Riikka Purran jouluyllätys: ruuan hintaan suunnitteilla veronkiristyksiä, ai että!
Sehän onkin tasapuolinen keino talouden korjaamiseksi, köyhin kansanosa kärsii siitä suhteessa eniten. Mutta näillä mennään
Kommentit (413)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä vedetään Suomi vaan syvemmälle lamaan. Riikka voisi opetella kansiksesta edes perusteet ja lukea vähän taloyshistoriaa 90-luvusta.
Itke lisää saasta!
Käyn kakkimassa haudallesi btw.
Keskustelua sivusta seuranneena voisin arvioida, ettei taida tuommoisesta rimpulasta irrota siinäkään tapauksessa mitään huomion arvoista ;D Muista tuoda Pietarista myös äitisi, että on joku jolle voit itkeä: "Pyyhkimään!" Siis siinä tapauksessa, että raja on auki joskus 50 v. päästä.
-winner-
Paskahousu vassaria alko itkettää xDDDDD
Muuta jo venäjälle v i t u n R Y S S Ä.
Hetkinen, persut on Venäjän ystäviä. Moni ukko kulkee
Puhut varmaan demareista. Ne todella rakastaa putinia ja venäjää.
Äänestäjät ovat mahdollistaneet hänelle aseet käyttää valtaa, uhkailut vaikkei pystyisi kaikkea toteuttamaan, ovat jonkinasteista henkistä *ahoinpitelyä. Mahtaa hän nyt nauttia monin verroin asemastaan. Ehkä nyt, kun hänellä on muutakin riistaa, voivat ainakin toistaiseksi junalla matkaavat matkustaa ilman suurempaa huolta. 🥺.
Vierailija kirjoitti:
Persulla on aina jokin selitys millä puolustella toista persua.
Milloin on Joulupukin vika, milloin Marinin äitin vika. Mistä nyt keksisi syyttää vasemmistoa 🤔 Mietintämyssy on jos päässä.
Jopas äärivassari paskahousulta tuli surkea tarina. Ärsyttääkö kun kukaan ei usko sinun valheita?
Siinä taas persun argumentointitaito. Äärivassaria huudetaan kurkku suorana kun asioista ei pysty keskustelemaan ja argumentoimaan.
Älä nyt punapaskahousu ala itkemään. Keskustelen vain tavoilla jotka olen oppinut tämän palstan vassareilta.
Vierailija kirjoitti:
Kovia päätöksiä. Mutta köyhä on köyhyyteensä tottunut ja syö sitä mitä on. Miten mahtaa käydä keskiluokkaisen perheen, kun kaupasta ei voi hakea enää sitä lempivalmissalaattia ja lasten harrastukset täytyy lopettaa. No tätä haluttiin.
Ei saa jonne enää energiajuomia tölkkikaupalla päivässä ja mopoautolla ajelut vähenee, alkaisiko kouluruokakin jo maistua?
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta voi olettaa puussa roikkuvan tasolla olevalta, elämäänsä katkeroituneelta. Se nauttii kun saa vetää kansaa polvilleen ja itsemurhiin. Se on sairas.
sehän pistää suomen talouden ns kuntoon.
suomi uppoaa kovaa kyytiä kun verotulot ei nouse ja kaikki kallistuu kokoajan.
siitähän tässä on kyse. eikä jää tähän leikkaukset vielä.
ne tulee tipottain nyt hallituskauden alussa ja viimenen vuosi
parannellaan tilannetta että kansa muistaa äänestää oikeistohallitusta.
vanha vitsi jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovia päätöksiä. Mutta köyhä on köyhyyteensä tottunut ja syö sitä mitä on. Miten mahtaa käydä keskiluokkaisen perheen, kun kaupasta ei voi hakea enää sitä lempivalmissalaattia ja lasten harrastukset täytyy lopettaa. No tätä haluttiin.
Ei saa jonne enää energiajuomia tölkkikaupalla päivässä ja mopoautolla ajelut vähenee, alkaisiko kouluruokakin jo maistua?
Älä nyt jonnea dissaa. Äiti-persu ei antanut viikkorahaa, että olisi varaa olla yliksellä, niin tänne se tuli vemputtamaan.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä vedetään Suomi vaan syvemmälle lamaan. Riikka voisi opetella kansiksesta edes perusteet ja lukea vähän taloyshistoriaa 90-luvusta.
Itke lisää saasta!
Käyn kakkimassa haudallesi btw.
Keskustelua sivusta seuranneena voisin arvioida, ettei taida tuommoisesta rimpulasta irrota siinäkään tapauksessa mitään huomion arvoista ;D Muista tuoda Pietarista myös äitisi, että on joku jolle voit itkeä: "Pyyhkimään!" Siis siinä tapauksessa, että raja on auki joskus 50 v. päästä.
-winner-
Paskahousu vassaria alko itkettää xDDDDD
Muuta jo venäjälle v i t u n R Y S S Ä.
Hetkin
Ei ainakaan Marin. Sehän teki oikein maailman tourneen haukkumassa itänaapurimme ja putinin. Oliko siitä jonkun mielestä jotain iloa Suomelle? Mikä siinä on se hyöty kun Venäjälle lällätellään ja tehään niistä vihollinen? Voitteko kertoa, koska se hyöty näkyy jossain?
Ullatus. Holodomoria vaan kehiin rajuimman inflaation ja korkojennousun aikana vuosikymmeniin. Sopii hyvin pakkomuuttojen, leikkausten, vanhusten toiminnan siirtämisen digipalveluiksi ay-liikkeen murskaamisen yms. jatkoksi.
Tällaista jälkeä syntyy, kun 2 traumatisoitunutta ihmistä pääsee visioimaan puoluetta. Sinänsä hyvin vedetty: toinen on pressaehdokas ja puhemies ja toinen vm - ohituiskaistaa pitkin: vähän kirjoitteli scriptaan ja pari vuotta politiikassa ja oho - vm.
Odotan oikeasti, että joku persu ehkä havahtuu tähän, että hallitusohjelma ei olekaan niin errrinomainen ja että äänestäessä persuja ihan oikeasti saadaan Thatcher/Reagan/Viinanen-linjan politiikkaa, jossa ideologisesti leikataan perstuntumalla politisoimalla perustuslakivaliokunta ja pilkkaamalla muutenkin oikeusvaltion instituutioita.
Olen kuitenkin yrittänyt opiskella "persuja" viime vuodet ja kuitenkin kuntavaaleissa, aluevaaleissa, ek-vaaleissa tällaisesta politiikasta ei ollut esim. vaalikoneissa tietoakaan. No-eihän ps tehnyt edes vaaliohjelmaa. Tiktok-pojat vaan trollaa eduskunnassa - kai tämä nyt sitten on hauskaa, että vihervasemmistoa ärsyttää?
Mä en ymmärrä miks te niuhootte persuista kun mikään tästä ei edusta heidän politiikkaa, kokoomuksen kekkerithän nää on, he myyvät kaiken yhteisen oman ja nyt sit ihmetellään kun meillä ei enää ole niitä kun ois hätä puserossa.
Kohta nähdään vajaaälyisiltä persukehareilta lisää ulinaa kun seuraava puoluekannatuskysely julkaistaan lähipäivinä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miks te niuhootte persuista kun mikään tästä ei edusta heidän politiikkaa, kokoomuksen kekkerithän nää on, he myyvät kaiken yhteisen oman ja nyt sit ihmetellään kun meillä ei enää ole niitä kun ois hätä puserossa.
Siks että hävettää kun itekkin äänestin kokoomusta ja mun narsismi ei anna myöden siihen että mä oisin ite väärässä tai vastuussa.
Purra inhoaa läskejä, se näkyy niissä hänen "riikka" kirjoituksissaan. Nyt alkoi laiharit koko kansalle.
Postauksesi osuu kyllä nappiin. En vaan ymmärrä persua, joko vieläkin sanoo, että PS on pienen ihmisen puolue. Ei pienen ihmisen puolue pyri mihinkään tasaveromaiseen systeemiin. Siksi toisekseen persun(kin) pitäisi huomata, minkälaisella powertripillä Purra on. Marin saattoi vetää jauhoa tai sitten ei, mutta Purra ei tarvitse edes mitään aineita tuohon palavasilmäiseen köyhän halveksuntaan.
Perskokkare-hallitus äänestettiin valtaan. Sitä saa, mitä tilaa 🎵🎶
Terveisin Pienituloisilta ei leikata Purra
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siks että hävettää kun itekkin äänestin kokoomusta ja mun narsismi ei anna myöden siihen että mä oisin ite väärässä tai vastuussa.
Kiitos rehellisyydestä, en nyt oikein osaa muuta sanoa, veti aika sanattomaks kun normaalisti vastaus on vaan älyllisesti epärehellistä ja itsetuhoista temppuilua.
Hän on myös vegaani, odottakaapa vaan lihansyöjät kun riikka vähän leikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, nyt sitten ei olekaan persun mielestä kaikki vihervassareitten syytä vaan syyllinen löytyy hallituskumppani kokoomuksesta. kikkeliskokkelis, mitäs lähitte?!
Eipä silti, kun Riikkaa kuuntelee niin hän menee kyllä reilusti Orposta ohi oikealta. Ehkäpä hänestä tuleekin vaihtari Willelle?
Missä oli se perussuomalaisten vaaliteltoilla ja -tenteissä nähty uho hallitusneuvotteluissa? Kokoomus ei persuja kuin kuoriämpäriä ja Riikalle jäi musta pekka käteen. Hillotolppa ja ministeriauton takapenkki meni taas kaiken edelle.
Vaikka en persuista ja Purrasta pidäkään yhtään, niin olen sitä mieltä, että yhtä ihmistä on ihan turha syyttää hallituksen tekemistä leikkauksista. On näemmä ihmisiä joiden vaan pitää aina syyttää jotain yksittäistä henkilöä kaikesta, Sannaa syytettiin (ja osalle jäänyt fiksoituma pahasti päälle vieläkin) kaikesta. Ja nyt uusi syytetty on sitten Purra.
Sitä saatiin nyt mitä tilattiin (=äänestettiin).
Siinä taas persun argumentointitaito. Äärivassaria huudetaan kurkku suorana kun asioista ei pysty keskustelemaan ja argumentoimaan.