Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riikka Purran jouluyllätys: ruuan hintaan suunnitteilla veronkiristyksiä, ai että!

Vierailija
11.12.2023 |

Sehän onkin tasapuolinen keino talouden korjaamiseksi, köyhin kansanosa kärsii siitä suhteessa eniten. Mutta näillä mennään

Kommentit (413)

Vierailija
121/413 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miks te niuhootte persuista kun mikään tästä ei edusta heidän politiikkaa, kokoomuksen kekkerithän nää on, he myyvät kaiken yhteisen oman ja nyt sit ihmetellään kun meillä ei enää ole niitä kun ois hätä puserossa.

Siks että hävettää kun itekkin äänestin kokoomusta ja mun narsismi ei anna myöden siihen että mä oisin ite väärässä tai vastuussa.

Kiitos rehellisyydestä, en nyt oikein osaa muuta sanoa, veti aika sanattomaks kun normaalisti vastaus on vaan älyllisesti epärehellistä ja itsetuhoista temppuilua.

Ole hyvä vaan, mä yritän korjata käytöstäni, ottaa rehellisesti vähän koville sivuuttaa ne petolliset ajatukset mitä mä luulen et muut haluaa mun sanovan mut positiivinen palaute tekee sen vähän helpommaks!   : )

Vierailija
122/413 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miks te niuhootte persuista kun mikään tästä ei edusta heidän politiikkaa, kokoomuksen kekkerithän nää on, he myyvät kaiken yhteisen oman ja nyt sit ihmetellään kun meillä ei enää ole niitä kun ois hätä puserossa.

Olethan ymmärtänyt, että valtiovarainministeri Riikka Purra on persu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/413 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, nyt sitten ei olekaan persun mielestä kaikki vihervassareitten syytä vaan syyllinen löytyy hallituskumppani kokoomuksesta. kikkeliskokkelis, mitäs lähitte?!

Eipä silti, kun Riikkaa kuuntelee niin hän menee kyllä reilusti Orposta ohi oikealta. Ehkäpä hänestä tuleekin vaihtari Willelle?

Minä olen kyllä ihan old school vassari, minä en tule ikinä unohtaan kokkareiden varastelua.

Törkeää tommonen venkoilu. : /

Eiks sulla ole oman arvon tuntoa ollenkaan?

Vierailija
124/413 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra ei ole kokoomuslainen

Vierailija
125/413 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä oli se perussuomalaisten vaaliteltoilla ja -tenteissä nähty uho hallitusneuvotteluissa? Kokoomus ei persuja kuin kuoriämpäriä ja Riikalle jäi musta pekka käteen. Hillotolppa ja ministeriauton takapenkki meni taas kaiken edelle. 

On selkärangatonta pashkaa, kyllä.

Se ei silti muuta sitä mikskään et ne todelliset pahantekijät on siellä kokoomuksessa, persut on enintään avittamassa muiden rikoksia.

Vierailija
126/413 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en persuista ja Purrasta pidäkään yhtään, niin olen sitä mieltä, että yhtä ihmistä on ihan turha syyttää hallituksen tekemistä leikkauksista. On näemmä ihmisiä joiden vaan pitää aina syyttää jotain yksittäistä henkilöä kaikesta, Sannaa syytettiin (ja osalle jäänyt fiksoituma pahasti päälle vieläkin) kaikesta. Ja nyt uusi syytetty on sitten Purra. 

Sitä saatiin nyt mitä tilattiin (=äänestettiin).

Eva Biaudetin vika.

T:valtiovararikkoministeri Purra

Vierailija
127/413 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen, oletko sinä ymmärtänyt että hallituksen suunnitelmat ei ole persujen kynistä?

Taidat olla kokkarejoka pitää siitä että persujen päälle syljetään ja sen varjoissa saa tehdä korruptiota :   )

Vierailija
128/413 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen, oletko sinä ymmärtänyt että hallituksen suunnitelmat ei ole persujen kynistä?

Taidat olla kokkarejoka pitää siitä että persujen päälle syljetään ja sen varjoissa saa tehdä korruptiota :   )

Ai persut eivät olekaan mukana hallituksessa? He eivät siis olleet myöskään mukana hallitusneuvotteluissa, joissa suuntaviivat määriteltiin?

Vierailija
129/413 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oli se perussuomalaisten vaaliteltoilla ja -tenteissä nähty uho hallitusneuvotteluissa? Kokoomus ei persuja kuin kuoriämpäriä ja Riikalle jäi musta pekka käteen. Hillotolppa ja ministeriauton takapenkki meni taas kaiken edelle. 

Se ei silti muuta sitä mikskään et ne todelliset pahantekijät on siellä kokoomuksessa, persut on enintään avittamassa muiden rikoksia.

Persuthan nimenomaan mahdollistavat tämän kokoomuksen politiikan. Koska hillotolppa.

Vierailija
130/413 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuthan nimenomaan mahdollistavat tämän kokoomuksen politiikan. Koska hillotolppa.

Tarviiko mun oikeasti selittää erikseen miten se on silti sen varsinaisen pahantekijän vastuulla?

Osaaks ajatella ite ollenkaan muuten kun tommosta epärehellistä ja lapsellista venkoilua?

Vierailija
131/413 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lie menny vikaan kasvatuksessa, koska Suomi on täynnä näitä vihaisia miehiä. 

Vierailija
132/413 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jösses, tää ketju on täynnä kokkareita jotka oikein juhlii mitä kaikkea pääsee varasteleen kun kansa sylkee syntipukin päälle, ei tuu onnistuun!

Meillä on useampi vahtikoira järjestö jo toiminu kulisseissa kohta vuoden verran sen parissa millä viedään matto maanpetturien jalkojen alta, aika käy vähiin roistot, tik tok!

Vierailija
133/413 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni nälkä on hyvä tapa rohkaista työnhakuun. Ei sieltä sohvalta, namien ja herkkujen keskeltä tulla hakemaan töihin.

Kuule kyllä mut vaan haettiin. Siis soitettiin, että olisi työpaikka tarjolla, miten olis? Että töissä ollaan.

N60

Vierailija
134/413 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastakaalapset.fi:

Saatetaa syyä pelkkää makaroonii viikon putkee. On myös päiviä, kun ei vaan oo ruokaa, koska ei oo rahaa ja kaikki on niin kallista.

Lapsen vastaus Lapsen ääni -kyselyyn

Vierailija
135/413 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäkää minulle yksikin tapaus lähitulevaisuudesta, tai vaikka 100 vuoden ajalta jossa yksikin suomalainen on kuollut nälkään. Ja tässä en siis puhu mistään 1800-luvun nälänhädästä joka oli Suomessa ja Euroopassa tai 1700-luvusta. 1700-luvulla sotilaat tulivat ja veivät koko kylän kaikki ruuat omiin käyttöönsä, sen jälkeen tulivat kasakat ja kiduttttivat ja veivät kaiken mikä irti lähtee. Puhun lähimenneisyydestä. Sano yksikin tapaus jossa joku on Suomessa kuollut nälkään tahtomattaan lähimenneisyydessä.

Saatanan pullamössöt. Nyt ajat muuttuu. Suomen budjetti kasvaa joka ainoa kerta, ja kaikille pitäisi olla lisää rahaa vaikka eletään totaalisessa yltäkylläisyydessä velkarahalla. Nyt se loppuu. Jos et halua että se loppuu sinun kohdaltasi, mene töihin, kerää pulloja, perusta yritys.

Rakastan Riikka Purraa enemmän kuin mitään muuta enemmän ja enemmän.

Vierailija
136/413 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra ei osaa tätä peliä. Ei joulun alla tällaisia kerrota, voi olla, että kauppiaiden kate kärsii. Vasta joulun jälkeen tämä olisi pitänyt kertoa. Pette-setä on nyt hyvin, hyvin vihainen.

Vierailija
137/413 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastakaalapset.fi:

Saatetaa syyä pelkkää makaroonii viikon putkee. On myös päiviä, kun ei vaan oo ruokaa, koska ei oo rahaa ja kaikki on niin kallista.

Lapsen vastaus Lapsen ääni -kyselyyn

Vuorineuvokset ensin.

T: Perussuomalaiset

Vierailija
138/413 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäkää minulle yksikin tapaus lähitulevaisuudesta, tai vaikka 100 vuoden ajalta jossa yksikin suomalainen on kuollut nälkään. Ja tässä en siis puhu mistään 1800-luvun nälänhädästä joka oli Suomessa ja Euroopassa tai 1700-luvusta. 1700-luvulla sotilaat tulivat ja veivät koko kylän kaikki ruuat omiin käyttöönsä, sen jälkeen tulivat kasakat ja kiduttttivat ja veivät kaiken mikä irti lähtee. Puhun lähimenneisyydestä. Sano yksikin tapaus jossa joku on Suomessa kuollut nälkään tahtomattaan lähimenneisyydessä.

Saatanan pullamössöt. Nyt ajat muuttuu. Suomen budjetti kasvaa joka ainoa kerta, ja kaikille pitäisi olla lisää rahaa vaikka eletään totaalisessa yltäkylläisyydessä velkarahalla. Nyt se loppuu. Jos et halua että se loppuu sinun kohdaltasi, mene töihin, kerää pulloja, perusta yritys.

Rakastan Riikka Purraa enemmän kuin mitään muuta enemmän ja enemmän.

Pullamössö sielä projisoi, meidän muiden elämä ei ole yhtä helppoa kun sun.

Vierailija
139/413 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta mennään siihen että köyhät joutuvat oikeasti elämään Pyhällä Hengellä.

Kun ihan oikea pula-aika ja ruokapula tulee Suomeen, niin silloin voimme ehkä todistaa seurakunnissa ruokaihmeitä kun kansa rukoilee polvillaan tosissaan armoa Luojaltaan.

Mutta niin kauan kun täällä Suomenmaassa ruokaa riittää, se vaatii oikeasti kirstun päällä istujilta peiliin katsomista. Jaot pitäisi mennä oikein eikä vähänsinnepäin.

Vierailija
140/413 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pullamössö sielä projisoi, meidän muiden elämä ei ole yhtä helppoa kun sun."

Kateus ja katkeruus möhömahoilta on kyl niin paksua jöötiä et ei paljon psremmasta väliä, mitähän tommonen syöttöporsas näkee peilistä vai mahtuuks se edes sen eteen kokonaan?