nainen e

No eipä tietenkään puhuta, siitä miten nainen saa. Kun vaimosi ei saa enää panemalla. Niin silloin ei puhuta, miten se saa. Vässykkä raukka.

Vierailija
37/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et ole outo etkä harvinainenkaan! Naiset on vaan opastettu ajattelemaan, että sen orgasmin kuuluu tulla vain sillä kalulla, ja kaikki muu on epänormaalia. Tästä ajattelusta pitäisi päästä eroon.

Sinusta pitäisi päästä eroon. Se olisi niin tervetullut muutos palstalle.

Vierailija
38/52 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan erilaisia leluja. Minulla toimii parhaiten Satisfyer. Se on mahtava laite jota kannattaa kokeilla. Mutta sekin vaatii harjoittelua, en saanut sillä ekoilla mutta nykyään lähes poikkeuksetta. Muitakin laitteita kannatta kokeilla, jos tuo ei toimi sinulla. Ja hyvä liukkari!

N49

Vierailija
39/52 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kalusta viis, mutta kai se aika normaalia olisi, että itse osaisi itselleen omin käsin omassa rauhassa tuottaa orgasmin.

Se nyt on ihan yleistä, ettei nainen yhdynnässä saa orkkua, mutta sen suhteen tunsin itseni tosi oudoksi, etten teininä osannut itse itselleni tuottaa orgasmia enkä kehdannut mitään vibraa ostaa ennen kuin reilusti yli 20-vuotiaana. (Ei ollut vielä nettikauppoja, kun olin teini.)

-Tuon aiemman kijroittanut

Vierailija
40/52 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kalusta viis, mutta kai se aika normaalia olisi, että itse osaisi it

Outo ja outo.Vaimoni ei ole omien sanojen mukaan saanut koskaan itse itselleen orgasmia.Ei vaan tunnut mitään. Joten on valttuuttanut minut hoitamaan hänen orgasminsa ja näin on myös toteutunut.  Kun sitä on ollut aina tarpeeksi usein ei ole itselläkään ollut tarvetta omakivaan kuin harvoin.