Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko orgasmi olla mahdoton?

Vierailija
11.12.2023 |

Lähinnä ehkä naisille suunnattu kysymys (mutta toki myös miehet voivat jakaa vinkkejä), olen 28-vuotias enkä ole koskaan saanut orgasmia edes masturboidessa. Masennuslääkkeitä syöty 14-vuotiaasta asti, mutta edes sitä ennen ei onnistunut (nykyään NDRI-lääkkeet, joiden pitäisi auttaa asiaa). Olen ollut useiden kumppanien kanssa, molempaa sukupuolta, lelut ovat säännöllinen osa seksielämää, on kokeiltu erilaisia minua kiihottavia kink-juttuja ja harrastettu seksiä sekä selvinpäin että päihteiden vaikutuksen alaisena. Olen lukenut ja kokeillut äärettömän määrän ohjeita, mutta tuntuu siltä, että keho ei vaan pysty tekemään sitä, vaikka usein tuntuu, että "on lähellä". Tiedän., ettei orgasmin pitäisi olla kaiken keskipiste ja seksi tuntuu ihan hyvältä myös ilman, mutta väkisin tuntuu myös siltä, että jään jostain paitsi.

Voiko orgasmi olla fyysisesti mahdoton? Onko mahdollista saada orgasmi niin, ettet tiedä että se on tapahtunut? Miten joko saavuttaa se TAI hyväksyä ettei sitä koskaan tule? Miten jaksaa kiinnostua seksistä, josta ei tunnu saavan oikein mitään irti, vaikka se on "ihan okei" ja on ihana nähdä, että kumppani nauttii? Tuntuu pahalta.

Kommentit (52)

koira
1/52 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että olet nainen? Aivan varmasti pystyt saamaan sen vielä. Älä usko juttuja, ettei nainen "tarvitse" orgasmia, kyllä tarvitsee, minusta.

Useasti naiset opetettu huolehtimaan vain siitä että se mies saa. Huonommuskopleksi verissä...kai.

Ihan oikeita ohjeita ei siis näitä "älä ajattele mitään" ym ihan minusta soopaa, ovat esim se, että reilusti liukkaria sinne pilluun, se ei ole häpeä, vaan oiva keino lisätä nautintoa. Sitten kerrot mitä haluat ja missä sen miehen pitää toimia.

Valitettavasti tämä yhdyntäkeskeisyys tekee sen, ettei uskoakseni monikaan nainen halua/ uskalla pyytäää miestä koskettelemaan sitä klitorista..ainakin tämä palsta valitettavasti antanut kuvan siihen olla parasta koskematta. Näin itse sen koen.

Kuitenkin ainakin meidän seksissä, mies rakastaa klitorikseni ja muun vulvan hellää ja hidasta hyväilyä, ja saan ihan valtaisia orgasmeja pelkästään niinkin, mutta kun mies samalla panee, on se kyllä sfääreissä, ja usein squirttaan silloin.

Tärkeintä kai on luottamus, ja se uskallus kertoa mitä haluaa, ja se lie vaikeinta.

Nyt kerroin vain mitä itse koen, toivottavasti edes hiukan sait apua. Onnea matkaan, olet vielä niin nuori!

Vierailija
2/52 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Oletan että olet nainen? Aivan varmasti pystyt saamaan sen vielä. Älä usko juttuja, ettei nainen "tarvitse" orgasmia, kyllä tarvitsee, minusta.

Useasti naiset opetettu huolehtimaan vain siitä että se mies saa. Huonommuskopleksi verissä...kai.

Ihan oikeita ohjeita ei siis näitä "älä ajattele mitään" ym ihan minusta soopaa, ovat esim se, että reilusti liukkaria sinne pilluun, se ei ole häpeä, vaan oiva keino lisätä nautintoa. Sitten kerrot mitä haluat ja missä sen miehen pitää toimia.

Valitettavasti tämä yhdyntäkeskeisyys tekee sen, ettei uskoakseni monikaan nainen halua/ uskalla pyytäää miestä koskettelemaan sitä klitorista..ainakin tämä palsta valitettavasti antanut kuvan siihen olla parasta koskematta. Näin itse sen koen.

Kuitenkin ainakin meidän seksissä, mies rakastaa klitorikseni ja muun vulvan hellää ja hidasta hyväilyä, ja saan ihan valtaisia orgasmeja pelkästään niinkin, mutta kun mies samalla

Kiitos vinkeistä! Ongelma on ehkä enemmänkin se, että en itsekään saa itseäni laukeamaan, joten en osaa neuvoa miestäkään. Liukuvoidetta on käytetty ja mies kyllä koskee klitorikseen, sekä käsin että leluin, se vaan...ei auta?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laajennan kysymystä, koska minulle tuli eteen tilanne, että kumppani alkoi pelätä orgasmia. Jo seurustelun alussa hän sanoi, että yllätyi, kuinka helppoa kanssani oli saada orgasmi. Myöhemmin orgasmeja tuli useampia pieniä, tai sitten niin suuri, että tajunnan menetys oli lähellä tai jopa hetkittäistä. Itse olen kestävä ja hellä rakastaja ja kävi usein niin, että usein hänen ensimmäisen orkun jälkeen jatkoin hitaasti ja hellien, jolloin hän laukesi niin rajusti, että todellisuuden taju katosi. Suhteemme kariutui tähän orgasminpelkoon.

kisuli
4/52 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on useita osaavia miehiä,  jotka saavat naisilleen orgasmeja noin vain. Ehkä he ovatkin niitä parhaita neuvojia sitten.

Vierailija
5/52 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kokeillut, että yhtäaikaa kosketaan klitorikseen ja samalla sisäpuolelta g-pisteeseen? Siinä on vaikea olla tulematta.

Vierailija
6/52 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa yrittämästä. Jos ei tule, niin ei tule. Ehkä kannattaa käydä seksuaaliterapeutilla, jos hällä olisi jotian näkemystä asiaan.

Itsellä orgasmit tulee aika lailla automaattisesti, mutta on myös joskus käynyt niin, että tuntuu, että se on lähellä, mutta ei vain tule. Silloin (en teidä osaanko kuvailla tätä tarpeeksi hyvin, mutta yritän) minun pitää vain jotenkin antautua sille. Jotenkin poistaa tai sulkea mielestäni se ajatus, että tässä olen ja odotan ja yritän orgasmia ja antaa vain kehon tehdä se mitä se haluaa tehdä. Eli ehkä noissa tilanteissa yritän jotenkin liikaa kontrolloida asiaa liikaa ja se johtaa siihen, että ajatukset alkaa alitjauisesti pyörimään samaa levyä: se on lähellä, se on lähellä, äh... se meni... nyt se on taas lähellä, äh taas se meni, joka johtaa turhautumiseen, joka synnyttää stressihormoneja ja sitten se ei tule.

mutta en nyt tosiaan yhtään tiedä, että auttaako tämä sinua, kun minulla tosiaan enimmäkseen ne tulevat automaattisesti.

Olen kuullut naisista, jotka eivät saa orgasmeja ja naisista, jotka saavat niitä jatkuvasti, silloinkin kun ei ole seksuaalista tilannetta käsillä. Joku hermotusjuttu se kai on.

Ehkä kannattaa käysä gynelläkin rohkeasti kysymässä, että voiko jotain tehdä tai että onko kaikki normaalisti.

Vierailija
7/52 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kokeillut, että yhtäaikaa kosketaan klitorikseen ja samalla sisäpuolelta g-pisteeseen? Siinä on vaikea olla tulematta.

Olen kyllä, sekään ei toimi. Kauhean hyvältä tuntuu yleensä, mutta ei vaan... onnistu? 

Ap

Vierailija
8/52 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa yrittämästä. Jos ei tule, niin ei tule. Ehkä kannattaa käydä seksuaaliterapeutilla, jos hällä olisi jotian näkemystä asiaan.

Itsellä orgasmit tulee aika lailla automaattisesti, mutta on myös joskus käynyt niin, että tuntuu, että se on lähellä, mutta ei vain tule. Silloin (en teidä osaanko kuvailla tätä tarpeeksi hyvin, mutta yritän) minun pitää vain jotenkin antautua sille. Jotenkin poistaa tai sulkea mielestäni se ajatus, että tässä olen ja odotan ja yritän orgasmia ja antaa vain kehon tehdä se mitä se haluaa tehdä. Eli ehkä noissa tilanteissa yritän jotenkin liikaa kontrolloida asiaa liikaa ja se johtaa siihen, että ajatukset alkaa alitjauisesti pyörimään samaa levyä: se on lähellä, se on lähellä, äh... se meni... nyt se on taas lähellä, äh taas se meni, joka johtaa turhautumiseen, joka synnyttää stressihormoneja ja sitten se ei tule.

mutta en nyt tosiaan yhtään tiedä, e

Terapiassa kyllä käyn, mutta tästä en ole puhunut. Minkälaista apua sieltä voisi saada? Neuvoja rentoutumiseen? Tämä on alkanut olla häiritsevä ongelma vasta parin viime vuoden aikana, en aiemmin edes tajunnut että täydellinen kyvyttömyys orgasmiin on näin kummallista. :/ Nykyinen kumppani on ainoa, joka tietää tästä, aiempien kanssa olen vain teeskennellyt. 

Ap

Vierailija
9/52 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän anorgasmia on ihan oikea juttu, mutta ehkä sinun tapauksessasi kyseessä ei kuitenkaan ole totaalinen kyvyttömyys saada orgasmeja, jos kerran tunnet joskus sen olevan "lähellä". Ne lääkketkin todella vaikuttavat juuri esim. klitoriksen tuntoherkkyyteen, ja lisäksi moni tyttö ei vielä 14-vuotiaana ollut "löytänyt" orgasmiaan, joten tuo on tietysti yksi syy mahdollisille hankaluuksillesi. Joten ehkä sinulla on siis vasta nyt viime aikoina ollut enemmän mahdollisuuksia laueta kunnolla, kun noista lääkkeistä on päästy etkä ole aivan lapsi enää, joten on hyvinkin mahdollista sinunkin vielä saada orgasmeja ja enemmän nautittavia kokemuksia nyt aikuisena :)

Seksuaaliterapeutilta voisit juuri saada monenlaisia neuvoja ja infoa asiasta, kannattaa kokeilla. Sanoit myös että olet aiemmin teeskennellyt kumppaniesi kanssa, ja vasta nykyisen kanssa olet pystynyt olemaan rehellinen. Kuulostaa siltä että nyt vasta olet vapautunut tuosta feikkaamisen "taakasta" ja tunnet olosi oikeasti mukavaksi ja turvalliseksi seksin suhteen, joten luultavasti tilanne on paljon otollisempi orgasmeillekin kuin ennen. Itse en ole ikinä teeskennellyt mutta uskon että siihen tarvitaan jonkintasoinen yhteyden katkaiseminen senhetkisiin tuntemuksiin ja tilanteen tarkasteleminen ns. ulkopuolelta, jotta voi yhtäkkiä alkaa ns. esittämään jotain. Hyvässä seksissä jossa saa mielihyvää ja tuntee olonsa turvalliseksi ja hyväksi omassa vartalossaan on vaikea alkaa miettimään että pitäisikö nyt laueta ja alkaa feikkaamaan. Tuntuuko tämä tutulta?

Ja kyllä orgasmin tietää saaneensa kun sen oikeasti saa, ei se yleensä jää huomaamatta. Mutta toiseksi sinä olet vielä melko nuori, jotkut naiset saavat ensimmäisensä vasta viisikymppisinä kun ovat vihdoin sinut itsensä kanssa ja arvostavat omaa kehoaan ja nautintoaan ja ehkä itsekkäästikin keskittyvät siihen vailla huolta toisen miellyttämisestä juuri siinä hetkessä. Tällaista seksiä toivoisin kaikille naisille, mutta joillakin sen löytämiseen menee kauemmin.

Joten älä huoli liikaa, keskity vain siihen että sinulla on hyvä olla seksin aikana ja voit luottaa kumppaniisi. Uskon todella että löydät vielä orgasmisikin :)

Vierailija
10/52 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla fibromyalgiaa ole? Luin, että fibromyalgialla ja orgasmikyvyttömyydellä on vahva yhteys.

Vierailija
11/52 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on vaikea saada seksissä orgasmia, ja nykyään ei oikein onnistu omilla sormillakaan. Olen kuitenkin joskus unissa saanut, joten voisi kuvitella, ettei orgasmi seksissäkään olisi ihan mahdottomuus. Todella hankalaa vain.

Vierailija
12/52 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joskus seksin tai masturbaation aikana pysähtynyt ajattelemaan mitä mielessäsi liikkuu? Itselle tuli traumaattisen elämänkokemuksen myötä vaikeus orgasmiin nimenomaan seksissä. Itsekseni sain kyllä jotenkuten, mut mielenkiinto siihenkin lopahti. Muutaman tapailukumppanin ja satunnaisen yhdenyönjutun kanssa ei ollu lähelläkään. Muutama vuosi terapiaa ja itsensä löytämistä auttoi asiaa. Lähinnä rentoutumisen ja stressin vähentämisen kautta. Uuden miehen löydettyäni aukesi kokonaan uusi maailma. Ekojen seksikertojen jälkeen kerroin näistä ongelmistani ja mies suhtautui niihin äärettömän empaattisesti ja sanoi, ettei meillä ole mihinkään kiire. Unohdetaan orgasmit ja nautitaan läheisyyydestä, kosketuksesta ja yhdessäolosta. Aiemmin seksiin oli tullut häiritseviä ajatuksia ulkonäöstä toisen mieltymyksistä ja miellyttämisestä. Nyt ne alkoivat painua taka-alalle ja aloin uskaltaa olla oma itseni. Ja kas, yks kaunis kerta, kun olin miehen sylissä hyväiltävänä, sain ihan räjähtävän orgasmin. Ensimmäisen jonkun muun, kuin itseni aiheuttaman. Seuraavalla kerralla ei onnistunut, mutta juteltiin asiasta, eikä kumpikaan ottanut sitä mitenkään isona asiana. Pikkuhiljaa olen oppinut rentoutumaan ja olemaan ajattelematta yhtään mitään muuta, kuin vallitsevaa tilannetta. Se on johtanut siihen, että saan masturboidessa joka kerta (olen kaukosuhteessa, joten mahdollisuutta seksiin ei aina ole), seksissä ehkä noin 70% kerroista. Olen siihen äärettömän onnellinen, eivätkä ne saamattomat kerrat tunnu missään. Nautin silti seksistä ja läheisyydestä. 

Tulipa pitkä selostus😬 Mut tiivistettynä; rentoutta, avoimuutta, paineettomuutta ja ennen kaikkea välit kuntoon oman pään kanssa. Siellä ne suurimmat esteet kuitenkin on. Fyysisiin rajoitteisiin en sano tässä nyt mitään

Vierailija
13/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saa itseni kanssa, poislukien yhtä vahinkokertaa suihkussa. Se olikin niin voimakas, että meinasi taju lähteä ja kyllä, ajattelin hetken että delaan siinä. Omaa kultaa ei vielä oo löytynyt, joten en tiedä onnistuisiko kumppanin kanssa sitten vaikka heti. Sitä odotellessan :)

Vierailija
14/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse harrastanut seksiä yli 10 v ennen kuin elämäni ekan orgasmin. Olin jo ajatellut, että se on fyysisesti mahdotonta. Vaadittiin supersinnikäs mies ja klitoriskiihotin. Itse en olisi sitä pystynyt itselleni tekemään ekoja kertoja, koska rajan yli nousu vaatii (ajoittain) lähes sietämättömän tunteen. Vähän sama, jos joku kutittaa ja kutittaa, niin että olo on jo aika sietämätön. Olisin jo itse lopettanut aiemmin. Nyt kun tunteen tietää, voi sen yksinkin saavuttaa.

Ap:n lääkkeet varmaan haittaavat asiaa. Ainakin omalla miehelläni masennuslääkkeet aiheuttivat samaa ongelmaa.

Itselläni ajatukset ja tunnelma on merkityksellisintä orgasmissa. Jos olen kiihottunut ja tunnelma oikea, laukean hetkessä nykyään. Jos on pientäkään häiriötekijää, kuten taustalla kuuluva sotaelokuva tai uutiset tai tyhmä musiikki, niin välttämättä en saa lainkaan. 

Ovulaation aikaan saan helposti, juuri ennen menkkoja on vaikeaa. Tosin olen tuolloin niin ärtynyt muutenkin, että fiilis on poissa. Jos olen harrastamassa seksiä mieheni kanssa illalla, niin ehdottomasti sillä, mitä hän on tehnyt päivän aikana, on iso merkitys. Oikeasti saan orgasmin paljon helpommin, jos mies on pessyt ikkunat, kuin jos hän on maannut sohvalla ja minä olen pessyt ikkunat.

Itselläni ainakin on kovin eri vahvuisia orkkuja. Lievimmillään voi olla sellainen tuhnu, että vähän itsekkin ajattelee, että tuossako se nyt oli. Usein on keskivahvoja, joita ei voi olla huomaamatta. Joskus (erityisesti kun g-piste on mukana) orkku on todella vahva ja pitkä.

En siis luovuttaisi ap:na vielä. Ja kun ekan saa, niin sitten homma varmaankin helpottuu, kun uskoa asiaan on.

Vierailija
15/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Kuitenkin ainakin meidän seksissä, mies rakastaa klitorikseni ja muun vulvan hellää ja hidasta hyväilyä, ja saan ihan valtaisia orgasmeja pelkästään niinkin, mutta kun mies samalla

hieno kirjoitus! Miksi kummassa taas saanut 3 alaåeukkua. Miehet ovat hyvin itsekkäitä, toisessa ketjussa naiset saavat (muka) aina yhdynnässä orgasmin, ja sitten täällä näin...

Vierailija
16/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Kuitenkin ainakin meidän seksissä, mies rakastaa klitorikseni ja muun vulvan hellää ja hidasta hyväilyä, ja saan ihan valtaisi

Varmaan siksi alapeukkuja, kun ei tuo liity mitenkään tilanteeseen, jossa nainen ei koskaan saa orgasmeja. Ei siis masturboidenkaan. Miten sitä neuvoa miehelle, mistä pitää ja mitä tehdä, jos se on juuri se ongelma, että ei tiedä auttaisiko jokin saamaan orgasmin.

Vierailija
17/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse harrastanut seksiä yli 10 v ennen kuin elämäni ekan orgasmin. Olin jo ajatellut, että se on fyysisesti mahdotonta. Vaadittiin supersinnikäs mies ja klitoriskiihotin. Itse en olisi sitä pystynyt itselleni tekemään ekoja kertoja, koska rajan yli nousu vaatii (ajoittain) lähes sietämättömän tunteen. Vähän sama, jos joku kutittaa ja kutittaa, niin että olo on jo aika sietämätön. Olisin jo itse lopettanut aiemmin. Nyt kun tunteen tietää, voi sen yksinkin saavuttaa.

Ap:n lääkkeet varmaan haittaavat asiaa. Ainakin omalla miehelläni masennuslääkkeet aiheuttivat samaa ongelmaa.

Itselläni ajatukset ja tunnelma on merkityksellisintä orgasmissa. Jos olen kiihottunut ja tunnelma oikea, laukean hetkessä nykyään. Jos on pientäkään häiriötekijää, kuten taustalla kuuluva sotaelokuva tai uutiset tai tyhmä musiikki, niin välttämättä en saa lainkaan. 

Ovulaation aikaan saan helposti, juuri ennen menkkoja on vaikeaa.

Hyvä kirjoitus ja osuva. Tuon huomannut vaimollani myös, että vaatinut aina sopivan mielentilan saadakseen orgasmeja. Hän ei ole koskaan saanut itse itselleen ja siinä varmaan sama asia monelle kuin kutittamisessa. Itseä on mahdoton kutittaa, ei vain tunnu miltään, kuten hän sanoi omakivastaan. Kuvittelisin, että  miehillä helpompaa mutta vaatii sekin jonkinlaisen kiihoittumisen ensin.

Näin ollen, miehen pitäisi pystyä luomaan sellainen mielentila naiselle että  nainen pystyy ja ehdottomasti haluaa antaua täysin miehen käsittelyyn. Toki miehen pitää tietää mitä tekee, mutta minun kokemukseni mukaan naisen mielentilalla on silti suurin merkitys.  Olen onnistunut loihtimaan vaimolla aina orgasmit, mutta olen myös panostanut etukäteen aina hänen seksille sopivaan milentilaansa.  Eli vaikka sitten pesemällä ikkunoita tai tekemällä muita juttuja hänen puolestaan, panostanut hänen kuuntelemiseen ja läheisyyteen.   Kerran uhrasin 3vkon kesäloman vaimon kanssa olemiseen ja jätin vuosittaiset harrastereissut tekemättä. Oli kuin olisi ollut uudella kuherruslomalla, vaimo oli ihan kyltymätön ja orgasmit herkässä. Oli itselle hyvä opetus. Joten miehen pitäisi pystyä vaikuttamaan etupäässä naisen aivoihin jotta orgasmit olisivat mahdollisia.  Kama Sutrassakin sanotaan, että mies ei saa yhtyä naiseen ennen kuin naisen silmät harittaa nautinnosta ja halusta. Sama koskee vaikka orgasmin nuolemista ja sormettamista, mies ei saa hosua vaan pitää malttaa odottaa, että pillu syö jo epätoivoisena sormia jotta saisi piinasta vapauttavan orgasmin. Ajoitus pitää  olla orgasmille oikea. Sitä ei opi mies kuin harjoittelemalla, toiset luonnostaan toiset huonommin.

Vierailija
18/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle orgasmi on oikeastaan väistämätön lopputulos. Sejää tulematta vain, jos mies lopettaa liian aikaisin tai jos hän useamman kerran vie minut lähes orgasmin rajalle ja sitten lopettaa hetkeks ja jatkaa sitten taas Jos noin tehdään useamman kerran peräkkäin, en pysty saamaan sillä kertaa enää orgasmia, palat vaan herkistyy liiaksi. Jos en laukea seksiä harrastaessa, jää yleensä todella turhautunut ja hermostunut olo.

Vierailija
19/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysiologinen syy orgasmittomuuteen on erittäin harvinainen. Sulkiaksesi tämän mahdollisuuden pois, suosittelen käyntiä gynekologilla (mieluiten naisgynellä, ymmärtävät paremmin naisen orgasmi sta kuin miehet).

Olet vielä nuori, uskon, että saavutat lopulta kyvyn orgasmille. Lääkitys turruttaa jonkin verran, kuitenkin luulen, että orgasmiongelmasta on tullut suuri henkinen mörkö, joka blokkaa mahdollisuuden orgasmiin. On helppo sinua neuvoa, että ota rauhallisesti ja nauti läheisyydestä ja kosketuksesta, orgasmi tulee aikanaan. Ymmärrän kyllä turhautumisesi. Orgasmi on osa seksuaaliterveyttä ja mielenterveyttä.

Luotatko täysin kumppaniisi? Tunnetko olevasi turvassa ja täysin hyväksytty? Painostaako hän seksissä asioihin, joita et haluaisi tehdä? Keho on ihmeellinen ja ihminen psykofyysinen kokonaisuus. Joskus keho reagoi asioihin mitä emme halua huomata.

Kerrot, ettet saa oikein mitään irti seksistä ja sen vuoksi seksi ei juurikaan kiinnosta. Kerrot myös, että on ihanaa nähdä kuin toinen nauttii ja että sinulla on ollut useita kummaneita. Onko seksi mies/peniskeskeistä? Onko seksi ollut aina mies/peniskeskeistä? Antaako kumppani sinulle tarpeeksi aikaa ja huomiota.

Minusta sinun ei kannattaisi harrastaa epätyydyttävää seksiä vain toista miellyttäen ja tyydyttäen. 

Vierailija
20/52 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia liittyy usein mielenterveysongelmiin. Mutta silti miehen syy.